Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Jeg så ant man i går og ble litt skuffet. Den var teitere enn den så ut til. Noe overraskende bra og noe litt dårlig gjennomført. Lav gjennomsnittsalder på publikum. Ikke den dårligste marvel-filmen, det må være captain America 1 eller avengers 2, men ganske langt nede.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spent på hva filmer som blir vist under BIFF2015. Foreløpig har de annonsert rundt 10 filmer hvor 50-50 er filmer som får premiere der og premiere før i Norge. The Overnight så langt bare med 45 År (litt interessert siden likte jeg Andrew Haigh sin film Weekend).

 

Håper på Dope og kanskje Straight Outta Compton (siden UIP ikke vil vise den i Norge foreløpig). Kanskje også Cop Car. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Ninja over great wall 3/6 , koreografien er uinspirert.....greit at Bruce Le ikke er på nivå med den ekte vare koreografi-messig men denne kunne vært mer spennende , sikkert den kjedeligste av Fist of Fury/Kina vs Japan sjangern jeg har sett. Slutt-fighten er bra men det er det hele.

 

Two Warriors 4/6 , denne skuffa meg noget også......"36th chamber of Shaolin" er mer spennende.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Two Warriors 4/6 , denne skuffa meg noget også......"36th chamber of Shaolin" er mer spennende.

 

Er dette den samme som Warriors Two av og med Sammo Hung? Eller er det en annen? Warriors Two er i alle fall er gedigent mesterverk. En klokkerein 10/10, akkurat som The 36th Chamber of Shaolin, som er enda litt bedre igjen.

Lenke til kommentar

Jeg liker egentlig den første best, men Rogue Nation var helt klart nummer 2. Godt mulig at 1`ern ikke holder seg godt oppe, men jeg har gode minner fra den. Lurer på om jeg skal prøve å rewatche alle filmene snart. Synes egentlig 2`ern og 3`ern var litt svake.

 

Må si jeg digga Rebecca Ferguson i Rogue Nation. Litt tøff dame som jeg tror kommer til å gjøre det bra i amerikanske filmer på grunn av Rogue Nation var en bra showcase for hva hu kan.

 

Når jeg ser på Ferguson og Alicia Vikander (som er med i The Man From U.N.C.L.E. denne måneden), så tenker jeg på hvor langt norske skuespillere ligger svensker og dansker i utlandet, spesielt med kvinnelige skuespillere. Vikander skal også ha kvinnelige hovedrollen i Bourne 5. 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Two Warriors 4/6 , denne skuffa meg noget også......"36th chamber of Shaolin" er mer spennende.

 

Er dette den samme som Warriors Two av og med Sammo Hung? Eller er det en annen? Warriors Two er i alle fall er gedigent mesterverk. En klokkerein 10/10, akkurat som The 36th Chamber of Shaolin, som er enda litt bedre igjen.

 

Mente "Warriors Two"....skriveleif ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...