Mala Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Det har jeg absolutt trua på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Sist jeg var på kino satt det ei jævla kjerring sju rader ned å sjekka mobilen sin i tide og utide. Skjermen lyste som bare f i mørket. Satt meg helt ut av filmen. Folket rundt henne burde sagt fra. Norske kinogjengere må få større baller. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Jeg har nesten vært på kino 2-3 ganger i måneden de siste 2 årene rundt om i hovedstaden. Har ikke hatt noe problemer med noe folk siden jeg så Expendables 2 på Eldorado, som var en kino som ble lagt ned for sikkert 2 år sida nå og. Så antar kanskje jeg er heldig med å ikke kommer over idioter når jeg er på kino. Går mest på Ringen Kino da. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Går mest på Ringen Kino da. Der jeg også går mest! Går en stund mellom dårlige opplevelser der. Har prøvd Saga, Klingenbeg og Colosseum flere ganger og det er vel der det har vært verst. Også mest fornøyd med ringen mtp kvalitet i selve kinoen (Seter, lyd++), selv om storsalen på Colosseum er litt kul å være i. Tror tidspunkt og filmvalg kan ha mye å si på hvem man møter. Ser man en skrekkfilm fredag/lørdag kveld er det 100% sikkert noen ungdommer/drittunger som skal skvette høylytt når det er noe bittelitt skummelt, og så le høyt etterpå. Eller kommentere alt som skjer med umorsomme spøker. Ingenting av det som hindrer meg i å dra på kino en gang i mnd (fler om det er mange gode filmer). Mulig jeg bare begynner å bli bitter . Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Ringen ligger ikke midt i sentrum så det er vel færre unger som drar opp dit Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Mobillys er det desidert verste på kino.. Småprating går greit, det tar jeg meg selv i når dama feks skal vite hvor den og den skuespilleren er kjent fra. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Minner meg om noe Frode Øverli lagde i Pytonbladet for mange år siden. En kollasje om kinodinosaurer du ikke ville støte på. husker bare en av dem: Raslus Chipsosaur -- plasserer seg taktisk bak deg med en stor pose potetgull og knasker på dette hele filmen igjennom. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Husker jeg så Django kort tid etter Skyfall, litt av en forbedring i publikum da. Det burde vært 18-årsgrense på all kinofilm. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juni 2015 Del Skrevet 18. juni 2015 Husker jeg så Django kort tid etter Skyfall, litt av en forbedring i publikum da. Det burde vært 18-årsgrense på all kinofilm. Da hadde Knerten ganske sikkert gått konk. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 En gang jeg var på kino, var det noen som hvisket bak meg. Etterhvert snudde jeg meg, og så litt stygt mot dem. Da skjønte jeg at det var hvisking/bakgrunnslyd i filmen, som gikk på surround. Er ikke den mest rutinerte kinogjengeren, nei. 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2015 Del Skrevet 19. juni 2015 Husker jeg så Django kort tid etter Skyfall, litt av en forbedring i publikum da. Det burde vært 18-årsgrense på all kinofilm. Dette er noe jeg har merket meg. Det er enorm kvalitetsforskjell på publikum avhengig av hvilken film man ser og generelt vil jeg si at jo bredere appell en film har dess mer dyrehage blir det. Jeg husker da jeg gikk for å se Red Cliff i sin tid; jeg har aldri vært i en roligere kinosal. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Haisommer 40 år i dag ! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Haisommer 40 år i dag ! Ja. Da skal den ses i aften. En stund siden sist nå, så det passer bra. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 En gang jeg var på kino, var det noen som hvisket bak meg. Etterhvert snudde jeg meg, og så litt stygt mot dem. Da skjønte jeg at det var hvisking/bakgrunnslyd i filmen, som gikk på surround. Er ikke den mest rutinerte kinogjengeren, nei. Jeg gjorde noe tilsvarende da jeg så Jurassic World tidligere i uka. Husker ikke hvilken scene, men det var noen til siden som fikk et ufortjent blikk. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 http://www.youtube.com/watch?v=idwKBP94hEY Godbiter fra Dallas...... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 Operasjon løvsprett er konge. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 20. juni 2015 Del Skrevet 20. juni 2015 (endret) edit Endret 21. juni 2015 av Delvis Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 21. juni 2015 Del Skrevet 21. juni 2015 Operasjon løvsprett er konge. Ja , den er ganske bra.....Sjøsprøyt likeså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå