Auto Asmodeus Skrevet 9. juli 2015 Del Skrevet 9. juli 2015 (endret) hvis man ikke er det da?Fan av Jurassic her. World er bedre enn 2 og 3, men det er for mye CGI og jeg synes det ødelegger stemningen litt i tillegg til et par overdrevne/karikerte karakterer. Vi skrev litt om dette noen sider tilbake.Popcornfilm. Endret 9. juli 2015 av H.A.M. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Ser faktisk frem til å se Minions i helgen. Har ikke sett forgjengerne, men trur ikke det har noe å si. Kanskje bare traileren har lurt meg til å tru at den er morsom og sjarmerende? Vi får se! Aldri sett Despicable Me-filmene, men jeg så Minions og jeg koste meg godt jeg. Hun jeg så den sammen med mente Descicable Me-filmene mer sukkersøte og sånt enn Minions. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. juli 2015 Del Skrevet 10. juli 2015 Despicable me handler jo en del om disse barna, så kan være enig i hennes påstand Maury! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 http://www.youtube.com/watch?v=GUop7qT_Qg0 RIP Omar Sharif......husker han fra Rosa Panter oxo Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Begge Despicable Me-filmene anbefales. Veldig trivelig filmer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Dette -> Alle teaserne så langt. 5 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Hype-meteret mitt tåler ikke mer nå, ute av måleområdet for lengst! Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Home (2015) morsom til tider. Merkelig å høre Parsons i en annen "figur" enn Sheldon. Litt kjedelig i lengen, men ialt en helt ok film. Og ikke minst om du har barn, så er det god underholdning til både barn og voksne. Jeg vil allikevel anbefale Sauen Shaun som den ultimate familiefilmen! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Dette -> Alle teaserne så langt. Ååh shit! Dette er det jeg elsker å se. Bygger mer hype enn vanlige trailere klarer. Ser ut som de har lagt sjela i det. Gleder meg! Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Eg var ikkje så hypa med den første teaseren, og var litt skeptisk til Affleck som Batman... Men å... Denne traileren her fekk meg til å bikke over. Nå er eg verkeleg klar for den! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Thoose curls though Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juli 2015 Del Skrevet 11. juli 2015 Sjekket traileren, synes det så groteskt dårlig ut. Får satse på at jeg tar feil, men har ikke trua. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Yeah, DC og Warner hyper opp at Wonder Woman er viktig i filmen og at de skal vise henne fram på panelet på Comic-Con i år = 3 sekunder i en trailer på nesten 4 minutter. Dette er Hollywood i et nøtteskall for tida. ^^ Lenke til kommentar
MKej Skrevet 12. juli 2015 Del Skrevet 12. juli 2015 Akkurat like svulstig og selvhøytidelig som man forventer fra Zack Snyder. 1 Lenke til kommentar
CCola Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Ah, syntes den så fantastisk ut 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Vanskelig å ikke bli trollbundet av Jeremy irons stemme. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2015 Del Skrevet 13. juli 2015 Man of Steel var stinkende varmt søppel. Jeg har likevel noe tro på Batman Vs. Superman på grunn av de "nye" karakterene, men jeg er meget skeptisk veldig mye fordi David S. Goyer spesielt er så involvert i filmen. Han er en stor kreftbylle som ikke burde hatt noe å gjøre med film og tv å gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå