Dotten Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvorfor har du boikottet kinoen, Dotten? 8819657[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=643477&hl= Og jeg er heldigvis ikke alene om å få dørene stengt ^^ Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Jeg har aldri erfart at noen kommer inn i kinoen etter at filmen har begynt i allfall. Jeg skulle bare ønske folk kunne holde kjeft, noe de for det meste gjør, men ikke helt. EDIT: Jeg håper jeg kan sitte ved siden av noen som prater en gang så jeg kan være brutalt ærlige med dem. Endret 9. juni 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
L@sse Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg håper jeg kan sitte ved siden av noen som prater en gang så jeg kan være brutalt ærlige med dem. 8821853[/snapback] Det har blitt prøvd ut fra min side før. En gjeng med 14-15-åringer satt og snakket under filmen. De fikk servert et par vennlige spark i stolen og noen hyggelige gloser. Det hjalp litt til slutt, men den gjengen der var virkelig stokk dum. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Der er da man heller brus i fanget deres. Nei, noen skjønner ikke hint, dessverre. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 (endret) Sal 1 i Stavanger.. Sitte under balkongen er et reint helv**** Endret 9. juni 2007 av H1lle Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Det er jo derfor man ser Manhunter og ikke Red Dragon. Da vil man også se de i "riktig" rekkefølge... 8820431[/snapback] Filmene er interessante og handler (omtrent utelukkende) om Hannibal. Da hadde jeg ikke byttet hovedrolleinnhaver etter en film fordi den ene kom ut først. Skal man først ha en maraton, så har man en Hopkins-maraton. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 En ekte maraton for meg hadde vært Manhunter, The Silence of the Lambs og til slutt Hannibal. Manhunter/Red Dragon har svært lite med Hannibal å gjøre uansett, og siden Manhunter er såpass mye bedre enn remaken hadde jeg rett og slett droppet sistnevnte. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Virker bare sært for meg å inkludere Manhunter. Jeg ville gått for enten Hopkins-triologien eller de to relevante (Silence og Hannibal), så kan man se Manhunter en annen dag. Red Dragon er ikke nødvendig å se, den er som Rocky V. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Funker fett det og ja. Så lenge du ikke prioriterer Red Dragon over Manhunter Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Prioritering er det uansett ikke. Jeg kan forstå at folk vil forsvare "æren" til den originale, men når den ikke er en del av triologien mens Red Dragon er det, så ser jeg ikke noe galt med en Hopkins-maraton, hvor man ser Manhunter en annen gang. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sal 1 i Stavanger.. Sitte under balkongen er et reint helv**** 8822625[/snapback] Er så enig,hater den salen .Syns det var gale når jeg måtte se LOTR:The Two Towers på fjerde rad,aldri hatt så vondt i nakken før. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Sal 1 i Stavanger.. Sitte under balkongen er et reint helv**** 8822625[/snapback] Er så enig,hater den salen .Syns det var gale når jeg måtte se LOTR:The Two Towers på fjerde rad,aldri hatt så vondt i nakken før. 8824231[/snapback] Da burde du ha prøvd Independence Day, rad 11, sete 3 fra venstre i Oslo Spektrum på en skjerm som er 40 meter bred, eller 1529" hvis jeg ikke husker helt feil. Da har man vondt i nakken, det kan jeg love deg Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Eller bare LOTR2 fra 1. rad Heldigvis var det min andre visning. På den første satt jeg midt på midt på. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 (endret) Hva med 300 og Spider-Man 3 fra nøyaktig midt i Sal 1 på Colosseum? Endret 10. juni 2007 av Thrusthamster Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Hva med 300 og Spider-Man 3 fra nøyaktig midt i Sal 1 på Colosseum? 8824655[/snapback] Håper ikke det var din første visning av de nevnte filmene :!: Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Jo? Det var moro, var som å ha en ekstremt svær skjerm for seg selv, men sånn er det på Colosseum uansett, siden radene er ganske lave i forhold til hverandre. Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Av en eller annen grunn så hater jeg kinosaler der setene ikke går oppover.Viss setene går oppover så betyr det ikke så mye hvor jeg sitter. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 10. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2007 Finnes det seriøst flate kinosaler? Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 Finnes det seriøst flate kinosaler? 8825336[/snapback] Lenge siden jeg var der men tror Sal 1 i Stavanger er flat.Noen som har vært der i det siste? Som kan bekrefte det. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juni 2007 Del Skrevet 10. juni 2007 I Frankrike går kinoene (ihvertfall den jeg var på) nedover. Det var insane. Man ligger i nærmest 45 gradersvinkel og ser oppover. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå