Kjøleskap Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 For å være litt mer seriøs når det gjelder imdb top 250 så liker jeg at det er jevn fordelig av filmer fra alle tidsperioder gjennom hele lista. Det er altfor mange sånne lister som nesten utelukkende består av "klassikere" og som ikke tør å erkjenne at det faktisk er laget bra filmer etter år 2000. Selvfølgelig er det mye dritt på imdb-lista, men man kan ikke forvente at alle liker alt. 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 Blod er tykkere enn vann: Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 18. januar 2015 Del Skrevet 18. januar 2015 La Haine. Fransk, masse fart, subkultur, intens, deilig musikk, uforutsigbar slutt. Très bien. Som gammelt hiphop hode er det umulig å ikke like denne scene https://www.youtube.com/watch?v=4qo3EwozH0Y Dette er før drone tiden også.. Knallgod scene. Jeg glemte for øvrig å si at jeg digga hvordan Kassovitz/Pierre Aïm leker med brennvidden. Jævlig tøft. Denne filmen er rett og slett bra på alt: konge kinematografi (teknisk), konge innhold (karakterene, humoren, musikken, handlinga.) 1 Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 En meget kort smakebit fra Arnold's kommende zombie drama, Maggie (2015). https://www.youtube.com/watch?v=of-zFmZ6_EU Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 (endret) Noen her som har sett Transcendence? Hva syns dere? Så den i går, men klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg likte den eller ikke. Edit: skriveleif Endret 19. januar 2015 av Osecia Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 19. januar 2015 Del Skrevet 19. januar 2015 Blæh, Foxcatcher var dritkjedelig. Ruffalo var knallflink, men selve historien var helt forferdelig langdryg og uinteressant. 2 Lenke til kommentar
Cifaretto Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Noen som har sett Wetlands (Feuchtgebiete)? Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Jeg har bad lieutenant themroc edition på pcen. Noen som vet hva themroc edition betyr? Endret 21. januar 2015 av General Bork Laser Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Google it kanskje: Dette fant jeg ut ihvertfall.EDIT: Så ikke at det var torrent jeg linka til før nå. Google-søket https://www.google.no/search?q=bad+lieutenant+themroc+edition&oq=bad+lieutenant+themroc+edition&aqs=chrome..69i57j69i59&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8 Endret 21. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 (endret) Tror ikke det er lurt å linke direkte til en torrent, du. Endret 21. januar 2015 av Bytex Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Så ikke at det var torrent før du nevnte det, så endret. Takk for heads up, Bytex. Lenke til kommentar
Kjøleskap Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Noen som har sett Wetlands (Feuchtgebiete)? Nei, har blitt advart av en kompis som så den, så den kommer jeg aldri til å se. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 22. januar 2015 Del Skrevet 22. januar 2015 Noen som har sett Wetlands (Feuchtgebiete)? Ja, jeg synes den var verdt å se, men det var langt fra noen stor kinoopplevelse. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) I Oscar-kategorien "Best foreign language picture", er det språket i filmen det legges vekt på, eller produksjonslandet? Kan britiske, canadiske, australske eller norske filmer med engelsk tale nomineres? Hva med spansktalende filmer fra Usa? Endret 23. januar 2015 av Olum Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Britiske kan nok ikke bli nominert. The Imitation Game et vel britisk? The Kings Speech også? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 (endret) The Imitation Game og The Kings Speech er kanskje britiske filmer sådan, men de er amerikansk-produserte igjennom The Weinstein Company. Så derfor er de godkjente for å bli nominert til Oscar. Endret 23. januar 2015 av Maury Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Det har vel med hvor produsenten er bosatt? Eller produksjonsselskapet? Synes å erindre at jeg har hørt om noe bråk rundt en produsent som ikke bodde i rett land eller noe sånt, men jeg kan ikke huske noen detaljer. Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Amour var nominert i kategorien for beste film for to år siden. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Lurer på om det bare har med distribusjon å gjøre i grunn. Jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå