Buddy Dakota Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ikke jeg heller egentlig, jeg foretrekker jack nicholsen sin Blæh, hvis det er filmer som er blitt dårligere etter jeg ble voksen, så er det Burtons Batman-filmer. Jeg synes Nolans og Heath Ledgers versjon var mye nifsere, farligere og ondere enn Jack Nicholsons tolkning, samt at filmen var bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ikke jeg heller egentlig, jeg foretrekker jack nicholsen sin Blæh, hvis det er filmer som er blitt dårligere etter jeg ble voksen, så er det Burtons Batman-filmer. Jeg synes Nolans og Heath Ledgers versjon var mye nifsere, farligere og ondere enn Jack Nicholsons tolkning, samt at filmen var bedre. Syns du virkelig at 2008 batman filmen var bedre enn 1989 filmen? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Absolutt. Jeg er stor fan av Tim Burton, men sist jeg så Batman synes jeg den var tam og kjedelig, og altfor over the top. Jeg liker Batman-tolkningen i de nye filmene langt bedre. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Jeg håper dem rebooter serien igjen Eller det er vell på tide med en live action batman serie nå? Kanskje med bruce som ungdom slik som med smallville? Endret 20. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Nei, vi har Arrow og Gotham. Det holder. Dessuten kommer DC og WB aldri til å sende bort Batman til tv igjen med drakta i live-action, og aldri om ikke Batman Vs. Superman, Justice Leauge o.s.v. blir en uforventet fiasko hos kinogjengerne. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Det er synd, helt siden smallville slutta har jeg håpet på en annen superhelt serie som er en miks av tenåringsdrama og freak of the week opplegg. Jeg har ikke noe tro på batman vs superman filmen egentlig, altså ben affleck som batman? Han vil jo da bli den eldste skuespillerene som har spilt batman før Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Det er synd, helt siden smallville slutta har jeg håpet på en annen superhelt serie som er en miks av tenåringsdrama og freak of the week opplegg.Nei. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 (endret) Det er synd, helt siden smallville slutta har jeg håpet på en annen superhelt serie som er en miks av tenåringsdrama og freak of the week opplegg.Nei. En kan drømme Endret 20. april 2015 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Dream better Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Det er synd, helt siden smallville slutta har jeg håpet på en annen superhelt serie som er en miks av tenåringsdrama og freak of the week opplegg. Jeg har ikke noe tro på batman vs superman filmen egentlig, altså ben affleck som batman? Han vil jo da bli den eldste skuespillerene som har spilt batman før Arrow? The Flash? Supergirl? Daredevil? Luke Cage? Jessica Jones? Iron Fist? Defenders? Stor mangel på superhelt tv-serier, ja... 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 20. april 2015 Del Skrevet 20. april 2015 Ja du har kanskje et poeng Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. april 2015 Del Skrevet 21. april 2015 Mubi.comDette konseptet, eller tjenesten om du vil, beskrives som "an online cinematheque". De slipper en ny film hver eneste dag, som videre er tilgjengelig de neste 30 dagene. Samarbeidspartnere er, for å nevne noen, Criterion Collection, Europeiske Celluloid Dreams og Martin Scorsese' World Cinema Foundation. Må si dette virker som et ganske så interessant alternativ til Netflix for film, da jeg opplever at det meste de har tilgjengelig er kvalitetsfilmer jeg allerede har sett, kombinert med tusenvis av filmer jeg har null interesse for å se. Utvalget er selvfølgelig mye snevrere, men med en pris på 30-40 kroner per måned, så får en tilgang til mye film en typisk måtte dratt på nettopp et cinematek for å få sett. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Birdman var ålreit men overhypet imo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Palpatine kunne vel fint kommet tilbake i kloneform som i Dark Empire tegneserien, men tviler de kjører en slik vri. Cliff barnes fra dallas se mer ogmer ut som palpatine nå , lol Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Nå skal dem visst lage en film om espen askeladd, dette blir gøyt Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Det var snakk om at han DiCaprino skulle lage en film om Harald Hårfagre og spille han selv. Men har ikke hørt mer til det. Lenke til kommentar
frøkendetektiv Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Noen her inne som har hørt om når/om Avatar 2 kommer ut? Har venta lenge på den kjenner jeg. Hørte noen rykter om at filmen skulle komme ut i 2016, men usikker. Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 http://www.imdb.com/title/tt1630029/?ref_=nv_sr_2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 Noen her inne som har hørt om når/om Avatar 2 kommer ut? Har venta lenge på den kjenner jeg. Hørte noen rykter om at filmen skulle komme ut i 2016, men usikker. Avatar 2, 3 og 4 skal etter planen filmen samtidig, og kommer ut henholdsvis i 2017, 2018 og 2019. Blir de i stil med den første er det bare å grue seg. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 22. april 2015 Del Skrevet 22. april 2015 (endret) Mubi.com Dette konseptet, eller tjenesten om du vil, beskrives som "an online cinematheque". De slipper en ny film hver eneste dag, som videre er tilgjengelig de neste 30 dagene. Samarbeidspartnere er, for å nevne noen, Criterion Collection, Europeiske Celluloid Dreams og Martin Scorsese' World Cinema Foundation. Må si dette virker som et ganske så interessant alternativ til Netflix for film, da jeg opplever at det meste de har tilgjengelig er kvalitetsfilmer jeg allerede har sett, kombinert med tusenvis av filmer jeg har null interesse for å se. Utvalget er selvfølgelig mye snevrere, men med en pris på 30-40 kroner per måned, så får en tilgang til mye film en typisk måtte dratt på nettopp et cinematek for å få sett. Jepp, veldig rimelig og fin tjeneste. Har vært medlem der i ca 2 år nå og oppdaget mange herlige perler, men et av problemene de har er at det kan til tider bli mange "reruns". Altså filmer som har vært i utvalget før kommer inn igjen, men det ser ut som de har tatt noe grep etter nyttår på dette. De har fått noe flere rettigheter og har gått bort fra å ha egne folk i hvert land som velger filmer. I Norge har det vært Lars Ole Kristiansen og Karsten Meinich fra Montages.no som har gjort dette. Da gikk Verhoeven og Akin en del igjen, ingen ting i mot noe av de men greit med litt annet. Anyways, så kan dere prøve i 30-dager gratis: link Endret 25. april 2015 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå