Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ingen har sett nye Point Break enda. Filmen åpner ikke før i desember mener jeg, eller så med tanke hvor hefitg den perioden er blir den utsatt til februar-ish. Den ser rett og slett elendig ut. 

Point Break (originalen) var litt cheesy, men Patrick Swazye var det som trakk opp filmen sammen med noen kule actionsekvenser. Ikke det at originalen er så kjempebra, men nyinnspillingen ser veldig platt ut. Edgar Ramirez er mye bra, men han er ingen Bodhi.

Lenke til kommentar

Affleck er ikke problematisk som Batman føler jeg. Problemet føler jeg er filmen i seg selv. Jeg er litt redd for at hele opplegget blir tåpelig med den logikken Zack Snyder og David S. Goyer kjørte i Man of Steel.

 

Alt fra en av de få kvinnene i filmen som fikk den linja "He's kinda hot" til hele det tilbakestående opplegget hvordan faren til Clark Kent døde, alt den unødvendige ødeleggelsen av Metropolis og så mye mer. Man of Steel var en talentløs film selv for dagens blockbustere å være. Det er en så livløs film. Mye er bare crap. Seriøst David S. Goyer, han er jævla stor klovn. 

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Enig i at Man of Steel ikke var en høydare selv om enkelte deler så ganske kult ut. Problemet mitt med Man of Steel er at de kjørte den for dyster og sammen med heelt monoton colorgrading så ble det døvt og upassende til å være Superman. Det du nevner er også riktig og hjelper ikke.

 

Håper uansett at BvS blir bedre. Har troen på Zack Snyder da, og at Man of Steel bare var en liten nedtur. Watchmen var herlig, Sucker Punch og 300 var også filmer jeg likte godt. 

Ser ut til at det blir en blå-svart supermørk look på alt og veldig dystert her også, men når Batman er med så er det litt mer passende enn i en ren Superman-film.

 

Gleder meg uansett, så får man se neste år om det blir opptur eller nedtur.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

Synd Rolf Just Nilsen ikke var i Olsenbanden.......

 

Sett "Alle tiders kupp"? Anbefales. Ligger hvertfall på yt.

 

Joda....den er ganske bra men det var en bortkastet mulighet at dem ikke hadde RJN i Olsenbanden , i '81 var det dessverre for sent.

Lenke til kommentar

Ser jeg film hjemme og det "tar helt av" med effekter tar jeg ofte meg selv i å sitte med mobilen i stedet for å se på. En stor gjørme av effekter. 

 

 

This!!

 

 

 

Så akkurat Transformers "4" nå.. Jeg forventet ikke så mye, men allikevel mer enn dette -spesielt siden Mark Wahlberg hadde hovedrollen, som var en gledelig overraskelse når filmen starten. Er ferdig nå, nesten 3 timer senere, avbrutt av en liten pause siden jeg ikke klarte å konsentrere meg.. Var jo en stor smørje av effekter og tull.. Jeg forventet riktignok en "popcorn-film", men ble allikevel veldig skuffet.. :(

Lenke til kommentar

For å være helt ærlig synes jeg ikke Transformers 4 var så ille. Den er altfor lang, men den har ikke like mye svada i form av familie/forhold-drama som de to andre oppfølgerne. Å kvitte seg med Shia LaBjeff og familien hans var uten tvil en fordel. Det er neppe en film jeg ser igjen, men da jeg så den var det helt grei underholdning, og den var mye lettere å komme seg gjennom enn de to forrige. 5/10

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...