Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. mars 2016 Del Skrevet 2. mars 2016 http://www.imdb.com/name/nm0384280/ Hvil i fred , inspektør Todd fra Beverly Hills Purk Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Kjører du en slags serie med obskure Hollywood-dødsfall? 4 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Føler at ElvisTCB trenger en spin-off serie (tråd); Filmprat v1.0 - Generell diskusjon om/rundt obskure Hollywood-dødsfall 4 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Det som overrasket meg er at han tydeligvis kun spilte i Beverly Hills 1,2 og 3. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Ditto. Trodde en stund at han vare typecasta i en gazillion andre filmer.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Da blir det Hail Caesar til uka. Håper jeg får ekstra utbytte av filmen som fan av gamle Hollywood-epos som Cleopatra og Spartacus. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Da blir det Hail Caesar til uka. Håper jeg får ekstra utbytte av filmen som fan av gamle Hollywood-epos som Cleopatra og Spartacus. Tipper den er bra, men så har jeg nok en aldri så liten soft-spot for coen-brødrene. Synes feks burn after reading var endel morsommere enn det anmeldelsene antydet ihvertfall. AtW Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Da blir det Hail Caesar til uka. Håper jeg får ekstra utbytte av filmen som fan av gamle Hollywood-epos som Cleopatra og Spartacus. Tipper den er bra, men så har jeg nok en aldri så liten soft-spot for coen-brødrene. Synes feks burn after reading var endel morsommere enn det anmeldelsene antydet ihvertfall. AtW Vil så gjerne like de, men det er et eller annet som ikke treffer meg med filmene dems. Liker No Country og Fargo, mens de andre jeg har sett har ikke truffet meg. Hail Cæsar ser ut som en typisk film jeg ikke liker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 I slutten av Spotlight så lister de opp alle stedene hvor katolske pedofile prester har blitt avslørt, Trondheim er en av byene på lista. NORGE HAR VUNNET OSCAR FOR BESTE FILM! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Mulig den beste kommentaren jeg har hørt i forbindelse med Oscar`ene i år. Spotlight blir vist på Kosmorama i Trondheim neste uke. Det blir interessant. Endret 4. mars 2016 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. mars 2016 Del Skrevet 5. mars 2016 Det som overrasket meg er at han tydeligvis kun spilte i Beverly Hills 1,2 og 3. Pga han var en ekte og respektert Detroit-purk faktisk.....han ble tilbydd flere roller men takket nei. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. mars 2016 Del Skrevet 6. mars 2016 Hadde meg en runde med Back to the future trilogien igjen. Brilliante filmer, men så har jeg ganske stor sans for tidsreise-filmer og da, selv om ikke selve det elementet er på sitt beste i de filmene. For mye komedie til det.II, der de drar til fremtiden.nærmere bestemt 2015 som jo er nettopp passert i vår tid. På 80 tallet trodde man faktisk at biler kunne fly i luften alt i 2015? Jo det er forsåvidt typisk at man tror det skjer mer eventyrlige ting enn det gjør innen for kort tid.data og internett var ikke nevnt, så heller ikke mobiler.Men store flatskjermer som lignet dagens hadde de faktisk fått i hjemmet. Og hvordan folk ville være kledd, tatovert, frisyrer og sånt der var de faktisk inne på noe. Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. mars 2016 Del Skrevet 8. mars 2016 Så denne perlen av en film i går, og synes rett og slett at den var helt fantastisk. Kullsvart komedie som bare blir morsomere og morsomere jo drøyere den blir. Føltes nesten litt galt å le til tider, uten at det er et problem. Briljant! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 9. mars 2016 Del Skrevet 9. mars 2016 http://www.youtube.com/watch?v=iJ1xPFfDWug Keeeeg film Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. mars 2016 Del Skrevet 10. mars 2016 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=d8Ge7Bm_3J0 http://www.youtube.com/watch?v=R3GcIMQFFXU Gir begge 4/6 , grei nok......første er drama/komedie og den andre er drama. Bebop og Rocksteady i den nye TMNT-filmen.....like ikke det nye designet til skilpaddene...for "out there" for min smak. Endret 10. mars 2016 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 15. mars 2016 Del Skrevet 15. mars 2016 http://www.youtube.com/watch?v=vrFVEOsj1qk Selv mange hardbarka Bond-fans har ikke sett denne før , raritet de luxe Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Da var det bekreftet en gang for alle. Det blir en ny Indiana Jones, med Steven Spielberg og Harrison Ford. George Lucas er heldigvis ikke med noe sted. Jeg vet denne har vært bekreftet og avkreftet mange ganger, men det har i stor grad bare vært rykter og "we want to do this". Men nå er det bekreftet fra høyeste hold. Spørsmålet er vel om dette kan bli bra? Sean Connery spilte faren til Indy i Indy 3, og da var han jo bare 55 år. Det er egentlig trollgammelt for en actionfilm. Men Harrison Ford er 74 (!) allerede. Kan han klare å spille en overbevisende Indy denne gangen? Eller kan de satse på å ta historien i en litt annen retning, så han slipper for mye stress? Personlig hadde jeg ingenting imot Shia LeBouf som sønnen til Indy i Indy 4, og hadde ikke hatt noe særlig imot om han var med denne gangen også. Kanskje i en enda større rolle. Da kunne vi i teorien å fått en Indy 3 med Harrison Ford i noenlunde samme rolle som Sean Connery hadde, og Shia LeBouf mer i fokus. Selvsagt ville han ikke akkurat ha vært førstevalget mitt, men det gir heller ikke helt mening å bare bytte han ut etter Indy 4. Vi trenger ikke å "glemme" ungen til Indy, slik de gjorde i Die Hard. http://www.ign.com/articles/2016/03/15/indiana-jones-5-officially-announced-with-harrison-ford-and-steven-spielberg-returning Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 16. mars 2016 Del Skrevet 16. mars 2016 Ikke gira på Indy 5 jeg. Det er litt hit or miss når de lager slike oppfølgere lenge etter. Synes Rambo og Rocky klarte det bra, men Harrison Ford er såå gammel at det skal godt gjøres å la han være noe annet enn en mentor-rolle. Det blir vanskelig å lage en film med samme feelingen. Blir nok litt som Creed i forhold til Rocky-serien. En oppfølger men samtidig en egen film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå