Benbjo Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Tittet gjennom utvalget. Mye gammelt og sært. Kanskje en håndfull jeg hadde hørt om. Ser ikke ut som at det er noe for meg egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 24. april 2015 Del Skrevet 24. april 2015 Så bare halvparten den komedien med Bullock og McCarthy , syns Melissa er litt slitsom. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Første bilde av Jared Letos' Joker. 50/50... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Bortsett fra litt overkill på tatoveringene liker jeg Jared Leto sin Joker så langt. Tennene hans er klart slått ut, sikkert av Batman. Det er litt friskt at filmene nå ikke starter med at Batman ser Joker for første gang, for han er bak lås og slå fordi Batman tok han ditt når vi ser han i Suicide Squad. Rollen hans i Suicide Squad er ikke heller så stor, det er mer en birolle mens Will Smith, Margot Robbie & Co har hovedrollene. Jeg liker at de prøver noe nytt med karakteren, fremfor å gå framover med å bare prøve å overgå tidligere utgaver med akkurat det samme konseptet. Heath Ledger sin Joker er unik fordi det er en anti-krist utgave karakteren nærmest, mens Nicolson sin er mer bare en gangster. Dette er helt klart den mer psykopatiske, men det fordi vi ser Joker etter han allerede er blitt kjent for første gang i Jared Leto sin skikkelse. Pluss Joker har stadig støtt endret seg igjennom årene. Alt fra tatoveringer til en enda mer tynnere utgave av karakteren, mer muskler o.s.v. Dette er helt klart basert på The Dark Knight Returns. Endret 25. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Så fet ut synes jeg. Bortsett i fra tatoveringen av smilet på høyre arm . Passet ikke helt på en måte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Pannetatoveringen ødela litt for meg. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Lurer egentlig på om det faktisk er en del av karakteren i filmen, eller om det er bare ment for å feire 75-årsdagen til Joker i går. Det bildet som faktisk er fra filmingen av Suicide Squad inneholder ikke nødvendigvis en tattovert Joker, men det er for uskrapt til å si noe for sikkert. Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Synes The Joker'en oppi her ser katastrofalt stusselig ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 I completely and totally believe that man is an insane, mass-murdering psychopath. And when all is said and done, isn't that the point? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 I completely and totally believe that man is an insane, mass-murdering psychopath. And when all is said and done, isn't that the point? Did you just steal that from shhshh? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Men jeg anbefaler heller folk å ikke tenke for mye på utseende til karakteren i et bilde som det ovenfor. Bare fordi ting ser elendig ut betyr ikke at det er det. Du må se det i kontekst med hvordan David Ayer forsøker å gjøre Suicide Squad på og hvordan skurk Joker faktisk er. Framfor å tenke for mye på hva Christopher Nolan gjorde. http://www.hitfix.com/motion-captured/yep-thats-pretty-much-exactly-what-we-thought-jared-leto-as-joker-would-be Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Jeg synes han ser ut som Justin Bieber med grønt hår. Sleng inn noen flere "musikere" da..Ariana Grande kan sikkert være babe. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ariana Grande som Harley Quinn? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 (endret) Ja, la oss bare overse andre kvaliteter med personer å bare gå for lette mål og det negative... Er dette glemt allerede? Endret 25. april 2015 av Maury Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 En genial mann lagde denne fake 90s gameboy-reklamen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Håper bare han har hår på hele hodet, og ikke den side-cut sveisen alle går med om dagen. Ser det ikke skikkelig på det bildet. Er ellers enig med Maury at det som teller blir den totale presentasjonen av Joker. Ikke bare utseende. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Ja, la oss bare overse andre kvaliteter med personer å bare gå for lette mål og det negative... Er dette glemt allerede? Alt jeg ser er Jesus Lenke til kommentar
MKej Skrevet 25. april 2015 Del Skrevet 25. april 2015 Skal Depp få en liten renessanse etter denne? Eller blir det en ny flopp? https://www.youtube.com/watch?v=CE3e3hGF2jc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå