""" Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Sykt kul kis og en skikkelig legende. Har et lass av herlige filmer på samvittigheten, og partnerskapet Terence Hill & Bud Spencer er noe av det beste som har skjedd filmverdenen. Fantastisk kjemi! Lenke til kommentar
MKej Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 https://www.youtube.com/watch?v=YVyWObJY9FQ Denne kommer virkelig Lenke til kommentar
ayy Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 https://www.youtube.com/watch?v=YVyWObJY9FQ Denne kommer virkelig vi har vel ikke iMax i Norge? Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Nei, vi har ikke det. Bare å få booket utenlandstur umiddelbart for den traileren der gjorde meg småhard. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Anbefaler folk å ta turen til deres lokale kino og sjekke ut The Survivalist, en post-apokalyptisk lavbudsjetts-thriller av meget høy klasse. Nedstrippa, dyster og veldig imponerende. Det skal sies at ting går veldig treigt, og det er egentlig ikke veldig mye som hverken skjer eller blir sagt i løpet av dens 105 minutters spilletid. Men den er en fryd for øyet, er meget godt spilt av de få involverte og har en herlig stemning og en mesterlig nerve gjennom hele filmen. Jeg antar at dette er en film som ikke kommer til og få all verdens oppmerksomhet nå, men jeg tror den vil bli godt husket av de som så den, og den vil nok bli plukket frem som en skjult juvel om noen år. Lenke til kommentar
""" Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Noen som har sett Embrace of the Serpent? Nå har jeg ikke sett den selv enda, men her tror jeg vi muligens snakker en av årets beste filmer. Den ser virkelig flott ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Etter et par stinkere (pluss sikkert War Dogs nå i sommer), så ser det ut som Miler Teller er tilbake. Ser fram til denne. https://www.youtube.com/watch?v=-3qznhhFA0g Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 A Tale of Tales...hva faen er dette her? 42 min ut orket jeg ikke mer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Haha. Jeg synes den var veldig sær. Hadde sine øyeblikk. Men friskt å se noe annet enn Disney-ish eventyrhistorier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Skulle skrive til Cimino men nå er det for sent , Deer Hunter var kongefilm Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 Deer Hunter ER en kongefilm... Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 3. juli 2016 Del Skrevet 3. juli 2016 (endret) Noen som vet når Deadpool kommer på iTunes Store osv. i Norge? Har sett at den kommer på Dvd/Bluray i slutten av juli. Edit: Fikk akkurat beskjed om at den er tilgjengelig nå. Endret 3. juli 2016 av K_7 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Superhelg-helt nå med både Captain America: Civil War og Deadpool. Førstnevnte brukte lang tid på å bygge seg opp og en stund lurte jeg på hva som var poenget med denne filmen, men når kampene begynner og kjente superhelter denger løs på hverandre er det god underholdning selv om motivasjonen deres nok er noe tynn (hvor lett er det egentlig å manipulere Tony Stark?). Deadpool derimot viste hvordan superheltfilmer bare blir bedre av å være rettet mot et mer voksent publikum, selv om onelinerne til hovedpersonen blir tynnslitte etterhvert. Det er ikke så mange superheltfilmer som tør å droppe kleint pathos for svart humor. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Deadpool var ett sårt trengt, frisk pust i en sliten sjanger. Deilig med en slik film som ikke er barne-TV nivå sånn voldsmessig. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Enig. Den viser hvilket potensiale superheltfilmer kan ha hvis man tør å snevre inn målgruppen littegrann. Lenke til kommentar
One 7 Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Gleder meg til å se alt ekstramateriale til Deadpool, skal visst være bra. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Civil War var bedre enn Deadpool for å være helt ærlig. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. juli 2016 Del Skrevet 4. juli 2016 Nei, vi har ikke det. Bare å få booket utenlandstur umiddelbart for den traileren der gjorde meg småhard. FIY så slippes Voyage of Times i to utgaver. Så jo, den blir mulig å se på kino i Norge. Men den IMAX-utgaven er veldig basic, ikke fulle dokumentaren. IMAX-utgaven er på 40 min, og vil ha Brad Pitt som fortellerstemmen. 35 mm-filmutgaven vil være på 114 minutter med Cate Blanchett som fortellerstemmen. Stor sjanse for at filmen blir satt opp, men du må nok ty til en arthouse-kino for det her hjemme. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. juli 2016 Del Skrevet 5. juli 2016 Det visste jeg ikke, men det er jo fantastiske nyheter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå