Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Det verste er at jeg gjerne vil ha flere slike filmer som Goal 1 og 2. Er så mange sports-filmer, men alt for få av de er fotball-filmer. Om man vil se fotball-magi nå må man se dårlige Youtube-videoer av ekte kamper med masse filter på fordi de er laget av 14-åringer. 

Maybe it's just me :p

 

edit: Så Furious 7 idag, og serien har bare hatt fritt fall i kvalitet en stund. Vet ikke hvilket univers det skal forestille at alt skjer i, men det er så urealistisk og langt utpå jordet at det blir bare teit. All spenning i filmen er borte når du vet at det går bra med hovedrollene uansett hva som skjer. Filmene er blitt en parodi av seg selv, og har vel vært det de siste årene. Burde vel ikke forventet noe særlig mer, men herregud så dårlig den er.

 

edit 2: De hadde jo sikkert et handicap siden de måtte fullføre filmen uten Paul Walker, men håper ikke denne filmen blir det folk husker av han. 

Endret av Comma Chameleon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kunne vel i grunn ikke brydd meg så mye om hverm hva eller hvor, men er ikke så opptatt av film heller da. Hadde ikke Cary Fukunaga og True Detective dukket opp i traileren hadde jeg ikke hatt snøring på hvem fyren var og hva han hadde gjort  :p

 

Det som bryr meg er vel hvor interessant det ser ut, og det gjorde det i aller høyeste grad :)

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Beste George Clooney film? Sitter ser From dusk til dawn igjen, og kommer ikke på så mange bedre i farten.

 

The Descendants, if you wanna fuck him.

 

Men Burn After Reading, Syriana og Oceans-filmene. 

 

Usikker på om Tre Konger holder seg noe særlig oppe. Synes den hadde sine øyeblikk, men har ikke sett den på godt over 10 år nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...