Kammizez Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Ser for meg at vi sikkert får en oppfølger, oppdelt i 3 deler... Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Jeg tør ikke tenke på hvor lang tid det ville tatt å lage Gollum med stop motion. For ikke å snakke om hvor mye dårligere det ville blitt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. desember 2014 Del Skrevet 13. desember 2014 Til info angående SPECTRE, neste James Bond så er manuset blitt lekket i forbindelse med Sony-hackingen. Så spoilere er out there. Vær forsiktig. Linken nedenfor er bare presseskrivet fra EON. http://www.007.com/statement-on-spectre/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Blir visst ny He-Man film nå , om den blir noe bra er en annen sak. Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Blir visst ny He-Man film nå , om den blir noe bra er en annen sak. Det har vært på trappene en stund nå, men det er lov å håpe da Masters of th universe fra 87 ikke var noe særlig å skryte av. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Pft, Masters of the Universe er en fet film. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Er Twin Peaks: Fire Walk With Me verdt å se? Har sett serien altså. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Ja. Filmen er bra, men ikke helt der oppe på nivå med serien. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Så Dallas Buyers Club i går. Rart jeg ikke har sett den før, men ble ikke skuffet! Fantastiske skuespillerprestasjoner!Noen gode anbefalinger til kveldens underholdning? 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Dødelig våpen 2 om en time på max Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Så Dallas Buyers Club i går. Rart jeg ikke har sett den før, men ble ikke skuffet! Fantastiske skuespillerprestasjoner! Noen gode anbefalinger til kveldens underholdning? Solyaris. Eller er du ute etter noe spesielt? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Føler jeg er den eneste som ikke har sett Hobbiten filmene og ikke har særlig lyst heller. Alle bare; "HÆ? HAR DU IKKE SETT HOBBITEN!?" Heller ikke sett de. Boycotter filmene inntil videre. Når det kommer en boks med alle EE versjonene til noen få hundrelapper skal jeg vurdere det. Lenke til kommentar
edge Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Så Dallas Buyers Club i går. Rart jeg ikke har sett den før, men ble ikke skuffet! Fantastiske skuespillerprestasjoner! Noen gode anbefalinger til kveldens underholdning? Solyaris. Eller er du ute etter noe spesielt? Ness, ikke egentlig. Noe som er tilgjengelig i de mørke hjørnene av nettet Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 (endret) Edge of tomorrow er fin søndags underholdning Groundhog Day møter Starship Troopers med en liten dose Aliens Endret 14. desember 2014 av MKej Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Dødelig våpen 2 om en time på max The best one... and the best titties in movies ever. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Føler jeg er den eneste som ikke har sett Hobbiten filmene og ikke har særlig lyst heller. Alle bare; "HÆ? HAR DU IKKE SETT HOBBITEN!?" Heller ikke sett de. Boycotter filmene inntil videre. Når det kommer en boks med alle EE versjonene til noen få hundrelapper skal jeg vurdere det. Godt det er noen fler av oss. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Endelig fått sett The Guest. Sjefsfilm, anbefales! Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 14. desember 2014 Del Skrevet 14. desember 2014 Lorna's Silence kl. 00.35 på NRK2 i natt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. desember 2014 Del Skrevet 15. desember 2014 Spenstig trailer for Terrence Malick`s neste. Flott cast med Christian Bale, Cate Blanchett, Natalie Portman o.s.v. 3 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. desember 2014 Del Skrevet 16. desember 2014 15 sekunder ut i den traileren ser man at dette er en Malick film Han har virkelig vært produktiv de siste årene. Før "The Tree Of Life" hadde han laget 4 filmer på 32 år, nå kommer de på løpende bånd. Kommer muligens med 2 filmer til neste år Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå