""" Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Er jammen meg glad jeg verken røyker, damper eller har behov for å sette filmer på pause, for kino er mer ofte enn ikke helt toppers. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Sitter å ser på "girl" Ghostbusters. Makan til juvenile trash. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Sitter å ser på "girl" Ghostbusters. Makan til juvenile trash. Aiaiai, pass deg så du ikke får feminist politiet på nakken! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Om dette er det beste de klarer så bring it. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Har sett nye Ghostbusters og jeg ser ikke det store problemet. Humoren funka ikke for meg, men ellers er den underholdende nok. Kort oppsumert er det en helt middels film og milevis unna det verste noensinne, som enkelte tydeligvis mener det er. De som oppriktig mener man må hate damer om man misliker denne filmen er direkte tilbakestående. Filmen kunne vært mye bedre med et bedre manus, og det har ikke noe med damene å gjøre. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. oktober 2016 Del Skrevet 21. oktober 2016 Donald Glover som en ung Lando? Greit for meg! Ift Kongens Nei: Synes det er en helt ok film med mye bra i seg (Haakon VII er kjempeflott og jeg liker også han som spiller det tyske sendebudet), og selv om jeg ikke er så veldig flink på gangen i handlingen disse aprildagene i 1940 slik at jeg ikke skal nitpicke på det historiske (annet enn at de vel ikke hadde gatelys på Midtskogen..), er det noe med filmen som er litt off. Klarer ikke helt å si hvorfor, for selv om jeg ble underholdt, synes jeg at den mangler noe. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Beklager litt off-topic. Fikk ikke svar i en annen tråd jeg opprettet. Men, har nå kjøpt meg 4K-TV. Hvordan spiller jeg av 4K-filmer? Er det bare å bruke BluRay-spilleren jeg har i PC-en? Eller trenger jeg en spesiell avspiller for 4K? (Jeg har ikke noen video enda, så får ikke testet..) Takk! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Spilleren må støtte 4k avspilling. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 Okei, takk! Så at Komplett hadde to interne BluRay-spillere, og ingen av dem så ut til å nevne noe om 4K, så trodde (håpet?) kanskje at det skulle gå uansett.. Min interne spiller ble jo kjøpt før 4K fantes på markedet.. hmm.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. oktober 2016 Del Skrevet 22. oktober 2016 (endret) 4k video er vel enda utrolig nisje, er vel ikke så altfor mange dedikerte spillere på markedet enda heller? Endret 22. oktober 2016 av Mala Lenke til kommentar
mushi Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 (endret) Har ikke Netflix det mot et lite tillegg i mndprisen? Endret 23. oktober 2016 av mushi Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Trur ikke man må betale noe ekstra for det. Foreldrene mine har 4k-TV. Jeg så mye 4k på Netflix da jeg besøkte dem i August. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jo, det koster 30 kroner mer i mnd. Tror og du kan se på Netflix samtidig flere steder da og. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Jo, det koster 30 kroner mer i mnd. Tror og du kan se på Netflix samtidig flere steder da og. Kan se på 4 forskjellige steder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 23. oktober 2016 Del Skrevet 23. oktober 2016 Si hva du vil om X-men apocalypse, men gag reel'n på dvd'n er verdt pengene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Så Turbo Kid i helga - noe av det bedre jeg har sett på lenge. En særdeles vellykket Mad Max-pastiche. Lenke til kommentar
""" Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Kanonfilm! Rett og slett jævlig fet, og jeg gleder meg virkelig til oppfølgeren. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. oktober 2016 Del Skrevet 24. oktober 2016 Charley Varrick (1973) They don't make 'em like this anymore! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. oktober 2016 Del Skrevet 27. oktober 2016 (endret) Lurer på hvorfor jeg venter på BR av ID2, når jeg syns den var dritdårlig? Rare greier. Kom seg faktisk en del etter 2 gang sett. Endret 30. oktober 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. oktober 2016 Del Skrevet 30. oktober 2016 Limitless er noe av det kuleste film jeg har sett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå