Filmvenn Skrevet 26. januar 2016 Del Skrevet 26. januar 2016 (endret) Kanskje det er western-elskeren i meg, men jeg likte Hateful Eight enda mer enn Django Unchained, og jeg likte Django godt. Hele filmen minte meg om Clue-spillet, og jeg liker å se Tarantino prøve å gjøre noe annet enn å bli en sånn regissør som spiller det altfor safe. Lurer nå på om jeg kommer til å holde meg på det etter flere runder med filmen, men shit au. God kinotur uansett. Blir The Assassin, The Big Short og The Revenant over de neste to ukene. Førstnevnte i morgen. Endret 26. januar 2016 av Maury Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Ssssssatan, denne var bra. Mørk, skitten og visuelt slående neo-noir. Briljant! 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. januar 2016 Del Skrevet 27. januar 2016 Wang Yu fikk slag igjen.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 28. januar 2016 Del Skrevet 28. januar 2016 35 år siden "M" gikk bort , Bernard Lee spilte rollen 11 ganger 1962-79. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Predestination. Så enkel og lett å forstå, men likevel så veldig mindfuck også. Bra film! 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 Adam McKay klarte det virkelig. The Big Short er en fantastisk film! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 5 år siden geniet John Barry gikk bort , ble helt knust.....han satt dype spor i Bond-serien , det er ingen tvil. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 5 år siden geniet John Barry gikk bort , ble helt knust.....han satt dype spor i Bond-serien , det er ingen tvil. Bond filmene ville ikke vært det samme uten Barry nei. Fikk nylig med meg Body Heat (1981) for første gang på evigheter, og det hadde nærmest gått i glemmeboka at den nydelige musikken fra filmen var skrevet av den godeste John Barry. https://www.youtube.com/watch?v=Hn1sKPeT4to Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. februar 2016 Del Skrevet 2. februar 2016 King Kong '76 er også komponert av Barry , både filmen og musikken er undervurdert. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 3. februar 2016 Del Skrevet 3. februar 2016 Har lenge sett etter filmen Brent Jord men finner den aldri på dvd eller noe. Ser de har den på DVD på ebay, men var ikke det veldig dyrt? Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Har lenge sett etter filmen Brent Jord men finner den aldri på dvd eller noe. Ser de har den på DVD på ebay, men var ikke det veldig dyrt? Tja, når en DVD er OOP (Out Of Print), så går som regel prisen opp en del. Ikke uvanlig med dobbelt av ordinær pris. Hva med å leie den på biblioteket? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 (endret) Ja skal høre om de har den på Bibloteket. Edit. Ringte, det hadde de ikke nei. Får tenke litt på det.. Endret 4. februar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Du kan jo fjernlåne den fra et annet bibliotek. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hadde ikke store forhåpninger til Blue Mountain State filmen, men den var jævla dårlig. En av de dårligste filmene jeg noen sinne har sett. Styr unna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Well dah. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 4. februar 2016 Del Skrevet 4. februar 2016 Hadde ikke store forhåpninger til Blue Mountain State filmen, men den var jævla dårlig. En av de dårligste filmene jeg noen sinne har sett. Styr unna. Jeg elsket serien, og ettersom det er de samme folka som har skrevet og regissert filmen kan jeg ikke tenke meg at jeg ikke blir å like den. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Gleder meg til å høre dine tanker etter at du har sett den. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 https://en.wikipedia.org/wiki/Viking_(film) Russisk vikingfilm som kommer ut i år. Konseptet høres interessant ut, så jeg kommer nok til å se den. Har sett et par andre russiske, historiske filmer som har holdt høy kvalitet, som Nomad og Taras Bulba. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 5. februar 2016 Del Skrevet 5. februar 2016 Gleder meg til å høre dine tanker etter at du har sett den. Ja skal si ifra! Får håpe den er ok Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. februar 2016 Del Skrevet 6. februar 2016 Synd filmen ikke leverte men Barrys musikk var ganske bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå