Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film

LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har traileren for The Martian dukket opp. Det virker lovende, men likte ikke replikken om "Neil Armstrong". Den var rart levert og rart skrevet synes nå jeg. Det er utrolig moro å se Aksel Hennie, selv om jeg visste han ville dukke opp i filmen, er det spennende å se ham i "levende bilder". Ridley Scott har derimot vært litt berg-og-dalbane i form av kvalitet på filmene hans, det gir noe bekymring. Krysser fingrene for dette:

Lenke til kommentar

Nå har traileren for The Martian dukket opp. Det virker lovende, men likte ikke replikken om "Neil Armstrong". Den var rart levert og rart skrevet synes nå jeg. Det er utrolig moro å se Aksel Hennie, selv om jeg visste han ville dukke opp i filmen, er det spennende å se ham i "levende bilder". Ridley Scott har derimot vært litt berg-og-dalbane i form av kvalitet på filmene hans, det gir noe bekymring. Krysser fingrene for dette:

Ja, Scott er mye opp og ned. I traileren får man inntrykk av at de sender en ekspedisjon til Mars på egen hånd mot Nasas vilje også, det tror jeg blir en tung pille å svelge, høres rimelig latterlig ut.

AtW

Lenke til kommentar

Jævlig kjipe nyheter, men han har levd et langt og flott liv. Christopher Lee er en gud, og for min del en av de største navnene innen film. Christopher Lee, Boris Karloff og Ray Harryhausen troner den lista ganske geit. For et liv den mannen har hatt, og det er få skuespillere som kan sryte på seg og ha spilt like mange minneverdige roller som Christopher Lee. En skuespiller med en enorm karisma og en tilværestedelse som verden ikke har sett noe lignende til. Det blir ikke bedre enn Christopher Lee!

Endret av Sonny Chiba
Lenke til kommentar

Reagerer litt på dekningen av Christopher Lee sin død i avisene. Jeg mener de burde kunne forvente at folk flest vet hvem Christopher Lee er (gjør de ikke?), allikevel skriver både Nettavisen og Aftenposten at "Sarumann er død" mens VG skriver at "Ringenes Herre-stjerne er død". Nå har Christopher Lee gjort veldig mye mer enn bare rollen som Sarumann og må være mest ikonisk som Dracula. Uansett, jeg synes man burde gjort ham den respekten å skrive "Christopher Lee er død".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...