Manx Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg så Twelve Monkeys tidligere i dag. Bruce Willis er konge, uten tvil en av de kuleste skuespillerne i Hollywood for øyeblikket. 8808832[/snapback] I Twelve Monkeys så er det jo Brad Pitt som stjeler showet hvis du spør meg... Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg så Twelve Monkeys tidligere i dag. Bruce Willis er konge, uten tvil en av de kuleste skuespillerne i Hollywood for øyeblikket. 8808832[/snapback] I Twelve Monkeys så er det jo Brad Pitt som stjeler showet hvis du spør meg... 8812918[/snapback] Jepp, det er jeg enig i. Jeg nevnte Willis fordi andre snakket om han. Brad Pitt spiller utrolig bra i 12 Monkeys, og jeg syntes at rollefiguren hans burde blitt brukt enda mer. Artig karakter, med en glimrende skuespiller. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 for meg er 12 monkey den filmer der Bruce spiller best, han gjør alle de tingene alle sier han ikke gjør. bare politik gjorde at han ikke ble nominert for en oscar der Lenke til kommentar
Manx Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 12 Monkeys er filmen hvor jeg fant ut at Brad Pitt ikke bare er et boy toy og pen og se på for det motsatte kjønn. Skal sies at det kan ha vært Seven kom jo ut samme året, husker bare ikke vilken av filmene jeg så først Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Min nye favoritt-kommende film: http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegend/large.html Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Min nye favoritt-kommende film: http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegend/large.html 8813648[/snapback] Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Min nye favoritt-kommende film: http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegend/large.html 8813648[/snapback] Trøst og bedre, nok en gang skal Hollywood maltraktere et litterært mesterverk og denne gangen er det Richard Matheson som får gjennomgå. Utfra trailern å dømme ser ut til å være temmelig langt unna Mathesons originalvisjon; frykter at det eneste som er igjen av boka er tittelen. Jeg synes overhodet ikke Will Smith passer i denne rollen.I boka er Neville en middelaldrende, utrent, smågretten og overvektig kar - mao det komplett motsatte av gladgutten Smith. Les heller boka, folkens! Endret 8. juni 2007 av Montag Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Fordi filmen ikke likner på boka så er den dårlig? Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Fordi filmen ikke likner på boka så er den dårlig? 8815166[/snapback] Det er korrekt oppfattet. I stedet for psykologisk horrorthriller får vi popcornaction med Will Smith - en skuespiller med begrenset repertoar for å si det mildt. Endret 8. juni 2007 av Montag Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Jeg digger Will Smith! Kongefyr! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Fordi filmen ikke likner på boka så er den dårlig? 8815166[/snapback] Det er korrekt oppfattet. I stedet for psykologisk horrorthriller får vi popcornaction med Will Smith - en skuespiller med begrenset repertoar for å si det mildt. 8815467[/snapback] Will Smith er jo en veldig god skuespiller da! Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Will Smith er jo en veldig god skuespiller da!Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det. 8815582[/snapback] Forstå meg rett, Will er grei nok i gladaction og komedier - det blir derimot bare SÅ feil å ha ham i en såpass mørk og tragisk rolle som Neville i "I Am Legend". Les boka så vil du forstå hva jeg mener. Lenge leve studioenes profittjag som gjør slik "miscasting" mulig. Endret 8. juni 2007 av Montag Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Ja, må si meg enig med resten. Will Smith er konge! Har alltid likt fyren og kommer alltid til å like han. Forøvrig så synes jeg filmen så interresant ut utifra traileren. Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Will Smith er jo en veldig god skuespiller da!Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det. 8815582[/snapback] Forstå meg rett, Will er grei nok i gladaction og komedier - det blir derimot bare SÅ feil å ha ham i en såpass mørk og tragisk rolle som Neville i "I Am Legend". Les boka så vil du forstå hva jeg mener. 8815634[/snapback] Nå er ikke jeg så veldig glad i å lese bøker da. Så for min del blir det filmen. Men hvis du synes det blir helt feil i forhold til boken er det helt greit for meg. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kan være greit med en liten forandring fra Boka til film men når de bytter sjanger, ja da blir det litt rart, men sånn som Lotr gjorde er helt greit. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Nå er ikke jeg så veldig glad i å lese bøker da. Så for min del blir det filmen Boka kan som sagt ikke anbefales nok. Den finnes forresten også i tegneserieformat her Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Will Smith er jo en veldig god skuespiller da!Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det. 8815582[/snapback] Forstå meg rett, Will er grei nok i gladaction og komedier - det blir derimot bare SÅ feil å ha ham i en såpass mørk og tragisk rolle som Neville i "I Am Legend". Les boka så vil du forstå hva jeg mener. Lenge leve studioenes profittjag som gjør slik "miscasting" mulig. 8815634[/snapback] Har du sett The Pursuit of Happyness? Han kan spille bra i den typen sjanger også.. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tenkte og kjøpe indiana jones Triology box for bursdagspengene men har bare sett en IJ film og det var år siden så er det verdt og ta sjansen? Lenke til kommentar
kenborge Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Tenkte og kjøpe indiana jones Triology box for bursdagspengene men har bare sett en IJ film og det var år siden så er det verdt og ta sjansen? 8816513[/snapback] Personlig elsker jeg de filmene, så jeg sier go for it:) Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Kk stoler 100% på deg nå så ikke skuff meg Vet noen om hvor jeg kan få den billig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå