Auto Asmodeus Skrevet 20. januar 2016 Del Skrevet 20. januar 2016 3D var bra. Jeg pleier å foretrekke 2D fordi det er mindre slitsomt for øynene, men synes 3D ofte tilfører bilde noe ekstra. Hadde ikke noe å utsette på 3D-en denne gangen.Støtter dette. Jeg er ikke særlig glad i 3D selv, men jeg klarte fint å se denne uten å bli sliten. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 21. januar 2016 Del Skrevet 21. januar 2016 Jeg blir ikke sliten i øynene av 3D, men føler at plassering i kinosalen er viktig. Å sitte for nærme blir litt ubehagelig, men det blir det fort med 2D også. Liker 3D godt, og hadde ikke noe problem med å se Star Wars i 3D. Glad for at jeg gjorde det, egentlig. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Ja det kan tenkes at plassering har noe å si. Satt litt nærmere enn midt i salen da jeg så de filmene jeg reagerte på, men med bl.a. Mad Max og SW så satt jeg lengre bak og hadde mindre problemer. Kan vel tenkes at teknikk har noe å si også for alt jeg vet.. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Da fikk jeg endelig sett Star Wars.. Valgte 3D,og de ble Saga, da det var bare de som viste denne versjonen.. EDIT: Filmen var bra! Fordi som er interessert i mer info, kan lese en lengre post i selve tråden om filmen her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1699930&p=23024247 Endret 22. januar 2016 av Bone Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Og filmen var dårlig? Bra? Etc? Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 (endret) Så også Star Wars i går (2D). Syns den var brilliant den innfridde absolutt. gav den 9 av 10 points på scalaen.Har sett en eneste kinofilm i 3 D. Det var den med Robert Redford. Captain America(?). Det gav ikke mersmak. Men nå vet jeg ikke hva målestokk man skal vurdere den da.Lurte på å kjøpe 3D tv også tidligere, men en kammerat som er inne på det fikk meg fra det. Endret 22. januar 2016 av Delvis Lenke til kommentar
Bone Skrevet 22. januar 2016 Del Skrevet 22. januar 2016 Og filmen var dårlig? Bra? Etc? Jeg skrev en litt lengre greie i selve Star Wars The Force Awakens-tråden.. Kort oppsummert var den mye bedre enn jeg turte å håpe på!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Beklager, eg trodde eg var i Star wars tråden.... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Mod Squad 2/6 , blodfattig actionfilm med Homeland-Danes , noen ungdommer som er liksompurk. Emil og grisungen 5/6 , veldig underholdende , syns faren til Emil ligner litt på Hitler....knegg , knegg. Man skal være bra grinebiter hvis man ikke drar på smilebandet av Emil imo. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Emil er koselig Lenke til kommentar
Continum Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Noen som har sett Macbeth og har noen formeninger rundt den? Vurderer å se den i kveld. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Så Firefox igjen. En film Clintern ikke liker selv tror jeg, men det er noe med den. Blir aldri lei den filmen Lenke til kommentar
KoKo_ Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Opera er bedre. Jeg så hva du gjorde der! Chrome Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Fnis! Opera er utrolig fet. Undervurdert perle av en film. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 Noen som har sett Macbeth og har noen formeninger rundt den? Vurderer å se den i kveld. Jeg ble positivt overrasket over den. Den har noen minuser og er kanskje vel saktegående for de som er mer vandt med blockbustere hvor kampscener skal være kjempestore og "korte". Men likte Justin Kurzel-filmen Snowtown bedre enn Macbeth for å være ærlig. Elsket Fassbender og Cotillard i MacBeth. Er spent på hva de sammen med Justin Kurzel igjen kan gjøre med Assains Creed-filmen, for etter MacBeth ble jeg mer interessert i hva den filmen vil se ut og bli. Den har jo en solid cast, men kanskje litt vanskelig materiale for film og sånn en blockbuster. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. januar 2016 Del Skrevet 23. januar 2016 The Renevant er visstnok basert på en sann historie. Hugh Glass var en virkelig person og det som skjedde skal være sant.Denne filmen Man in the Wilderness(1971) handler om samme historien bare navnet hans er gjort om der. Så den nå og det er en bra film det også med Richard Harris i hovedrollen(der kalles han Bass).Det var rart å se hvor mye likt der var, men en del av handlingen var snudd opp ned på. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. januar 2016 Del Skrevet 24. januar 2016 Hvor mye som er sant skal jeg ikke gi meg ut på, men de har nok tatt noen kunstneriske friheter i The Revenant. Akkurat kommet hjem fra visningen nå, og er egentlig storfornøyd. Kjempebra film og god jobb fra veldig mange i filmen. Anbefales! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 25. januar 2016 Del Skrevet 25. januar 2016 Deadly chase for justice 4/6 , Michael Chan vs japanere hvor Bolo spiller en av bad guys'ene (for *det* har vi jo ikke sett før.....) , Chan vil ha hevn da disse har drept hans makker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå