Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Uansett om det hadde vært over 200kr, så gjør det ingen ting. Filmer som kjøpes over marketplace, i allefall fra privatpersoner, merkes ikke med noen pris. De sendes på en måte som gaver. Jeg har mang en gang bestilt bokser til flere hundre kroner, uten at pakken har havnet i tollen i det hele tatt. :)

 

EDIT: Sure saker angående Hobbiten, forresten. Ikke bare fordi Jackson er så flink med Tolkein-bøkene, men også fordi det bare blir teit at Hobbiten skal se annerledes ut enn LOTR, noe den definitivt vil, siden Jackson ikke får røre i prosjektet.

NLC kommer vel til å få tak i en eller annen actionregissør fra Hollywood, som konverterer boka til en 1t30min actionfilm som knapt har noe med hobbiter å gjøre. Jeg kan ikke se for meg at en annen regissør kan gjøre jobben halvparten så bra som Jackson gjorde den. Triste nyheter indeed. :(

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg elsker deg lars! Er Richard Sandrak han gutten som ble tvunget til å trene fra han var 3 år gammel? Tror jeg så en dokumentar om ham, der filmen ble nevnt for en stund siden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...