LarZen Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Traileren kan være misvisende, men så la jeg merke til at den er regissert av Justin Lin og da ble jeg 100% sikker på at det her blir en klisjéfylt film lignende Fast & Furious. All spenning forsvinner i slike filmer for uansett hvor mange stup personene flyger utfor eller kræsj de havner i så vet du at det går bra. Alle de "kule" scenene mister litt tyngde i slike filmer. Blir nok å se den uansett, men tvilsomt at jeg blir å betale for den på noe vis. Sant det. Som stor Star Trek fan så må jeg jo se den. Men førsteinntrykket utifra traileren og som du nevner med denne regissøren i setet. Så er jeg ikke bare veldig skuffet av traileren men voldsomt skeptisk nå... Tviler det blir en kino tur for min del også. Da må isåfall anmeldelsene over hele linja være overbevisende. Lenke til kommentar
""" Skrevet 16. desember 2015 Del Skrevet 16. desember 2015 Digga de to første Star Trek-filmene, og jeg synes Justin Lin gjorde en meget fet jobb med både Fast Five som er helt suveren og Furious 6 som er veldig kul. Har trua på at jeg nok en gang blir underholdt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 http://www.youtube.com/watch?v=GYiJwFyzEFo http://www.youtube.com/watch?v=TgvVexJd5Mg Thunderball 50 år Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 (endret) Fikk da sett Star Wars i dag, lilte den godt, gode karakterer, god bruk av effekter og synes den hadde passe med tilknytning til de gamle filmene. Eneste var at jeg synes det gikk litt fort framover av og til, de kunne brukt litt mer tid her og der. Musikken var kanskje og litt anonym, ingen av de nye temaene festet seg (enda). Endret 17. desember 2015 av Buddy Dacote 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så The Force Awakens, trenger noen å snakke med, I´m so conflicted Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så *endelig* Star Wars i dag jeg også. Likte filmen veldig godt. Kunne gjerne vært 15 min lengre for å få noen scener til å sitte litt mer. Om noen vil prate, så er det bare å sende PM. Ellers får dere stikke på Reddit eller noe. Mye diskusjoner der Sånn generelt vil jeg si at de har klart å videreføre Star Wars inn i den moderne verdenen på en mye bedre måte enn Episode I, II og III var i nærheten av å klare. Tenker man på hvor mye som er galt med de gamle filmene så virker det som om TFA gjorde mye mer riktig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 For en never dollar 50 år....... Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Så The Force Awakens, trenger noen å snakke med, I´m so conflicted Det er en spoilertråd her på forumet et sted. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 har noen erfaring med å sitte på forrerste rad på kino? er det shit eller funker det? Lenke til kommentar
""" Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Ville droppet det med mindre det var gratis og ikke var en film du ville sett på kino ellers. Hvis det er en film du gleder deg til hadde jeg droppet det. Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Kommer jo helt ann på avstanden til lerretet ift setene. I noen saler er det nesten best å sitte på rad 1-3. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Kommer også an på filmen. Endte tilfeldigvis opp på første rad da jeg så Enter the Void på Cinemateket da den gikk der. Det var helt spinnvilt. 1 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 (endret) filmen er star våsj. ser den heller en annen gang med bra plasser Endret 20. desember 2015 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Schweigaard Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Er det noen film som passer til første rad er det vel Star Wars? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Er det noen film som passer til første rad er det vel Star Wars?Midten er vel som regel best pga utnytting av bilde og lyd? I alle fall hos nyere kinoer. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 20. desember 2015 Del Skrevet 20. desember 2015 Det funker på de minste salene hvis man må, men ikke på større saler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 (endret) Nils Georg : Desse Star Wars filmane var nok før min tid , den gang var det desse kovboi filmane med han derre Jon Vane. No fikk eg plutselig lyst på en sånn derre sandwich...... Borat : Jasgemasj , my name Borat.....the new SW movie Phantom Menace has just opened in Kasakhstan and breaking previous record of 80s Italian comedy named Cannibal Holocaust.....high five ! Endret 23. desember 2015 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. desember 2015 Del Skrevet 23. desember 2015 http://www.youtube.com/watch?v=SRYRe9A2Oew Lenke til kommentar
""" Skrevet 26. desember 2015 Del Skrevet 26. desember 2015 Dæven steike, Dope var bra. Helt forbanna kanon på alle plan! Av filmene jeg har sett til nå er det kun Bone Tomahawk som er bedre. Mmmmmassivt kul film! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Så en dokumentar i går om scientologi, fra 2015. Husker ikke akkurat nå hva den het,men den ligger på netflix! Ufatellig interessant, vi lever i en syk verden der David miscavige er en av de mest psykopatiske personene jeg har fått innblikk i! Se den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå