Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes den har fått lite promotering ja, selv om den har vært nevnt her og der. Er også den mest sette filmen på kino denne helga, med et godt forsprang fra SvampBob og 50 Shades.

 

Håper jeg får tid til å se den snart. Digger Matthew Vaughn som regissør, føler Kick-Ass 2 kunne vært mye bedre med han mer i en aktiv rolle i filmen som den første. Gleder meg til å se se Secret Service.

Lenke til kommentar

Jeg vil heller se at Mojave endelig kommer ut med Oscar Issac. Ikke Mark Wahlberg i hovedrollen, til tross for shitty imdb infoen sier det. Han har en birolle som varer visstnok i 10-15 minutter av filmen. Walton Goggins har en større birolle.

 

"A suicidal artist goes into the desert, where he finds his doppelgänger, a homicidal drifter."

 

 

mojave-oscar-isaac.jpg

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ja, men IMDB skriver da klart å tydelig at cast & crew er sortert i forhold til en eller annen kjendisskala:

 

Credited cast, sorted by IMDb STARmeter

 

Ser ingen plass at Mark har noen form for hovedrolle? Bare at han er med i filmen.

 

Men er slett ikke uenig i at rekkefølgen er snodig med han på topp. Så den sorteringen er vel kun for at stjernenes deltakelse skal trekkes fram eller noe.

Lenke til kommentar

Egentlig ikke, for studioene pleier som regel å slippe ut slik info på forhånd. Pluss at det også står i plakater som regel. Men med småfilm er det helt klart vanskeligere.

 

Men når det kommer til Mojave er det ganske tidlig å få vite slikt og i grunn. Filmen har ikke dato enda, men sies at den endelig skal slippes i år etter å ha blitt spilt inn i 2012-2013. Med tanke på hvordan Oscar Issac har roller i flere storfilmer framover nå som Star Wars og X-Men, i tillegg til headliner en miniserie på HBO burde den bli sluppet i år.

Lenke til kommentar

 

 

Du må se terminator 3 temmelig mange ganger for å mene at det er en god film.

 

Så den igjen nå. Syns den er omtrent på samme nivå som de to første.

 

 

Man kan ikke diskutere smak, men jeg tror ikke du får med deg så mange her. ;)

 

 

Akkurat som det skal være et mål :roll:

 

Ja det er nok forkjellig smak. Men jeg syns den har mange gode actionscener og humor likt som de andre.

Lenke til kommentar

Synes selv at Terminator 3: Rise of the Machines er fryktelig undervurdert. Ikke i nærheten av de to første selvfølgelig, men mer enn kul nok for min del. Er noe jævlig fjernt og mongo over hele filmen som jeg virkelig setter pris på, selv om det er rimelig malplassert i Terminator-universet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...