Delvis Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 (endret) Så dere Oliver Stone i dagsrevyen? Blir interessant å se den Snowden. Kommer på fredag. Ja det glemte jeg: Skulle være en lengre versjon av intervjuet på Nrk.no. Det er her ja. Endret 28. september 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 denn så ikke så interessant ut, og jeg liker ikke Joseph Gordon-Levitt noe særlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Hører filmen ikke er noe særlig bra. Gidder ikke å bruke tid på filmen i høst. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 Neivel. Nei egentlig har jeg aldri vært imponert over Oliver stones filmer selv. Men trodde det var en av de mange her liker. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 denn så ikke så interessant ut, og jeg liker ikke Joseph Gordon-Levitt noe særlig. Ah, så det er ikke bare meg! Det er veldig få skuespillere jeg ikke klarer trynet på, men Joseph Gordon-Levitt er en av dem. Jeg unngår konsekvent filmer med han, da han irriterer meg grenseløst. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Neivel. Nei egentlig har jeg aldri vært imponert over Oliver stones filmer selv. Men trodde det var en av de mange her liker.Liker veldig godt Nixon og Wall Street. Synes også at Any Given Sunday og U Turn er ganske underholdende. Kommer nok til å se Snowden, men tipper den er ganske dårlig. Joseph Gordon-Levitt er en habil skuespiller. Litt OT: Han var suveren på Lip Sync Battle hos Fallon. Brad Pitt er vel den eneste skuespilleren jeg virkelig ikke kan fordra trynet på. Endret 1. oktober 2016 av tlwrtpmc Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 (endret) Føler at Stone hadde sin storhetstid på 80 og 90-tallet. Med JFK og Platoon som høydepunkter. De filmene han har kommet med på 00-tallet har vært begredelige greier.. Endret 30. september 2016 av MKej Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Føler at Stone hadde sin storhetstid på 80 og 90-tallet. Med JFK og Platoon som høydepunkter. De filmene han har kommet med på 00-tallet har vært begredelige greier.. Ja du har et poeng der tror jeg. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 30. september 2016 Del Skrevet 30. september 2016 Ååååå det kommer ny Underworld film i år???????? Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 1. oktober 2016 Del Skrevet 1. oktober 2016 Ååååå det kommer ny Underworld film i år Nei, den kommer i 2017 Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i De Dødes Tjern på dvd? Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 hva heter eggshen nå? """ Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i De Dødes Tjern på dvd? Ligger ute på youtube hvertfall. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Noen andre her som har tenkt seg på Film fra Sør? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Tilbake fra ferie. Regner med det blir Kongens NEIN snart. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Noen andre her som har tenkt seg på Film fra Sør? Den skjønte jeg ikke. "Film fra sør"? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Filmfestival i Oslo som foregår fra 6. til 16. oktober. Du kan lese mer her. Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Noen andre her som har tenkt seg på Film fra Sør? Hmm, kanskje. Har ikke sjekket ut programmet enda. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Oliver Stone skal hos Torp nå. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 4. oktober 2016 Del Skrevet 4. oktober 2016 Noen som vet hvor det er mulig å få tak i De Dødes Tjern på dvd? Ligger ute på youtube hvertfall. Awesome, takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå