Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri erfart at noen kommer inn i kinoen etter at filmen har begynt i allfall. Jeg skulle bare ønske folk kunne holde kjeft, noe de for det meste gjør, men ikke helt.

 

EDIT: Jeg håper jeg kan sitte ved siden av noen som prater en gang så jeg kan være brutalt ærlige med dem. :devil:

Endret av Thrusthamster
Lenke til kommentar
Jeg håper jeg kan sitte ved siden av noen som prater en gang så jeg kan være brutalt ærlige med dem.  :devil:

8821853[/snapback]

Det har blitt prøvd ut fra min side før. En gjeng med 14-15-åringer satt og snakket under filmen. De fikk servert et par vennlige spark i stolen og noen hyggelige gloser. Det hjalp litt til slutt, men den gjengen der var virkelig stokk dum.

Lenke til kommentar
Det er jo derfor man ser Manhunter og ikke Red Dragon. Da vil man også se de i "riktig" rekkefølge...

8820431[/snapback]

Filmene er interessante og handler (omtrent utelukkende) om Hannibal. Da hadde jeg ikke byttet hovedrolleinnhaver etter en film fordi den ene kom ut først. Skal man først ha en maraton, så har man en Hopkins-maraton.

Lenke til kommentar
Sal 1 i Stavanger.. Sitte under balkongen er et reint helv****   :nei:

8822625[/snapback]

Er så enig,hater den salen :realmad: .Syns det var gale når jeg måtte se LOTR:The Two Towers på fjerde rad,aldri hatt så vondt i nakken før.

8824231[/snapback]

 

Da burde du ha prøvd Independence Day, rad 11, sete 3 fra venstre i Oslo Spektrum på en skjerm som er 40 meter bred, eller 1529" hvis jeg ikke husker helt feil. Da har man vondt i nakken, det kan jeg love deg ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...