Filmvenn Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Klæk klækDet er filmindustrien som er på vei til å skrike på den digitale-alderen hvor Brad Pitt er klar for en film på Netflix. Gleder meg til å se resultatet på dette. David Michod sin Animal Kingdom er for meg en av de beste filmene de siste 5 årene. http://deadline.com/2015/06/netflix-brad-pitt-war-machine-general-stanley-mcchrystal-movie-1201439353/ Lenke til kommentar
Choekaas Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Nå har traileren for The Martian dukket opp. Det virker lovende, men likte ikke replikken om "Neil Armstrong". Den var rart levert og rart skrevet synes nå jeg. Det er utrolig moro å se Aksel Hennie, selv om jeg visste han ville dukke opp i filmen, er det spennende å se ham i "levende bilder". Ridley Scott har derimot vært litt berg-og-dalbane i form av kvalitet på filmene hans, det gir noe bekymring. Krysser fingrene for dette: Lenke til kommentar
""" Skrevet 8. juni 2015 Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg så OSS 117: Cairo, Nest of Spies i dag. Utrolig kul og vittig film. Rett og slett glimrende! Ser frem til og få sjekket ut oppfølgeren. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Christopher Lee er død rapporterer The Guardian http://www.theguardian.com/film/2015/jun/11/christopher-lee-dies-at-the-age-of-93-dracula VIl alltid huske ham som trollmannen fra Ringens Herre Endret 11. juni 2015 av slipten Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Nå har traileren for The Martian dukket opp. Det virker lovende, men likte ikke replikken om "Neil Armstrong". Den var rart levert og rart skrevet synes nå jeg. Det er utrolig moro å se Aksel Hennie, selv om jeg visste han ville dukke opp i filmen, er det spennende å se ham i "levende bilder". Ridley Scott har derimot vært litt berg-og-dalbane i form av kvalitet på filmene hans, det gir noe bekymring. Krysser fingrene for dette: Ja, Scott er mye opp og ned. I traileren får man inntrykk av at de sender en ekspedisjon til Mars på egen hånd mot Nasas vilje også, det tror jeg blir en tung pille å svelge, høres rimelig latterlig ut. AtW Lenke til kommentar
MKej Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 http://www.imdb.com/title/tt0058530/ Høres veldig likt ut denne, - apekatten Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Christopher Lee er død rapporterer The Guardian http://www.theguardian.com/film/2015/jun/11/christopher-lee-dies-at-the-age-of-93-dracula VIl alltid huske ham som trollmannen fra Ringens Herre Vil huske ham som en av tidenes skuespillere. RIP. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Synd at Lee er død. Fantastisk skuespiller,med en like fantastisk stemme. Til tross for alderen, så holdt han seg overraskende aktiv. Det er slike personer som burde hatt 9 liv for å rekke å gjennomføre alt de ønsker. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) - Endret 12. juni 2015 av Bytex Lenke til kommentar
SheikDarunia Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) Rock in peace, Christopher Lee. En annen skuespiller døde i natt/dag, Ron Moody. Hadde rollen som "Fagin" i en av mine absolutt favorittfilmer som liten, "Oliver!" Endret 11. juni 2015 av j0dleb0n Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 Fantastisk mann,kompis med Boris Karloff og Ian Flemming. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 R.I.P. Christopher Lee, en dyktig skuespiller. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 11. juni 2015 Del Skrevet 11. juni 2015 (endret) RIP, ja.. Var virkelig scenen fra den siste Hobbiten filmen siste par år? "Saruman" virket da absolutt ikke 90+! Endret 11. juni 2015 av CCola Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Denne skulle hatt 10 tomler opp ! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 why? Chuck Norris topper lista uansett, siden han ikke er død enda Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 (endret) Jævlig kjipe nyheter, men han har levd et langt og flott liv. Christopher Lee er en gud, og for min del en av de største navnene innen film. Christopher Lee, Boris Karloff og Ray Harryhausen troner den lista ganske geit. For et liv den mannen har hatt, og det er få skuespillere som kan sryte på seg og ha spilt like mange minneverdige roller som Christopher Lee. En skuespiller med en enorm karisma og en tilværestedelse som verden ikke har sett noe lignende til. Det blir ikke bedre enn Christopher Lee! Endret 12. juni 2015 av Sonny Chiba Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Reagerer litt på dekningen av Christopher Lee sin død i avisene. Jeg mener de burde kunne forvente at folk flest vet hvem Christopher Lee er (gjør de ikke?), allikevel skriver både Nettavisen og Aftenposten at "Sarumann er død" mens VG skriver at "Ringenes Herre-stjerne er død". Nå har Christopher Lee gjort veldig mye mer enn bare rollen som Sarumann og må være mest ikonisk som Dracula. Uansett, jeg synes man burde gjort ham den respekten å skrive "Christopher Lee er død". Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Du skal ikke overvurdere Ola Nordmann. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 12. juni 2015 Del Skrevet 12. juni 2015 Klar for Jurassic World idag! Spent på hvordan den blir. Ser ut som det blir en CGI-fest, noe som er litt synd , men jeg skal nok klare å se bort i fra det her også. Går man inn med samme innstillingen som man hadde mot Piranha 3D blir det sikkert gøy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå