Gjest medlem-105082 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Den går jo på Ringen Kino i Oslo f.o.m i dag og ut neste uke? Vet ikke hvorfor det blir reklamert at den bare har én kinovisning per by. I alle fall muligheter for de som bor i hovedstaden å få sett den. Edit: Ser nå at den går i Bergen, Trondheim, Stavanger og alle storbyer helt opp til Tromsø på ordinære kinoer. http://www.filmweb.no/film/article1179466.ece Endret 21. august 2015 av medlem-105082 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Det har begynt å åpne seg nå ja. Så kanskje har det blitt forhandlet til noe avtale om flere visninger, som trolig ikke 730 har vært med å betalt eller sponset. Hørte også Bodø skal vise den. Så ja, kanskje noen har lyst til å se filmen på kino? Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Den går jo på Ringen Kino i Oslo f.o.m i dag og ut neste uke? Vet ikke hvorfor det blir reklamert at den bare har én kinovisning per by. I alle fall muligheter for de som bor i hovedstaden å få sett den. Edit: Ser nå at den går i Bergen, Trondheim, Stavanger og alle storbyer helt opp til Tromsø på ordinære kinoer. http://www.filmweb.no/film/article1179466.ece Det har jeg ikke fått med meg! Når jeg sjekket sist var det bare en visning, og det var idag 2030. Takk for tipset. Da får jeg sett filmen på kino likevel Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Svært dårlig promotering, ser det ut til. Nordisk Film/Filmweb har ikke engang orket å poste noe på sosiale medier. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 It follows, synes den var bra. Ganske nifs, ekkel stemning. Minnet meg mye om Halloween, sikkert pga lokasjonene og musikken. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 (endret) Ved unntak av at slutten kanskje ble litt unødvendig lang, så var Straight Outta Compton vellykket og veldig bra. Skuespillerne som spilte Dre og Eazy-E var solid castet. Jeg må si jeg ble imponert over han de castet som en ung Snoop Dogg, rundt 1992-1993 litt. Fy faen, hørtes og ligna. Også den Tupac-etterligneren var slående lik. Gode filmer om både N.W.A. og Brian Wilson (The Beach Boys) med enda litt mer fantastiske Love & Mercy i samme år hadde jeg ikke forventa meg. EDIT: Uten at jeg tenkte det, så spiller jo Paul Giamatti den dårlige innflytelsen i begge. Endret 21. august 2015 av Maury Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. august 2015 Del Skrevet 21. august 2015 Var på Bondfesten på Victoria kino i går , det var bare bortkasta penger , tilrettelagt for pamper med null interesse i 007 , bare for å se og bli sett.....eneste som var verdt å se var filmen Thunderball samt en kopi av Fionas lyseblåe Ford Mustang. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Er stor fan av hitmanspillene, så jeg lurer på om det er noen som har sett den nye filmen? Vet det er samme idioten som skrev manuset til forrige hitmanfilm som skrev denne, så jeg frykter at han har utelatt alt som gjør hitmanuniverset unikt og likegodt kunne casta statham i hovedrollen så det ble en grei,standard actionfilm som den forrige. Endret 22. august 2015 av Wilshere19 Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 5,8 på imdb og 7% på RT foreløpig. Lover ikke akkurat bra. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Nei..det er elendig. Fikk 3 av filmpolitiet dog, og de bruker å ha bra peiling vanligvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 http://www.scmp.com/news/hong-kong/education-community/article/1849457/doctor-who-tried-revive-hong-kong-kung-fu-icon Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Er stor fan av hitmanspillene, så jeg lurer på om det er noen som har sett den nye filmen? Vet det er samme idioten som skrev manuset til forrige hitmanfilm som skrev denne, så jeg frykter at han har utelatt alt som gjør hitmanuniverset unikt og likegodt kunne casta statham i hovedrollen så det ble en grei,standard actionfilm som den forrige. Har sett traileren og dette kunne likesågodt vært Transporter 5 eller noe. Ingenting på traileren som tyder på at de prøver å holde seg til Hitman-spillene. Skam. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Når traileren inkludere store eksplosjonar og helikopter-angrep så synke iallefall mine forventningar til filmen ganske fort. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Om jeg først skal se Hitman-filmen, så blir jeg å laste den ned ulovlig. Orker ikke å gi penger til noen som halvveis stjeler konseptet til en film og så kjører det ned i dass. Hitman har stoort potensiale til å bli en bra film, men neida. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) ^ agreed. Skulle ønske noen skikkelige folk lagde filmen. For det er ett vanvittig potensial her. Regissøren på denne hadde vel knapt nok tatt ett bilde med kameraet før han av en eller annen syk grunn fikk lov til å regissere denne her.. Endret 22. august 2015 av Wilshere19 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 Vanvittig potensial er vel å ta litt hard i. Når det kommer til spill adaptasjoner er jeg mer spent på hva Justin Kurzel kan få til med Assassin's Creed Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 22. august 2015 Del Skrevet 22. august 2015 (endret) Vanvittig potensial er vel å ta litt hard i. Når det kommer til spill adaptasjoner er jeg mer spent på hva Justin Kurzel kan få til med Assassin's Creed Tja. Mener ikke at den skal få en Oscar for beste historie eller noe, men når det kommer til spenningsfilmer kunne den hevdet seg godt. Kanskje litt som en blanding av Mission Impossible og div. heist-filmer. En del Hitman-spill ute. Så litt story er det å ta i, sammen med en del kule ideer som er brukt i spillene. Om de lager en film som er like tro til spillet som Dredd er til tegneserien, og filmen når samme nivå så blir det kanon. Har lite tro på at det skjer med det første. Dredd er jo også kroneksemplet på hvor bra ting kan gjøres om man får noen som skjønner kildematerialet og virkelig er gira på å lage en bra film, ikke bare nå bredest mulig publikum. Endret 22. august 2015 av Comma Chameleon Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Den som leter, han finner... Gjør vei for høstens kommende storfilm Samurai Cop 2: Deadly Vengeance: https://www.youtube.com/watch?v=996zhYei9Xw Med et stjernegalleri bestående av blant andre Mathew Karedas, Mark Frazer, Laurene Landon, Kayden Kross, Bai Ling og sjølveste Tommy Wiseau blir dette garantert litt av en filmopplevelse. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 25. august 2015 Del Skrevet 25. august 2015 Blir årets film, ferdig snakka. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå