Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-105082

Den går jo på Ringen Kino i Oslo f.o.m i dag og ut neste uke? Vet ikke hvorfor det blir reklamert at den bare har én kinovisning per by. I alle fall muligheter for de som bor i hovedstaden å få sett den.

 

Edit: Ser nå at den går i Bergen, Trondheim, Stavanger og alle storbyer helt opp til Tromsø på ordinære kinoer.

 

http://www.filmweb.no/film/article1179466.ece

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den går jo på Ringen Kino i Oslo f.o.m i dag og ut neste uke? Vet ikke hvorfor det blir reklamert at den bare har én kinovisning per by. I alle fall muligheter for de som bor i hovedstaden å få sett den.

 

Edit: Ser nå at den går i Bergen, Trondheim, Stavanger og alle storbyer helt opp til Tromsø på ordinære kinoer.

 

http://www.filmweb.no/film/article1179466.ece

Det har jeg ikke fått med meg! Når jeg sjekket sist var det bare en visning, og det var idag 2030. Takk for tipset. Da får jeg sett filmen på kino likevel  :)

Lenke til kommentar

Ved unntak av at slutten kanskje ble litt unødvendig lang, så var Straight Outta Compton vellykket og veldig bra. Skuespillerne som spilte Dre og Eazy-E var solid castet. Jeg må si jeg ble imponert over han de castet som en ung Snoop Dogg, rundt 1992-1993 litt. Fy faen, hørtes og ligna. Også den Tupac-etterligneren var slående lik.

 

Gode filmer om både N.W.A. og Brian Wilson (The Beach Boys) med enda litt mer fantastiske Love & Mercy i samme år hadde jeg ikke forventa meg.


EDIT: Uten at jeg tenkte det, så spiller jo Paul Giamatti den dårlige innflytelsen i begge. 

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Var på Bondfesten på Victoria kino i går , det var bare bortkasta penger , tilrettelagt for pamper med null interesse i 007 , bare for å se og bli sett.....eneste som var verdt å se var filmen Thunderball samt en kopi av Fionas lyseblåe Ford Mustang.

Lenke til kommentar

Er stor fan av hitmanspillene, så jeg lurer på om det er noen som har sett den nye filmen? Vet det er samme idioten som skrev manuset til forrige hitmanfilm som skrev denne, så jeg frykter at han har utelatt alt som gjør hitmanuniverset unikt og likegodt kunne casta statham i hovedrollen så det ble en grei,standard actionfilm som den forrige.

Endret av Wilshere19
Lenke til kommentar

Er stor fan av hitmanspillene, så jeg lurer på om det er noen som har sett den nye filmen? Vet det er samme idioten som skrev manuset til forrige hitmanfilm som skrev denne, så jeg frykter at han har utelatt alt som gjør hitmanuniverset unikt og likegodt kunne casta statham i hovedrollen så det ble en grei,standard actionfilm som den forrige.

Har sett traileren og dette kunne likesågodt vært Transporter 5 eller noe. Ingenting på traileren som tyder på at de prøver å holde seg til Hitman-spillene. Skam.

Lenke til kommentar

Vanvittig potensial er vel å ta litt hard i. Når det kommer til spill adaptasjoner er jeg mer spent på hva Justin Kurzel kan få til med Assassin's Creed

Tja. Mener ikke at den skal få en Oscar for beste historie eller noe, men når det kommer til spenningsfilmer kunne den hevdet seg godt. Kanskje litt som en blanding av Mission Impossible og div. heist-filmer. En del Hitman-spill ute. Så litt story er det å ta i, sammen med en del kule ideer som er brukt i spillene. 

Om de lager en film som er like tro til spillet som Dredd er til tegneserien, og filmen når samme nivå så blir det kanon. Har lite tro på at det skjer med det første. Dredd er jo også kroneksemplet på hvor bra ting kan gjøres om man får noen som skjønner kildematerialet og virkelig er gira på å lage en bra film, ikke bare nå bredest mulig publikum.

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...