Kjøleskap Skrevet 24. mars 2015 Del Skrevet 24. mars 2015 Synes filmene til Blomkamp har blitt gravis bedre. 1 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 https://www.youtube.com/watch?v=EWU0D9K1g5E 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Den skal sees. Elsker zombie-filmer og Arnold. Får håpe den ikke blir for klisjéfylt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Oh, den gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 25. mars 2015 Del Skrevet 25. mars 2015 Må sees. Arnold eier og Abigail Breslin er nydelig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. mars 2015 Del Skrevet 26. mars 2015 The town that dreaded sundown '76.....2/6 , enorm nedtur....ikke skummel i det hele tatt Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 The town that dreaded sundown '76.....2/6 , enorm nedtur....ikke skummel i det hele tatt Skummelt dårlig? Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 The Town That Dreaded Sundown er helt kanon! Kongefilm av en dimensjon ukjent. Remaken/sequelen som kom i fjor er også helt kanon. Mørkere og råere, men ikke fullt så fet IMO. Men tipp topp uansett. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 The Town That Dreaded Sundown er helt kanon! Kongefilm av en dimensjon ukjent. Remaken/sequelen som kom i fjor er også helt kanon. Mørkere og råere, men ikke fullt så fet IMO. Men tipp topp uansett. En kunne med enkelhet si at du liker alt som er skikkelig dårlig, bla.bla. Men du holder deg på en måte på den kule siden av dårlig. The good side of bad. Jeg har følelsen av at vi liker mye, the same allikevel. Jeg skulle likt å høre din mening om en av favoritt filmene mine, irreversible, fra 20002, med Monica Bellucci. Den filmen inneholder, etter min mening, noen av de mest voldelige scenene igjennom tidene. http://www.imdb.com/title/tt0290673/ Let the violence hit the flow... 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Hæ? Jeg liker alt som er skikkelig dårlig? Verste jeg har hørt, og selvfølgelig en gigabom. Lenge siden jeg så Irréversible, men jeg liker den veldig godt. Herlig slem og brutal, noe som gjør den til en feiende flott film. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) Hæ? Jeg liker alt som er skikkelig dårlig? Verste jeg har hørt, og selvfølgelig en gigabom. Lenge siden jeg så Irréversible, men jeg liker den veldig godt. Herlig slem og brutal, noe som gjør den til en feiende flott film. Jeg putta ting litt på spissen, for å pinpointe poenget mitt. Jeg angret faktisk litt på det jeg skrev. Men det er en gjenntagende regress i forumsdialogen, som viser til at filmer som får t kast 1 er grise bra. Du er ikke en stamkunde, men siden det har skjedd før, å du nettopp forsvarte en film som hadde blitt slaktet, brukte jeg deg som nyttig får. Jeg vet du er en av de som har i særsmak den kuleste stilen her. Så ikkje hopp på granaten for tidlig. Endret 27. mars 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
MKej Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Har ikke sett Irréversible enda, men likte Gaspar Noé's film etter Irréversible, Enter the Void. Fullstendig mind-blowing opplevelse, det var kanskje litt for lang, kunne godt vært 40 min kortere. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) - Endret 19. november 2015 av ClarkGable 2 Lenke til kommentar
""" Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg putta ting litt på spissen, for å pinpointe poenget mitt. Jeg angret faktisk litt på det jeg skrev. Men det er en gjenntagende regress i forumsdialogen, som viser til at filmer som får t kast 1 er grise bra. Du er ikke en stamkunde, men siden det har skjedd før, å du nettopp forsvarte en film som hadde blitt slaktet, brukte jeg deg som nyttig får. Jeg vet du er en av de som har i særsmak den kuleste stilen her. Så ikkje hopp på granaten for tidlig. Jeg skjønte det, og det er selvfølgelig null stress. Og joda, jeg er selvfølgelig stor fan av god søppel som f.eks The Astro-Zombies og The Nail Gun Massacre (hill dem begge!!!) og glad for akkurat det, men jeg anser ikke f.eks The Town That Dreaded Sundown for å være en av de. Jeg synes helt ærlig at The Town That Dreaded Sundown er en god film som virkelig har gjort seg fortjent til statusen sin som überfet kultfilm, og ikke überteit kultfilm. Den er ikke kult på samme måte som f.eks The Room, men heller på samme måte som Faster, Pussycat! Kill! Kill! Men jeg forsvarer selvfølgelig alt som jeg mener er bra/fett/underholdende, om det blir slaktet. En må slå et slag for bra/fett/underholdende film, vøtt, og sette på plass alle som tar feil. Høhøh! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg putta ting litt på spissen, for å pinpointe poenget mitt. Jeg angret faktisk litt på det jeg skrev. Men det er en gjenntagende regress i forumsdialogen, som viser til at filmer som får t kast 1 er grise bra. Du er ikke en stamkunde, men siden det har skjedd før, å du nettopp forsvarte en film som hadde blitt slaktet, brukte jeg deg som nyttig får. Jeg vet du er en av de som har i særsmak den kuleste stilen her. Så ikkje hopp på granaten for tidlig. Jeg skjønte det, og det er selvfølgelig null stress. Og joda, jeg er selvfølgelig stor fan av god søppel som f.eks The Astro-Zombies og The Nail Gun Massacre (hill dem begge!!!) og glad for akkurat det, men jeg anser ikke f.eks The Town That Dreaded Sundown for å være en av de. Jeg synes helt ærlig at The Town That Dreaded Sundown er en god film som virkelig har gjort seg fortjent til statusen sin som überfet kultfilm, og ikke überteit kultfilm. Den er ikke kult på samme måte som f.eks The Room, men heller på samme måte som Faster, Pussycat! Kill! Kill! Men jeg forsvarer selvfølgelig alt som jeg mener er bra/fett/underholdende, om det blir slaktet. En må slå et slag for bra/fett/underholdende film, vøtt, og sette på plass alle som tar feil. Høhøh! Jeg så akuratt dokumentaren til rog. egb. å i den dokumentaren frehever han faster pussycat faste. Han så den på kino. What a man. a dog. a tyronn. A hitler. a bad wannabe goog riot. the pain. the pleasure. the beyond.i am on that shit, pothead. Jeg røyker å mye maruiana i selfmeducation. når clint eastwood trenger av seg støvelen i dancing with wolfs, da er eg hjemmme. mmmmmmmmmmmmemmmmmmmmmmmmmmmme Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) - Endret 19. november 2015 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 (endret) - Endret 19. november 2015 av ClarkGable Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Jeg lar meg ikke diktere av imdb , liker jeg en film så gir jeg blaffen om den f.eks har under 5 stjerner (av 10 totalt) Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. mars 2015 Del Skrevet 27. mars 2015 Nei nei, du skal mene det samme som alle andre mener, ellers er det noe galt med deg 2 Lenke til kommentar
Bone Skrevet 28. mars 2015 Del Skrevet 28. mars 2015 Hvordan plukker dere ut filmer dere ønsker å se? Noen spesielle sider hvor dere får tips? Finnes slike? I disse dager så er valgmulighetene så store, at jeg ofte går litt blind i alternativene. Skal jeg se noe med madammen, så hender altfor ofte at jeg bare velger en eldre film jeg har sett selv, som jeg vet jeg liker godt selv, så ser vi på den.. Lite flink til å finne "nye" filmer, rent bort ifra de som er superduperpopulære.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå