Kammizez Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Skulle det blitt en svart Bond så er vel ingen tvil om at det skulle vært Idris Elba. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Hoyte Van Hoytema (Intersteller,Her,Låt den rätte komma in) på foto kan jo bli interessant, blir som å hoppe etter Wirkola 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Craig er sikra for filmen etter Spectre og, så litt tidlig å snakke om det. Kanskje neste Bond etter Craig er en svart mann, men det kommer nok til å være et mellomrom på minst 4 år mellom hver nye Bond-skuespiller som det har vært de siste 20 årene nærmest. Moore spilte jo 007 til han var nærmere 60......hans rekord på 7 filmer blir nok ikke slått med det første At Lazenby takket nei til flere Bond-filmer er nok den største tabben i Hwood :/ McClory tok på seg "trefrakken" for noen år siden så ikke spes overraskende at EON har rettighetene mht Blofeld. Endret 4. desember 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
""" Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 At Lazenby takket nei til flere Bond-filmer er nok den største tabben i Hwood :/ Helt sykt uenig. Lazenby er en eneste stor, dårlig vits i On Her Majesty's Secret Service. Filmen i seg selv er ikke dårlig, langt i fra. Men Lazenby er katastrofalt dårlig dessverre. 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) Jeg syns Lazenby gjorde en bra Bond, han skulle være posh og overklasse, og være slektsforskningsekspert, og det gjorde han jo til gangs. Pluss gode actionscener med ski og snøscootere. Hvilken film er det Chiba-bildet ditt fra forresten? Endret 4. desember 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 At Lazenby takket nei til flere Bond-filmer er nok den største tabben i Hwood :/ Helt sykt uenig. Lazenby er en eneste stor, dårlig vits i On Her Majesty's Secret Service. Filmen i seg selv er ikke dårlig, langt i fra. Men Lazenby er katastrofalt dårlig dessverre. Nå mente jeg jo da økonomisk sett , han kunne spilt den rollen i sikkert 10-15 år , no problem. Lenke til kommentar
FrankZito Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=pyTHhWh-bzA https://www.youtube.com/watch?v=62E4FJTwSuc Endret 4. desember 2014 av FrankZito Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 "Første filmen i en ny trilogi". Ja, forsett å si det til dere selv Skydance/Paramount. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Benedict Cumberbatch has entered the world of the mystic arts. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Ser ut som halve filmen foregår i nåtid(fremtiden), og andre halve i fortiden(nåtiden). Terminator Salvation var grei som en frittstående film. Men følte ikke at den var en del av film serien. Den bør ta sted i Suburban/City som de første filmene. Ser nesten ut som en remake av T2. Endret 5. desember 2014 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Hvorfor disser de Communion , det er jo faktisk en ganske bra film....... Null cred til "At close range" , "Comfort of strangers" & Bond-filmen ?? "Biloxi Blues" likeså....... Endret 5. desember 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 "Two little mice fell in a bucket of cream. The first mouse quickly gave up and drowned. The second mouse, wouldn't quit. He struggled so hard that eventually he churned that cream into butter and crawled out. Gentlemen, as of this moment, I am that second mouse!" 3 Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Hvilken film er det Chiba-bildet ditt fra forresten? Fra 'Samurai Reincarnation' Lenke til kommentar
*F* Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Noen som vet når N' importe qui kommer ut, sånn utenom kino? https://www.youtube.com/watch?v=-0i9yfRvNw0 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. desember 2014 Del Skrevet 6. desember 2014 Så Terminator-traileren, kan ikke si jeg er så veldig optimistisk, alle hovedrolleinnehaverne virket svake. Og hva er greia med storyen? Kjører de en Star Trek? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Åh hvor rå The Guest var. Det er som om John Carpenter skulle lagd Terminator, minus alt unødvendig dill dall, sci-fi og roboter. Dan Stevens er så troverdig i rollen. Svært passende 80-talls aktig soundtrack med ny musikk (inkludert norske Annie som har en svært passende låt i filmen). 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Gleder meg til den, hvor får man sett den? Hørte noen snakke om at det var en slags morderne vri på Hitchcock's "Shadow of a Doubt." Lenke til kommentar
""" Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg elsker John Carpenter, jeg elsker Terminator, jeg digger Adam Wingard og jeg har skyhøye forventninger til The Guest, men det der hørtes helt jævlig ut. Ble nesten fysisk uvell av den beskrivelsen. Velger dog å overse det og la mine skyhøye forventninger forbli skyhøye. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. desember 2014 Del Skrevet 7. desember 2014 Jeg elsker John Carpenter, jeg elsker Terminator, jeg digger Adam Wingard og jeg har skyhøye forventninger til The Guest, men det der hørtes helt jævlig ut. Ble nesten fysisk uvell av den beskrivelsen. Velger dog å overse det og la mine skyhøye forventninger forbli skyhøye. Jeg blir fysisk uvell av deg. Men seriøst, når du ser filmen kommer du til å få den følelsen av at du har sett en film som John Carpenter kunne ha lagd. Soundtracket er ypperlig. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå