FrankZito Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 Valhalla Rising falt ikke veldig godt i smak den første gangen jeg så den, men den andre gangen satt den som et skikkelig godt skudd. Rett og slett en herlig opplevelse! Enig der, men nå ble man jo møtt av et DVD cover som lovet at blodet skulle flyte, en haug med illsinte og gærne vikinger i full rustning som flokka seg rundt en blodig Mads Mikkelsen osv. Kan vel si at det ikke var den beste måte å promotere filmen på. Men joa tok et par runder her og før filmen satt, men da satt den og. Herlig apokalyptisk, stygg/vakker stemning og flott bruk av musikk og farger. Nærmeste filmen jeg kan komme på som ligner er vel Kinski/Herzog mesterverket Aguirre, Der Zorn Gottes (1972). Men har full forståelse for at den er en hit eller miss. Legger ved et av mange flotte klipp fra filmen: 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 6. april 2016 Del Skrevet 6. april 2016 "Basically if Malick, Herzog and Lynch dropped acid and made a badass viking movie, it probably would look like this." Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Den drakta til Ben Mendelsohn sin karakter. Jeez... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Så var det i gang ja! Har venta på denne altså Blir selvsagt jævlig gira her altså Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Den ser bra ut! Deilig med mer Star Wars på skjermen. Herlig univers. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. april 2016 Del Skrevet 7. april 2016 Så bra ut. De nailer stilen fra de første filmene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 (endret) Dragon Lord 4.5/6 , Jackie vs tyver som vil stjele kinesiske kulturskatter.......syns fjærball-scenen ble litt langtekkelig. Endret 9. april 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Trudde det var kødd da jeg startet den traileren. Er dette planen til Disney fremover? Star Wars hver eneste jul? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Det blir jo en fin tradisjon med en overfladisk og familievennlig SW-film hver jul. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Det blir jo en fin tradisjon med en overfladisk og familievennlig SW-film hver jul. Akkurat som SW har vært hele tiden Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Så lenge filmene leverer sakene har jeg ikke noe i mot en heftig og fin star wars opplevelse i mellom de neste episodene altså. Er jo vanvittig mye potensiale å hente ut av det universet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Jeg er sjeleglad for mer Star Wars! Hadde ikke gjort meg noe med en TV-serie også. Tror SW kunne utnyttet et annet format enn film også. Få litt bedre karakterutvikling og en dypere story. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 Ja, men de store set piece-øyeblikkene ofres som regel i TV-serier, og det er gjerne de øyeblikkene man husker, som f.eks. åpningsseksvensen på Hoth i Empire Strikes Back. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 8. april 2016 Del Skrevet 8. april 2016 kjente på nostalgien da jeg så star wars traileren, det lignet de gamle filmene Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Hundreåringen som klatret ut gjennom vinduet og forsvant 5/6 , veldig morsom.....han roter seg bort i mye rart Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 (endret) Jeg er sjeleglad for mer Star Wars! Hadde ikke gjort meg noe med en TV-serie også. Tror SW kunne utnyttet et annet format enn film også. Få litt bedre karakterutvikling og en dypere story. Du har jo både Star Wars: Clone Wars og Star Wars Rebels. Ja de er animerte, men jeg liker begge seriene veldig godt. Ble ganske stoka av teasertraileren til Rogue One, men de kjører på med en kvinnelig hovedrolle her og? Kult! Endret 9. april 2016 av Tomeito Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 9. april 2016 Del Skrevet 9. april 2016 Jeg er sjeleglad for mer Star Wars! Hadde ikke gjort meg noe med en TV-serie også. Tror SW kunne utnyttet et annet format enn film også. Få litt bedre karakterutvikling og en dypere story. Du har jo både Star Wars: Clone Wars og Star Wars Rebels. Ja de er animerte, men jeg liker begge seriene veldig godt. Har bevisst unngått de da jeg ikke er sånn super-fan av animerte serier. Får vel gi de en sjanse etterhvert! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. april 2016 Del Skrevet 10. april 2016 https://www.youtube.com/watch?v=NaPGugIUcDc Palpatine er jo bare en liten lespende homo sammenlignet med Skeletor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. april 2016 Del Skrevet 14. april 2016 Den historien har jo allerede blitt filmatisert...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå