Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Pod-racingen er helt vanvittig fett ja. Var ubegripelig å se den på kino med god lyd når de suste forbi mtp. de fete motorlydene :wee:

Fortsatt kult å høre på det om man har bra stereo eller headset :p. Det og lyden av 'seismic charges'. Vet at jeg skal gjøre et forsøk å se alle de 6 foregående filmene på nytt før Force Awakens. Selv om jeg kanskje skipper de dårlige delene fra Episode 1 og 2.

edit: Kom på at jeg har samlingen med alle 6 filmene på Blu-Ray som jeg kjøpte for ca 2-3 år siden. Enda ikke tatt de ut av plastikken :p

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Å se en trailer har alltid vært lite interessant for meg.. Synes de spoiler for mye, og vil vite minst mulig..

Når det gjelder Star Wars har jeg alltid sett på meg selv som en skikkelig fan, da dette var noe jeg vokste opp med. Jeg har garantert sett den originale trilogien samlet godt over 100 ganger. Kjøpte filmene på VHS når jeg var 12 år, og i mange år var nesten det de eneste filmene jeg hadde.

Så kom the Phantom Menace, og med det kom Jar Jar Binks.. Jeg klarer lille Anakin, Hayden, og midichlorians, osv.. Det har jeg klart å svelge unna i større eller mindre grad, fordi jeeg er fan.. Men den jævla Jar-Jar har egenhendig klart å føkke opp så til de grader mine forhold til de tre "nye" filmene.. Men, det blir bedre etter den første, og som nevnt, 3-ern er veldig stas å se..

Når det gjelder the Force Awakens, så har jeg satt forventningene til null.. Jeg krysser fingrene i håp om å bli gledelig overrasket og glad i SW igjen, men all entusiasme ee begrenset pga den fuckings karakteren, som.. aaaarg!! $*/%!

Lenke til kommentar

Skjønner fortsatt ikke hvorfor George Lucas absolutt måtte ha med Jar Jar Binks.. Hvis vi kan spekulere litt, ville den karakteren blitt noe bedre hvis den hadde fått utnyttet teknologien bak Gollum eller performance capture skapninger i tiden etter LOTR?

Nok om det..

Det første jeg gjorde idag etter at jeg våknet var å se på den nye traileren til The Force Awakens. Tror dette er det eneste tilfellet der jeg har sett en trailer før jeg i det hele tatt har stått opp på morgenen. :lol:

Men nå skal jeg ikke se mer PR-materiale fra den nye Star Wars-filmen. Klarer meg fint med det de har gitt oss hittil fram til desember.

Lenke til kommentar

Nope!

Jar Jar var irriterende pga språk, dumhet, og hvordan de skulle få han til å ligne en "Jamaica-fyr" med "rasta", hvordan han gikk og det hele..

Likte absolutt ikke de undervannsskapningene heller.. Det var mye fælt og feil med Phantom Menace! :(

Lenke til kommentar

Nope!

Jar Jar var irriterende pga språk, dumhet, og hvordan de skulle få han til å ligne en "Jamaica-fyr" med "rasta", hvordan han gikk og det hele..

Likte absolutt ikke de undervannsskapningene heller.. Det var mye fælt og feil med Phantom Menace! :(

Star Wars The Binks Awakens

noen som har litt mye fritid, eller liker jar har litt for godt
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...