MKej Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Nok en gigant har gått bort.. R.I.P. Abbas Kiarostami. "In the total darkness, poetry is still there, and it is there for you." Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Action-ikonet Stallone fyller 70 år ! Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Here he comes: Machine Gun Joe! Loved by thousands, hated by millions! https://www.youtube.com/watch?v=LlfOckjXxLU Grættis med dan, Sly. Får se å dra frem noen av hans beste filmer til helgen (som ikke er del av Rocky og Rambo serien). Cobra (1986), Cliffhanger (1993), Cop Land (1997), Tango & Cash (1989) og sjølvsagt den hysteriske kult-perlen Death Race 2000 (1975). Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 9. juli 2016 Del Skrevet 9. juli 2016 Refn har gjort det igjen. The Neon Demon infridde og vel så det! Fristende å kalle det et mesterverk. 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Refn har gjort det igjen. The Neon Demon infridde og vel så det! Fristende å kalle det et mesterverk. Er dette filmen folk forlot salen under og ble buet i Cannes? 1 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Har ikke det skjedd med alle hans nyere filmer? 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Refn har gjort det igjen. The Neon Demon infridde og vel så det! Fristende å kalle det et mesterverk. Er dette filmen folk forlot salen under og ble buet i Cannes? Ja, men det er et godt tegn Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 10. juli 2016 Del Skrevet 10. juli 2016 Folk elsker jo å lage drama i Cannes. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Så litt gammel dritt i helga. The Phantom (1996) så jeg da den kom ut og som 12-åring var dette veldig kult. I dag er det litt mer som en klein Indiana Jones i lycra, men det er så mye corny at den absolutt er verdt å se som en bad taste-film. Også så jeg Manhunter (1986), eller i det minste mesteparten av den da jeg duppet av litt underveis. Denne er basert på samme bok som Red Dragon (2002) og Anthony Hopkins er en så god skuespiller at å se noen som helst spille samme rolle som ham selv vil alltid være en nedtur. Hannibal Lecter har dessuten en mye mindre fremtredende rolle i denne utgaven og han som spiller den faktiske morderen lykkes ikke helt med å formidle den livsfarlige psykopaten, men fremstod mer som en litt stakkarslig mann med dameproblemer som jeg mest av alt synes synd på. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Må si at Manhunter (1986) er en bedre film enn Red Dragon (2002). Selv om Hannibal Lecter vil bestandig være Anthony Hopkins. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Det jeg likte best med den var hvor 80-talls den føltes, mest pga. musikken, men for min del lykkes den ikke med å bygge opp noen spenning (da ville jeg nok ikke sovnet) og verken etterforskeren eller "tannfeen" klarte å engasjere meg med deres rolletolkning. Nå er det mulig jeg er veldig blasert når det kommer til syke seriemordere. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 11. juli 2016 Del Skrevet 11. juli 2016 Fikk ikke med meg George Kennedys bortgang i februar. En legende i film. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Fikk endelig sett Sing Street og Green Room i helga. Begge filmer jeg synes var fantastiske hver for seg. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Har noen fått sett The Legend of Tarzan? Er den verdt å få med seg? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2016 Del Skrevet 12. juli 2016 Nei, det kan jeg trygt si uten å ha sett den om jeg skal basere meg på hva jeg har hørt av både venner som har sett den og kritikken. Eneste positive jeg har hørt nesten er at Sam Jackson sin karakter er litt for filmen hva Furiosa var for Mad Max: Fury Road. Men bortsett fra det, crap film. Spar deg heller til Jason Bourne-filmen om noen uker eller noe. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Forventet aldri at Tarzan skulle være noen stor filmopplevelse, men jeg forventer at den er god og dum underholdning. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 Greystoke med Lambert som Tarzan syns jeg hvertfall er ganske bra tarzan film. Verd å sjekke ut for de som ikke har sett den. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 In the Line of fire med Clintern var mye mer krem film enn jeg kunne huske. Anbefales. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2016 Del Skrevet 13. juli 2016 (endret) Forventet aldri at Tarzan skulle være noen stor filmopplevelse, men jeg forventer at den er god og dum underholdning.I grunn ett stempel som trykkes på de fleste superhelt filmer og slikt siste årene. Funker sikkert greit på kino Tenker selv å ta turen på lørdag siden madammen ville kikke litt på sixpacken til Skarsgård, så får jeg mengder med herlig kino popcorn jeg kan trykke i trynet Såg forøvrig Under Sandet i går, fallt veldig godt i smak og scenarioet var nytt for meg. Mulig danskene fremstod mer hjerteløse og kyniske enn det som var tilfellet..kjenner ikke historien. Men det var en veldig god film med enkelte trykkende scener. I dag blir det ny dansk film, 9.April Endret 13. juli 2016 av Mala Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 19. juli 2016 Del Skrevet 19. juli 2016 Ang ny GB : Now that I've seen the movie, I can summarize my experience like this: Sony: Try the turd sandwich! Me: What? Sony: Try the turd sandwich! It's great! Me: But... it's a turd sandwich. Sony: You'll love it! Me: I highly doubt that.. Sony: But you won't know until you eat it! Me: But... Sony: It's really, really good! If you don't eat the turd sandwich, you are a horrible person! Me: But... turd. TURD sandwich. Sony: Just take a bite! Me: *nibbles* Sony: And? Me: So... it's not a turd, is it? Sony: Nope! Me: It's minced skunk *beep* in a piss vinaigrette and Brussel sprouts, smeared with dick cheese. Sony: Yep! See? It's not a turd sandwich! Me: Brilliant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå