Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Bombe : 50 kg eller mer ?

 

+

 

Bond : 75-80 kg ?

 

Og dette klarte May Day å heise opp , hun må være 007s svar på Pippi :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som fikk sett Jason Bourne? Makan til unødvendig film, ren melking av serien. Den var litt spennendd til tider, men det var mye teit også. Ikke kom den noe vei med Bourne heller. Var bare mer av det samme, mange scener som var som kopier av scener fra de andre filmene. Hadde håpet de hadde en frisk idé siden de gjennoppliver serien nå, men neida.

 

Da synes jeg konseptet til Legacy var bedre, selv sen nye kanskje var et hårfint hakk bedre. Begge endte opp med å være like unødvendige, etter min mening.

Endret av Buddy Dakota
Lenke til kommentar

Hørt at Jason Bourne var svak ja. Melking, og Alica Vikander var det noen som sa var så utrolig merkelig når hun skulle si alle disse kodeordene og sånt som CIA har. 

 

 

Så Neon Demon istedenfor i dag. Forventa å mislike filmen mer enn jeg endte opp med. Ble positivt overrasket over hvor satirisk og morsom filmen var. Var en karakterutvikling som gikk litt vel fort synes jeg med hovedkarakteren, men ellers en ganske grei film. God terningkast 4 faktisk. 

Lenke til kommentar

Alicia Vikander er altfor ung til rollen. Kanskje var det med vilje, siden de gjør et poeng utav at hun er fersk i organisasjonen, men det virker urealistisl at hun er sjef for en hel avdeling. Dessuten var karakteren hennes ganske merkelig, er nok en del av karakterutviklingen hennes som ble liggende igjen på klipperommet.

Lenke til kommentar

Ikke helt james bond-budsjett på den der filmen :p

 

Batman anno 1966 (ca: 1,4 millioner dollar) var utrolig nok ikke så langt unna de tidligste Bond filmene, Dr. No (ca:1,1 milloner dollar) mens Batman hadde litt mer å rutte med, ca: 300,000 dollar ekstra, (i følge IMDb og Wikipedia). Men hvor produsentene gjorde av den resterende millionen, er ikke godt å vite.

"They may be drinkers, Robin, but they're also human beings."

https://www.youtube.com/watch?v=RLZQ3OLEJWE

Endret av FrankZito
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Ikke helt james bond-budsjett på den der filmen :p

 

Batman anno 1966 (ca: 1,4 millioner dollar) var utrolig nok ikke så langt unna de tidligste Bond filmene, Dr. No (ca:1,1 milloner dollar) mens Batman hadde litt mer å rutte med, ca: 300,000 dollar ekstra, (i følge IMDb og Wikipedia). Men hvor produsentene gjorde av den resterende millionen, er ikke godt å vite.

"They may be drinkers, Robin, but they're also human beings."

https://www.youtube.com/watch?v=RLZQ3OLEJWE

Connery sagt Dr No kosta 800k......

 

Enter Dragon skal visst ha kosta bare 650k , ikke 800k som tidligere nevnt.

 

Tror til og med TX Chainsaw kosta mer enn Big Boss , begge hadde luselavt budsjett og ingen kulisser (bossens hus er i dag et bordell , den gang var det mausoleum)

 

Bare en gang fikk man se batbåten i serien , det var i Catwoman/Sandman episodene (seff arkiv opptak)

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

 

 

Ikke helt james bond-budsjett på den der filmen :p

Batman anno 1966 (ca: 1,4 millioner dollar) var utrolig nok ikke så langt unna de tidligste Bond filmene, Dr. No (ca:1,1 milloner dollar) mens Batman hadde litt mer å rutte med, ca: 300,000 dollar ekstra, (i følge IMDb og Wikipedia). Men hvor produsentene gjorde av den resterende millionen, er ikke godt å vite.

"They may be drinkers, Robin, but they're also human beings."

https://www.youtube.com/watch?v=RLZQ3OLEJWE

Connery sagt Dr No kosta 800k......

 

Enter Dragon skal visst ha kosta bare 650k , ikke 800k som tidligere nevnt.

 

Tror til og med TX Chainsaw kosta mer enn Big Boss , begge hadde luselavt budsjett og ingen kulisser (bossens hus er i dag et bordell , den gang var det mausoleum)

 

Bare en gang fikk man se batbåten i serien , det var i Catwoman/Sandman episodene (seff arkiv opptak)

 

 

Hehe, husker The Big Boss ja, det var en av 4 filmer mine foreldre fikk med når de kjøpte Vhs filmer, en annen var The Evil fra 78, husker ikke de 2 siste men mener en av de var en Bud Spencer film, jeg var vel den mest populære i nabolaget vårt da ja, kom hjem fra skolen og lurte oss til å se disse filmene :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kanskje Fred Weintraub har den fulle versjonen av Big Boss på loftet eller garasjen.....Lee sendte han et eksemplar fra Hong Kong , skulle også gjerne sett traileren fra Fist of Fury hvor Lee/Baker (russern Petrov) møtes skulder til skulder i foajeen på Bushidoskolen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Kjendiser jeg traff på LFCC :

 

Dolph Lundgren (virket litt fraværende men hyggelig)

 

Famke Janssen (fikk en del pepper fra fans , divatakter...smilte ikke på bildene , lite chit chat med fansen , ignorerer spørsmål osv)

 

-Judge Reinhold (hyggelig)

 

John Ashton (ditto , tross sykehusopphold dagen før)

 

Steven Berkoff (det er ingen hemmelighet at denne karen kan være tverr , var verken blid eller sur mot meg. Forstår ikke hvorfor han gjør photo

shoots med fans hvis han hater disse , gadd ikke se mot kameraet osv)

 

Ang Batmanserien , den var rådyr i sin tid å produsere , derfor de nesten ikke hadde budsjett i sesong 3 , Green Hornet var også dyrt å lage og ikke nok seere.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...