Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Yes. ‘Dredd 2′ is in development. http://sciencefiction.com/2016/06/20/denver-comic-con-2016-karl-urban-confirms-judge-dredd-2/ Det her har man ventet lenge på. Fantastiske nyheter. Kort oppsummert: Ingenting nytt. At en film er development er ikke det samme som at filmen kommer til å skje. Våkn opp heller opp når vi har noe håndfast på at filmen faktisk skjer. Ikke er dette bekreftelse på noe i development heller. De sa i flere år at Politiskolen 8 skulle komme....ja go' morn Hans Larsen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 (endret) 1 år siden...... Kan fremdeles ikke fatte at denne legenden ikke finns mer , hans alder til tross Respekt ! Endret 23. juni 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Beverly Hills Cop 4 er vel også fortsatt rett rundt hjørnet? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juni 2016 Del Skrevet 23. juni 2016 Beverly Hills Cop 4 ja. Paramount håper på at filmen starter produksjonen i år, eller tidlig 2017. Adil El Arbi og Bilall Fallah (Black) skal regissere filmen hvis alt klaffer. Så kan komme i 2018. Paramount har forsøkt så jævlig på å få til en ny film at de har feilet så mange ganger de siste 10 årene. Det ble lagd også en CBS-serie fra The Shield-skaper Shawn Ryan hvor Eddie Murphy skulle ha mer eller mindre faste gjesteopptredener, ala Bradley Cooper i Limitless-serien. Hadde heller likt å sett de gjorde en serie for Netflix av Beverly Hills Cop. Forresten så The Nice Guys denne uka. Hvorfor snakker ikke folk om denne? Så fantastisk tilbakekomst til Dødelig Våpen så og si. Både morsom, spennende og god film. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 25. juni 2016 Del Skrevet 25. juni 2016 Forresten så The Nice Guys denne uka. Hvorfor snakker ikke folk om denne? Så fantastisk tilbakekomst til Dødelig Våpen så og si. Både morsom, spennende og god film. Det der så ut som skikkelig 80 talls Action Komedie, skal sees Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 35 år.....en ofte oversett Bond-film. Ellers er det 20 år siden Bonds gudfar Cubby gikk bort. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Forresten så The Nice Guys denne uka. Hvorfor snakker ikke folk om denne? Så fantastisk tilbakekomst til Dødelig Våpen så og si. Både morsom, spennende og god film. Det der så ut som skikkelig 80 talls Action Komedie, skal sees Så den i går på kino. Artig film helt klart. Kanskje noe lang, over to timer. Ble litt langdryg i midten der. Sterk 4er fra meg. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Det er det jeg hører og, men har ikke fått sett den enda. God, men med noen trege partier og et litt svakt plott. Kiss Kiss, Bang Bang er en av mine favorittfilmer, og jeg er glad Shane Black endelig lagde noe lignende igjen, selv om det kanskje ikke er like fulltreffer denne gang. Utifra trailer synes jeg den minner mye om Last Boyscout. KKBB var kanskje mer original i karakterene. Endret 26. juni 2016 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 (endret) Noen som har fått sett den danske "Under Sanden" ? Syns den ser særdeles severdig ut Endret 26. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Forresten så The Nice Guys denne uka. Hvorfor snakker ikke folk om denne? Så fantastisk tilbakekomst til Dødelig Våpen så og si. Både morsom, spennende og god film. Det der så ut som skikkelig 80 talls Action Komedie, skal sees Så den i går på kino. Artig film helt klart. Kanskje noe lang, over to timer. Ble litt langdryg i midten der. Sterk 4er fra meg. For mange nyere filmer insisterer på å tvære ut spillelengden lengre enn nødvendig. AtW Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Jeg føler at det er stikk motsatt. De er så tettpakket at de kunne trengt mer tid på å fortelle historien. Plottet hastes frem, for å komme til actionsekvensene. Viktige scener hvor plottet forklares klippes bort fordi de er "kjedelige". Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. juni 2016 Del Skrevet 26. juni 2016 Enig i at mange filmer faktisk er for korte. Jeg har gått mer fra å foretrekke film til å foretrekke serier (som kanskje har Film-følelser over seg i kvalitet). Det er begrenset med hvor mye man kan presse inn i 2-3 timer når man skal ha karakteroppbygging og avanserte plott. Å bestemme hvor mye eller hvor lite som skal i en film og å produsere den slik at den ikke føles langdryg ut det er en kunst i seg selv. Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg så Lawrence of Arabia (1962) i går, og merker at jeg nok har blitt vant til litt raskere fremdrift i en film. Filmen er sikkert utmerket (fikk jo haugevis av Oscars), men etter min smak så kunne den gjerne vært 2-2,5 timer, og ikke 4 timer. Liker ikke den dødtiden som brukes på å vise all reisingen og stemningsbildene som varer i minutter av gangen. Litt er jo greit, men ikke så mye. Jeg kunne jo brukt tiden på 2 filmer i stedet for bare 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jeg liker godt de lange, gamle historiske filmene fra Hollywood som Lawrence of Arabia, men det er ingen tvil om at tempoet er lavere enn hva man er vant til i dag. Disse filmene ble laget med helt andre prioriteringer enn sine moderne motparter, og man må også gå inn i dem med en annen innstilling enn man ellers ville gjort. Selv setter jeg pris på at de skiller seg ut nettopp ved å ta seg god tid til å fortelle historien og sette stemningen, men samboern orket ikke mer enn en time med Lawrence of Arabia. Endret 27. juni 2016 av Spartapus Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Jeg så Lawrence of Arabia (1962) i går, og merker at jeg nok har blitt vant til litt raskere fremdrift i en film. Filmen er sikkert utmerket (fikk jo haugevis av Oscars), men etter min smak så kunne den gjerne vært 2-2,5 timer, og ikke 4 timer. Liker ikke den dødtiden som brukes på å vise all reisingen og stemningsbildene som varer i minutter av gangen. Litt er jo greit, men ikke så mye. Jeg kunne jo brukt tiden på 2 filmer i stedet for bare 1 HVORDAN VÅGER DU Å KRITISERE EN KLASSIKER!!!?!!?!?!!?!?!111 Neida, helt enig, den kunne med fordel vært kortere. The Bridge on the River Kwai av samme regissør er klart bedre. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Jeg føler at det er stikk motsatt. De er så tettpakket at de kunne trengt mer tid på å fortelle historien. Plottet hastes frem, for å komme til actionsekvensene. Viktige scener hvor plottet forklares klippes bort fordi de er "kjedelige". Veldig mange av disse filmene har ikke noe nevneverdig plott, hvorfor blir ting som transformers-filmer nærmere 3 timer lange feks? Det er mange filmer som hadde hatt godt av en vesentlig nedklipping. Kortere filmer er heller ikke ensbetydene med å klippe bort "plott-scener". AtW Endret 27. juni 2016 av ATWindsor Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 For å være ærlig så synes jeg egentlig 90% av filmer på over to og en halv time er for lange, uansett om det er klassikere eller Transformers. Er det noen som virkelig er syndere på denne fronten er det Scorsese og Tarantino, som burde få opplæring i bruk av saks. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 (endret) Siste ut fra Tarantino var en særdeles begredelig opplevelse ja. Aldri mer igjen. Endret 27. juni 2016 av Mala Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Når man er i hendene til mestere som Scorsese og Tarantino så føles ikke to og en halv time for langt. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Uansett føler jeg The Nice Guys og Everybody Wants Some!! hadde passende nok lengde, men TNG kunne vært litt lengre. Synd at vi ikke får flere The Nice Guys-filmer på grunn de svake kinotallene. Vet at produsentene ønsket å gjøre det om til en trilogi, med at neste film skulle pågå tidlig på 80-tallet med Gosling og Crowe tilbake. Jeg savner en type filmserie som Dødelig Våpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå