Skurupu Skrevet 1. september 2016 Del Skrevet 1. september 2016 Jeg ser Train to Busan går på kino nå. Er det noe å få med seg? Jeg liker både zombier og korea. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Ser ut som Damien Chazelle har klart å følge opp den fantastiske debutfilmen Whiplash (2014) med La La Land (2016). 91 @ Metascore Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 3. september 2016 Del Skrevet 3. september 2016 Whiplash var ikke sååååå bra for å være helt ærlig. En helt vanlig god 7/10-film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 7. september 2016 Del Skrevet 7. september 2016 Den skremmende og uhyre "realistiske" haiscenen, er gull. Batman og Robin vet å ankomme med stil, i sitt heftige bat-helikopter med flaggermusvinger og det hele, midt på lyse dagen. Like diskret og mystisk som alltid. "Hand me down, the shark repellent bat spray!" https://www.youtube.com/watch?v=CjRphRTk6EM https://en.wikipedia.org/wiki/Leslie_H._Martinson Da var regissøren gått bort også.....ikke mange igjen nå , mannen med ljåen tok sågar Batgirl i fjor. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Så Armageddon igjen. Veldig Emmerich i stilen, men var jo ikke han. Det var Bay. Blir bedre hver gang, underholdning fra a til å. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 9. september 2016 Del Skrevet 9. september 2016 Hver gang Norge sender film til oscar, må det være noe sånt voldsom nasjonalistsk-"heia-Norge" greier. Heyerdal, Konger... hmpff.. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hver gang Norge sender film til oscar, må det være noe sånt voldsom nasjonalistsk-"heia-Norge" greier. Heyerdal, Konger... hmpff.. Er ikke lett å velge norske filmer som kan gjøre det bra i utlandet. Personlig har ikke Norge produsert noe som har slått Trolljegeren enda Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. september 2016 Del Skrevet 10. september 2016 Hver gang Norge sender film til oscar, må det være noe sånt voldsom nasjonalistsk-"heia-Norge" greier. Heyerdal, Konger... hmpff.. De siste 30 årene er det vel bare; Veiviseren, Max Manus, Kon-Tiki som er noe "voldsom nasjonalistisk-"heia-Norge" greier" 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 11. september 2016 Del Skrevet 11. september 2016 Hva er deres top 5 filmer? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Det synes jeg er nesten umulig å svare på. Jeg hvilke filmer jeg liker best, men de er så mange at å skulle komme frem til fem stykker og så finne noen kriterier for hva som skiller en fjerdeplass fra en femteplass osv. blir bare en endeløs hodepine. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Så en gammel Kleopatra(1963). Har sett den på TV i barndommen, men var nok en simplere versjon. Denne var over 4 timer lang.Ble overrasket hvor bra laget den er. Gamle romerfilmer fra 50 og 60 tallet pleier være nokså crappy ift nyere saker, men denne ble jeg litt imponert over. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Kleopatra var også den dyreste filmen som noensinne hadde blitt laget og gjorde så 20th Century Fox nesten gikk konkurs, men filmen var også den mest innbringende i 1963. Inflasjonsjustert er den fortsatt blant de dyreste filmene som er laget. Jeg vil si det var verdt det. Det er en av de beste historiske filmene som er laget, for de som har tålmodighet for epos av denne typen. Det ble laget mye dårlige "sandal epics" på 50- og 60-tallets, men disse fimene er det nesten ingen som husker nå. De man fortsatt ser på er klassikerne, som Ben-Hur, Spartacus og Clash of the Titans. 2 Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. september 2016 Del Skrevet 13. september 2016 50- og 60-tallets ... Clash of the Titans Er det en fra 1981 du tenker på? Finner ikke noe med den tittelen fra 50- og 60-tallet Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. september 2016 Del Skrevet 14. september 2016 Det stemmer. Jeg gikk utfra at den var eldre. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 Hunt for the Wilderpeople, for en herlig film! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. september 2016 Del Skrevet 15. september 2016 (endret) Hvor har du fått sett den nå? Hell and High Water får forresten premiere i Norge i november. Kommer sikkert på iTunes i USA før den tid men, uansett gjør det dette skuffende filmåret litt bedre om den er så bra som flere har det til. Endret 15. september 2016 av Maury Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. september 2016 Del Skrevet 16. september 2016 Hvor har du fått sett den nå? iTunes USA. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. september 2016 Del Skrevet 21. september 2016 http://www.sheknows.com/entertainment/articles/1128419/corey-haims-a-list-rapist-may-finally-be-named-what-took-so-long Joel Schumacher ? Bryan Singer ? Gary Goddard ? Mange mistenkte her....... Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 28. september 2016 Del Skrevet 28. september 2016 hva heter eggshen nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå