Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var Focus noe dugbar i det heletatt? Hatt en minimal lyst til å se den, selv om jeg skjønte den ikke fikk så mye gode tilbakemeldinger.

 

Robbie har en sånn ok birolle i About Time, en film som i grunn er veldig bra for være en  romantisk film, men har en "sci-fi" del som jeg likte godt og. Spesielt Domhall Gleeson og Bill Nighy er bra i den.

Lenke til kommentar

I dag var jeg på kino med jobben. Vi hadde med oss 14 barn, og en annen SFO hadde med seg noe sånt som 35-40 barn, og allikevel var det langt roligere enn under en helt standard filmkveld med utelukkende eldre ungdom og voksne. Jeg kan ikke huske sist jeg opplevde at det var så rolig (= lite prating, bråking, mas og fjas) i kinosalen. Spesielt. Hadde forventet et rent helvete med så mange 1-3. klassinger i salen.

 

Og Minions falt godt i smak. Svakere enn begge Despicable Me-filmene, men allikevel underholdende.

Lenke til kommentar

Fikk sett Kingsman: The Secret Service i går, og den levde virkelig ikke opp til hypen. Pinlig dårlig CGI som ikke er langt unna SyFy-kvalitet, tam slosskoreografi uten noe som helst som kan minne om baller, en uinspirert Michael Caine og en direkte retardert Samuel L. Jackson gjør at jeg ikke kommer til å se denne igjen med det første. Helt OK torsdagsunderholdning, men det stopper der.

 

 

Den kirkescena var fryktelig oppskrytt. Det er faen meg ikke et eneste slag, spark eller noe annet som ser troverdig ut. Det ser jo ikke ut som om folk faktisk blir truffet når de blir truffet av et slag eller spark. Utrolig stusselig.

 

Lenke til kommentar

Var Focus noe dugbar i det heletatt? Hatt en minimal lyst til å se den, selv om jeg skjønte den ikke fikk så mye gode tilbakemeldinger.

Så den nylig på flyet, hadde lyst til å se den hovedsakelig fordi Will Smith er kul og Margot Robbie er heit som få. Det er vel de eneste kvalitetene filmen hadde også. Flimen er egentlig en kladd med dritt de har prøvd å kle opp med høy produksjonsverdi og pene og kule folk. Smith og Robbie fungerer bra sammen, da, kan bli bra i Suicide Squad.

Lenke til kommentar

Fikk sett Kingsman: The Secret Service i går, og den levde virkelig ikke opp til hypen. Pinlig dårlig CGI som ikke er langt unna SyFy-kvalitet, tam slosskoreografi uten noe som helst som kan minne om baller, en uinspirert Michael Caine og en direkte retardert Samuel L. Jackson gjør at jeg ikke kommer til å se denne igjen med det første. Helt OK torsdagsunderholdning, men det stopper der.

 

 

Den kirkescena var fryktelig oppskrytt. Det er faen meg ikke et eneste slag, spark eller noe annet som ser troverdig ut. Det ser jo ikke ut som om folk faktisk blir truffet når de blir truffet av et slag eller spark. Utrolig stusselig.

 

 

Helt motsatte som meg da. Hadde knapt hørt tittelen på filmen på forhånd, så jeg ble tatt på sengen. 

Lenke til kommentar

Var Focus noe dugbar i det heletatt? Hatt en minimal lyst til å se den, selv om jeg skjønte den ikke fikk så mye gode tilbakemeldinger.

 

Robbie har en sånn ok birolle i About Time, en film som i grunn er veldig bra for være en  romantisk film, men har en "sci-fi" del som jeg likte godt og. Spesielt Domhall Gleeson og Bill Nighy er bra i den.

 

Angrer ikke på at jeg så Focus, men synes ikke filmen var bra. Helt ok dagen-derpå film. Fikk langt ifra den samme følelsen som når jeg så Oceans Eleven for eksempel. På lista over svindler-filmer så er den maks midt på treet.

 

Så den hovedsakelig fordi jeg igrunn ser alt Will Smith er med i (unntaket er After Earth som jeg ikke klarte å se ferdig). Margot Robbie gjorde en god rolle synes jeg, spesielt mtp. at historien er ganske tynn. Will Smith leverte akkurat det du sikkert hadde forventet i en rolle som er skreddersydd han som en playboy-svindler. Den romantiske delen av Focus er der, men blir bare overfladisk. 

About Time har jeg ikke sett, men jeg og dama har bestemt oss for at vi skal se den en vakker dag.

 

 

Fikk sett Kingsman: The Secret Service i går, og den levde virkelig ikke opp til hypen. Pinlig dårlig CGI som ikke er langt unna SyFy-kvalitet, tam slosskoreografi uten noe som helst som kan minne om baller, en uinspirert Michael Caine og en direkte retardert Samuel L. Jackson gjør at jeg ikke kommer til å se denne igjen med det første. Helt OK torsdagsunderholdning, men det stopper der.

 

 

Den kirkescena var fryktelig oppskrytt. Det er faen meg ikke et eneste slag, spark eller noe annet som ser troverdig ut. Det ser jo ikke ut som om folk faktisk blir truffet når de blir truffet av et slag eller spark. Utrolig stusselig.

 

 

Tror nok at du forventet noe helt annet av filmen enn de som likte den. Jeg hadde hørt om hypen, men jeg forsto litt bedre hva slags type film det er. En av mine favoritter i år.

Lenke til kommentar

Tror nok at du forventet noe helt annet av filmen enn de som likte den. Jeg hadde hørt om hypen, men jeg forsto litt bedre hva slags type film det er. En av mine favoritter i år.

 

 

Det er fullt mulig jeg hadde helt andre forventninger til filmen enn alle andre, men jeg hadde ingen kjempeforventninger til filmen overhodet. Jeg forventet ikke noe annet enn en hjernedød action-komedie full av tull og tøys. En 7/10. Ikke veldig høye forventninger med andre ord.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Dyrt med autografer på LFCC :

 

M J Fox 450£

 

S Weaver 95£ (men måtte kjøpe 1 , lol ;)

 

The Diamond Pass = £445
The Diamond Pass Upgrade is tailor made to the guest specified. This pass DOES NOT include entry so please purchase weekend entry tickets or a Gold Pass to validate it.
 
This package includes:
1 x Standard Photo with Michael J Fox
1 x Photo Opportunity of you with the 1885 Clock Face.
1 x Photo Opportunity of you with Doc Brown's Tombstone.
1 x In-person autograph with Michael J Fox. This can be on either your own personal item or a 10x8 supplied by us.
1 x Seat at the Michael J Fox talk.
1 x Seat at the talk with Michael J Fox and a selection of other cast members from Back to The Future.
1 x Limited Exclusive London Film & Comic Con Art Print.
1 x Limited Exclusive London Film & Comic Con Photo Collage Art Print.
1 x Exclusive London Film & Comic Con Back to the Future Fox t-shirt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Vel , alt er relativt....folk flest syns det er galskap å betalte vanvittige summer for Rembrandt eller Picasso men hvis man har råd osv ;)

Lenke til kommentar

Noen som gleder seg til The Man from U.N.C.L.E.?

 

 

Hell yeah! :D

Har ikke orket å se hele traileren, da alle trailere over ett minutt spoiler for mye føler jeg. Har ikke sett noe av den gamle TV-serien så har ikke så mange forventninger i forhold til den men rollelisten lover bra (med blant annet en skuespillercrush på Alicia Vikander for Ex Machina). Og så er jeg stor fan av Guy Ritchie. Snatch, Revolver, Lock Stock og Rock N Rolla er filmer jeg ikke klarer å bli lei. 

 

Har ikke tenkt over likheten med Archer, men ser jo at den er slående. Hadde vært hysterisk om de kjørte på med en Tactleneck i filmen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-8OkEXm

Så Ted 2 på kino. Ikke like bra som den første, men hadde sine øyeblikk. Jurassic park og Trains, Cars and Automobiles referencene var artige. Og da de dro ned på comedy improv night og ropte ut triste forslag, hele kinosalen fikk latterkrampe :rofl:

Lenke til kommentar

 

Tror nok at du forventet noe helt annet av filmen enn de som likte den. Jeg hadde hørt om hypen, men jeg forsto litt bedre hva slags type film det er. En av mine favoritter i år.

 

 

Det er fullt mulig jeg hadde helt andre forventninger til filmen enn alle andre, men jeg hadde ingen kjempeforventninger til filmen overhodet. Jeg forventet ikke noe annet enn en hjernedød action-komedie full av tull og tøys. En 7/10. Ikke veldig høye forventninger med andre ord.

 

 

Litt enig, filmen er litt "all over the place" i mine øyne, middels pluss, ingen av elementene gjennomføres på en topp måte.

 

AtW

Lenke til kommentar

SammoBodyguard-thumb-907x605-54131.jpg

The Bodyguard

 

Har folk trua? Jeg er litt skeptisk, men faen som jeg gleder meg. Sammo Hungs sitter for første gang siden 1997s Once Upon a Time in China and America i regissørstolen, så det skal bli veldig spennende å se hva han får til her. Mannen har jo et lass av fete filmer i filmografien sin både som skuespiller og regissør, i tillegg til at han er blant de absolutt beste actionkoreografene som har vært involvert i film noensinne, så at han fort kan finne på å imponere her ser jeg virkelig ikke bort fra. Rimelig imponerende liste av skuespillere som skal dukke opp i større og mindre roller i løpet av filmen au. Jeg får vann i munnen av navn som Sammo Hung, Yuen Biao, Tsui Hark, Karl Maka, Andy Lau, Dean Shek, Qiu Yuen og Yuen Wah i en og samme film. Hngh!

 

 

Lett en av mine favorittregissører, skuespillere og actionkoreografer. Det er ikke akkurat alle som kan skryte av fire 9/10 og tre 10/10 på sine åtte første filmer i regissørstolen. Har jo et lass av fantastiske filmer som regissør etter disse filmene også, selv om det er årene 77-81 som var aller best. Tidenes tjukkas!

 

tumblr_m0l31v3KHk1qfvtcmo1_250.gif

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...