Gjest Slettet-8OkEXm Skrevet 28. september 2015 Del Skrevet 28. september 2015 Denne er rettet til dere som har sett The Elephant Man: Jeg leter etter filmer hvor Anthony Hopkins gjør en lignende rolle. Tenker da på hvordan karakteren hans Frederick Treves viser respekt, omsorg, godhet osv til Mr Merrick. Stikk motsatte av hans rolle i Nattsvermeren Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 29. september 2015 Del Skrevet 29. september 2015 (endret) Denne er rettet til dere som har sett The Elephant Man: Jeg leter etter filmer hvor Anthony Hopkins gjør en lignende rolle. Tenker da på hvordan karakteren hans Frederick Treves viser respekt, omsorg, godhet osv til Mr Merrick. Stikk motsatte av hans rolle i Nattsvermeren Meet Joe Black, kanskje. Filmen er fra 1998, M/ Brad Pitt og Claire Forlani. Der bygges forholdet gradvis gjennom filmen.(overraskende nok) Denne forespørselen ville du sikkert fått mer respons på i anbefalingstråden. Endret 29. september 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 6 replikker til Hennie i The Martian. Og norske medier skriver om han i filmen som han var messias.... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 Ja det var han eg såg i reklamen? Den norske reklamen for filmen har vel omtrent hele hans rolle tenker eg.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. september 2015 Del Skrevet 30. september 2015 (endret) Ja, han er litt med i trailere og sånt. De fleste utenfor Scandinavia burde vel tro at Hennie er tysker nå, som karakteren hans i The Martian er. Har jo spilt tysker i 24 og Last Knights (visstnok ikke tysker, men fikk inntrykk av det i en trailer jeg så). Endret 30. september 2015 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 (endret) Sicario er nesten udiskutabelt det beste som har kommet ut av Sons of Anarchy. Joda, filmen har noen svakheter og et kanskje litt tynt manus til tider. Men det er ikke akkurat en historie som trenger et så komplisert og bredt manus, og jeg tror filmen hadde lidd mer om de hadde forsøkt å gå en annen retning. Med tanke på hvor overpirsa Imitation Game var i fjor, så synes jeg Bencio del Toro mer fortjener Oscar-nominasjon for sin birolle og Denis Villeneuve for regien mer enn hva Benedict Cumerbatch og Morten Tyldum gjorde. Endret 1. oktober 2015 av Maury Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 6 replikker til Hennie i The Martian. Og norske medier skriver om han i filmen som han var messias.... Så en artikkel om filmen i VG eller DB. De fikk det naturligvis til å virke som om han hadde hovedrollen. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. oktober 2015 Del Skrevet 1. oktober 2015 Minst 1 film etter SPECTRE med Daniel Craig som James Bond. Så disse Damian Lewis, Idris Elba, Tom Hardy o.s.v. skal bli den neste James Bond-artiklene kan folk bare overse framover. JOBBEN ER IKKE LEDIG. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 3. oktober 2015 Del Skrevet 3. oktober 2015 Hvis mark strong spontant vokste ut hår igjen kunne jeg tenkt meg å sett han som neste Bond, når enn det er! Forøvrig håper jeg Craig fortsetter lenge, solid skuespiller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 http://www.youtube.com/watch?v=60QDPPISeq0 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Ser fram til denne ser veldig hardboiled ut. Ser et par filmkritikere på twitter som har den allerede og digger den. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 Fikk sett The Visit for et par dager siden. Likte den veldig godt. I mine høyst subjektive øyne så er det beste filmen Shyamalan har laget siden Unbreakable. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 En liten heads up til folk i Oslo; Cinemateket viser Pål Bang Hansen sin Kronprinsen i morgen. Ikke en lett tilgjengelig film så her er det bare å hive seg på. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. oktober 2015 Del Skrevet 5. oktober 2015 (endret) En liten heads up til folk i Oslo; Cinemateket viser Pål Bang Hansen sin Kronprinsen i morgen. Ikke en lett tilgjengelig film så her er det bare å hive seg på. Lov å håpe på at NB kommer med en DVD-boks med Pål Bang Hansen sine filmer. De kom med en fin boks med tre filmer fra Anja Breien for ikke så lenge siden. Synd at så mye (40-50 i året) norsk film blir restaurert bare for å bli lagret i et fjellarkiv i Mo i Rana... Endret 5. oktober 2015 av MKej Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 http://www.youtube.com/watch?v=4I8_KiyMkFk Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 6. oktober 2015 Del Skrevet 6. oktober 2015 Holder ikke akkurat pusten for en slik boks, dessverre. Enig der, helt utrolig at de i 2015 enda ikke er kommet til en løsning om hvordan de skal formidle filmene ut til publikum. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=yeiI8cd5rO4 Glem Steve Jobs filmen, jeg vil se Michael Dell filmen! Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. oktober 2015 Del Skrevet 9. oktober 2015 Så The Martian på torsdag. Hvorfor må annenhver setning vær en joke? Det ødela nesten filmen. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. oktober 2015 Del Skrevet 11. oktober 2015 https://www.youtube.com/watch?v=kMqeoW3XRa0 Hoho, for et cast 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå