Comma Chameleon Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Kom nettopp hjem fra Arrival. Virkelig god sci-fi film! Skal se Midnight Special som nevnt lengre opp her. For min del så er Arrival igrunn på nivå med Interstellar. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. november 2016 Del Skrevet 21. november 2016 Arrival var helt herlig ja, fallt virkelig i smak. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) https://www.youtube.com/playlist?list=PLhILsHS_uOWYSwxULyQKsKinlIpu6LJuz Big Boss 45 år.....Bruce Lee ble selv tatt på senga mht filmens popularitet. https://www.youtube.com/watch?v=P9ZU7hIWcic&index=2&list=PLhILsHS_uOWYIVRIKrz1wPVZikJNJtm0A Olsenbanden for full musikk 40 år , Basse blir gift og takker for seg....vil sende en tanke til Baronen som ikke er blandt oss lenger. (ja , jeg vet Basse har en cameo i "siste stikk" men det gjelder egentlig ikke , i den er han mer statist enn noe annet) Endret 22. november 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 22. november 2016 Del Skrevet 22. november 2016 (endret) Noen som vet når Hell on wheels sesong 5 del 1 kommer ut i Norge?. Fattern trenger norsk tekst. Endret 22. november 2016 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 https://vimeo.com/163851869 Gone, but not forgotten. 1 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hvordan Star wars film er "Rogue One: A Star Wars Story", er det noe som har interesse og hører til sammen med de andre? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Hvordan Star wars film er "Rogue One: A Star Wars Story", er det noe som har interesse og hører til sammen med de andre? Den er satt i mellom episode 3 og 4 og handler om tiden der de bygger Death Star. En uavhengig historie i og for seg, men du får jo mer ut av den om man er fan av Star Wars og har da selvsagt sett de andre. Jeg gleder meg i alle fall veldig mye. Digger nye Star Wars. De manglet kanskje originalitet i TFA, men resten traff de veldig bra på. Her får vi forhåpentligvis noe nytt, selv om det er en "spin-off"/sidesprang i forhold til den nye trilogien. De skal vel slippe en del i mellom episode 8 og 9 også tror jeg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Jeg er ihvertfall spent på å se film-universet til Star Wars utforske noen nye karakterer med Rogue One. Vært fan av Felicity Jones siden Theory of Everything, så forhåpentligvis ikke en karakter som er helt Mary Sue som Rey i Force Awakens. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. november 2016 Del Skrevet 24. november 2016 Ja jeg er veldig spent, og syns det er helt topp med en Star Wars film i året fremover. Så fremt de greier å holde høy kvalitet selvsagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. november 2016 Del Skrevet 25. november 2016 https://www.youtube.com/watch?v=UJfCtlzVtAM Første gang på YT.....dette er mer en komedie enn rendyrka kung fu. 2 stykker vinner en tur til Dk som er paradis for der sier jentene "ja" med en gang Tror dette er den eneste kf filmen filmet i Dk (tenk om de hadde filmet i Oslo , med cameos fra Arve Opsahl .feks , lol) Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Species er latterlig bra film. Undervurdert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 26. november 2016 Del Skrevet 26. november 2016 Species II derimot er bare en latterlig film. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Festlig, jeg så Gettysburg igjen og nå var det lenge siden sist. Jeg har ikke sett den siden jeg kjøpte den på Bluray og det er flere år siden. Et fint gjennsyn av en av mine favoritt filmer. Men jeg la merke til at jævlig mange sørstats soldater hadde lyseblå bukser(bukser til Nord) Og mens det er sant at sør noen ganger brukte bukser de hadde tatt fra nord, tok de nesten alltid å bleka de så det blir en brun/beige farge. Dette har allitd irretert meg litt, så jeg ranta litt på et wargaming forum. Og der fikk jeg mye inside info, da flere av de var innvolvert i filmen som soldater. I følge en av de(altså ikke harde fakta) Er grunnen til alle de blå buksene, at sørstats reenactors ikke greide å gjøre manøverne skikkelig. Så nordstats reenactors tok på seg sørstats jakker(men behold buksene sine) og gjorde disse manøverne for filmne. The more you know! Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Det at den nye Disney-filmen Moana ikke kommer til Norge før i februar er en skandale. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 SKANDALE! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. desember 2016 Del Skrevet 1. desember 2016 Sandale. Men enda mer skammelig at La La Land ikke kommer til Norge før etter nyttår. Ønsker å se noe nytt fra Damien Chazelle nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2016 Del Skrevet 4. desember 2016 (endret) Det er jo ikke Arnold som er mordern i Terminator 1 , det er jo de i fremtida som har programmert han til å begå ugjerningene som er de ekte morderne. Endret 4. desember 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Er det sant???? Setter jo filmen i et helt annet perspektiv! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 En robot kan vel strengt tatt ikke være en morder noe mer enn en pistol eller kniv kan. Så True Memoirs of an International Assassin i helga - artig actionkomedie! Kevin James aka Doug Heffernan passer perfekt til rollen. Så også Good Morning Vietnam på nytt. Ikke sett denne på mange, mange år, og samboern hadde visst aldri sett den. Jeg hadde helt glemt hvor mørk denne filmen er til tross for at den sorterer under komedie på Netflix. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 5. desember 2016 Del Skrevet 5. desember 2016 Det er jo ikke Arnold som er mordern i Terminator 1 , det er jo de i fremtida som har programmert han til å begå ugjerningene som er de ekte morderne. No shit Sherlock! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå