Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg så Twelve Monkeys tidligere i dag. Bruce Willis er konge, uten tvil en av de kuleste skuespillerne i Hollywood for øyeblikket.

8808832[/snapback]

 

I Twelve Monkeys så er det jo Brad Pitt som stjeler showet hvis du spør meg...

8812918[/snapback]

 

Jepp, det er jeg enig i. Jeg nevnte Willis fordi andre snakket om han. Brad Pitt spiller utrolig bra i 12 Monkeys, og jeg syntes at rollefiguren hans burde blitt brukt enda mer. Artig karakter, med en glimrende skuespiller.

Lenke til kommentar
Min nye favoritt-kommende film:

 

http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegend/large.html

8813648[/snapback]

Trøst og bedre, nok en gang skal Hollywood maltraktere et litterært mesterverk og denne gangen er det Richard Matheson som får gjennomgå. Utfra trailern å dømme ser ut til å være temmelig langt unna Mathesons originalvisjon; frykter at det eneste som er igjen av boka er tittelen. Jeg synes overhodet ikke Will Smith passer i denne rollen.I boka er Neville en middelaldrende, utrent, smågretten og overvektig kar - mao det komplett motsatte av gladgutten Smith. Les heller boka, folkens!

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Fordi filmen ikke likner på boka så er den dårlig?

8815166[/snapback]

Det er korrekt oppfattet. I stedet for psykologisk horrorthriller får vi popcornaction med Will Smith - en skuespiller med begrenset repertoar for å si det mildt.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Fordi filmen ikke likner på boka så er den dårlig?

8815166[/snapback]

Det er korrekt oppfattet. I stedet for psykologisk horrorthriller får vi popcornaction med Will Smith - en skuespiller med begrenset repertoar for å si det mildt.

8815467[/snapback]

 

Will Smith er jo en veldig god skuespiller da!

Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det.

Lenke til kommentar
Will Smith er jo en veldig god skuespiller da!

Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det.

8815582[/snapback]

Forstå meg rett, Will er grei nok i gladaction og komedier - det blir derimot bare SÅ feil å ha ham i en såpass mørk og tragisk rolle som Neville i "I Am Legend".

Les boka så vil du forstå hva jeg mener. Lenge leve studioenes profittjag som gjør slik "miscasting" mulig.

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Ja, må si meg enig med resten. Will Smith er konge! Har alltid likt fyren og kommer alltid til å like han.

 

Forøvrig så synes jeg filmen så interresant ut utifra traileren.

Lenke til kommentar
Will Smith er jo en veldig god skuespiller da!

Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det.

8815582[/snapback]

 

Forstå meg rett, Will er grei nok i gladaction og komedier - det blir derimot bare SÅ feil å ha ham i en såpass mørk og tragisk rolle som Neville i "I Am Legend". Les boka så vil du forstå hva jeg mener.

8815634[/snapback]

 

Nå er ikke jeg så veldig glad i å lese bøker da. Så for min del blir det filmen. Men hvis du synes det blir helt feil i forhold til boken er det helt greit for meg.

Lenke til kommentar
Will Smith er jo en veldig god skuespiller da!

Selv om filmen ikke blir helt korrekt i forhold til boken, trenger ikke den å være helt ute på jordet for det.

8815582[/snapback]

Forstå meg rett, Will er grei nok i gladaction og komedier - det blir derimot bare SÅ feil å ha ham i en såpass mørk og tragisk rolle som Neville i "I Am Legend".

Les boka så vil du forstå hva jeg mener. Lenge leve studioenes profittjag som gjør slik "miscasting" mulig.

8815634[/snapback]

 

Har du sett The Pursuit of Happyness?

Han kan spille bra i den typen sjanger også..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...