Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det sier PsychoPants, forumets fremste agitator for psykologistudier.

 

Tenker det blir mer teoretisering rundt filmer fra f.eks. badmovies.org når nåtidens generasjon vokser opp.

 

"Vi ser her at Hal Warren har brukt spesielle lysfiltre for å fremheve den indre lengselen til Torgo. Bruken av polsk taktinoisme sammen med blant annet ungarsk korpsübung sørger for trekke linjer mellom det spirituelle- og det transfinite planet."

8801556[/snapback]

Dette er, i motsetning til mitt innlegg, bullcrap2k. Poenget ditt er at overanalyse ikke er bra. Hvorfor ikke tillate bredde og variasjon? Vil du heller ha et forum med bare innlegg som "AMERCAN PIE VAR BRA FILM AZZ!!!!1111111111 :dribble:"

Lenke til kommentar
Og det sier PsychoPants, forumets fremste agitator for psykologistudier.

 

Tenker det blir mer teoretisering rundt filmer fra f.eks. badmovies.org når nåtidens generasjon vokser opp.

 

"Vi ser her at Hal Warren har brukt spesielle lysfiltre for å fremheve den indre lengselen til Torgo. Bruken av polsk taktinoisme sammen med blant annet ungarsk korpsübung sørger for trekke linjer mellom det spirituelle- og det transfinite planet."

8801556[/snapback]

Dette er, i motsetning til mitt innlegg, bullcrap2k. Poenget ditt er at overanalyse ikke er bra. Hvorfor ikke tillate bredde og variasjon? Vil du heller ha et forum med bare innlegg som "AMERCAN PIE VAR BRA FILM AZZ!!1111111111 :dribble:"

8801591[/snapback]

Det skal ikke psykologistudent til for å se at du føler deg latterlig truffet av det vi sier xD

Lenke til kommentar
Du som går på Ex.Phil-skolen må da vite forskjellen på form og substans?

8801649[/snapback]

:shrug:

 

Skjønner ikke hva mora di snakker om. Eneste jeg veit er at LarsP er for god for filminnspilling.

 

Ingenting ødelegger en debatt, en artikkel eller en anmeldelse mer enn selvhøytidelighet, overanalyse, synonymrunking og et behov for at det man skriver om en film skal vise mer om en selv enn filmen man snakker om.

8801664[/snapback]

Ingenting ødelegger en debatt, en artikkel eller en anmeldelse mer enn folk som ikke tillater bredde.

 

Jeg for min del synes bare det er morsomt når folk tydligvis sitter med fremmedordboka når han skal anmelde en film. Ikke minst når filmen  må være et doku-drama fra det balkanske høylandet for at filmen skal få 10/10.

8801665[/snapback]

Jeg kjenner meg ikke igjen i denne. Min lille analyse av House of the Dead var simpel2k.

Lenke til kommentar
Enkelte av oss tar noen fag som krever litt arbeid vet du. :)

8801680[/snapback]

Merkelig at de som studerer datateknikk har så mye fritid, da. Det har vel noe med naturlige skillz å gjøre :cool:

 

(Det samme kan sies om alkoholkonsumering :!:)

 

Neste film på kino blir vel den tredje Pirates of the Carribean-filmen, i god tradisjon.

 

Jeg tenke egentlig mer på en visse andre på forumet her.

8801697[/snapback]

Det er godt å høre. Da kan vi i trygghet fortsatt diskutere Merzbow etter barokalske grunnregler.

Lenke til kommentar
Du er selv kritisk til "OMG AMERICAN PIE!1", hvorfor får ikke vi være kritisk til like håpløse innlegg fra den andre siden av spekteret?

8801703[/snapback]

Fordi forum på nett består av 99% OMGPIE991!!1, kanskje?

8801710[/snapback]

1. Det stemmer ikke.

2. Det er fortsatt på nivå med overanalysering.

Lenke til kommentar
1. Det stemmer ikke.

2. Det er fortsatt på nivå med overanalysering.

8801720[/snapback]

1. Det stemmer.

2. Hva?

 

Jeg har aldri uttalt at jeg er imot OMGPIE, jeg har uttalt at andre ting også må aksepteres. Du, derimot, har uttalt uvilje mot andre tendenser, selv om de er knøttsmå :shrug:

Lenke til kommentar

Omfg. th3 movie roxx0rd! :---D

 

og

 

Fra et filmteoretisk perspektiv, kan innlemmelsen av levende bilder fra dataspill symbolisere en parallell mellom menneskenes påtatte voldsbruk og vold fra dataspill. Deres plutselige glede i å skyte løs på flere titalls zombier kan muligens spores opp fra tendenser i samtidig populærkultur, hvor arven fra dataspillvold har begynt å bli fremtredende. Det merkelige med dette, er at flere av våre menneskelige venner antakelig er litt for gamle for den aldersgruppen det er normalt å påstå har blitt påvirket av vold innen dataspill.

 

er ca. likestilt for meg.

 

 

You lost me at perspektiv.

Endret av Tomat-Ulf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...