Xtra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Hotel Rwanda: Bra, men ikke superbra. Shooting Dogs er langt bedre. Shooting Dogs er helt klart undervurdert, og Hotel Rwanda er nok blitt noe oppblåst. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg foretrekker Sometimes in April. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg foretrekker Sometimes in April. 8796576[/snapback] Hmm... den har jeg ikke sett, skal være på utkikk etter den. Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sometimes in April går akkurat nå mens jeg skriver, på Canal +. Lenke til kommentar
Xtra Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Sometimes in April går akkurat nå mens jeg skriver, på Canal +. 8797161[/snapback] Har ikke Canal+ Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Jeg så Kingdom of Heaven en gang til i dag og lurte på om denne filmen er historisk rett?Er dette sant eller bare noe de finner på? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 se på ekstra matrialet så forteller de hva som er sant og hva som ikke ser sant(eller var det bare på DC?), den er sånn semi historisk som de fleste andre historsike filmer Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Ok, skal sjekke nå etter vert takk Lenke til kommentar
fettgnomen Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) edit: Woops.. Feil emne Endret 6. juni 2007 av Fettgnomen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Da har jeg sett Dagon, overraskende bra film. Deler av filmen er faktisk ganske lik boken den er basert på, selv om slutten ikke er helt god. Lenke til kommentar
AngryPolarBear Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 (endret) Da har jeg sett Dagon, overraskende bra film. Deler av filmen er faktisk ganske lik boken den er basert på, selv om slutten ikke er helt god. 8801087[/snapback] Greit, det er en god stund siden jeg har sett den, men personlig har jeg rangert Dagon som en av de dårligste filmene som noensinne har rullet over skjermen min. Men kanskje jeg liker den bedre nå, sju år etter? Endret 6. juni 2007 av AngryPolarBear Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har du lest boka og spilt Call of Cthulhu spillene? Tror ikke jeg hadde likt den like godt om jeg ikke hadde gjort det. Har begynt å se House of the Dead nå, snakk om toskefilm. Hva er poenget med å ha klipp fra House of the Deadspillene midt i filmen? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har begynt å se House of the Dead nå, snakk om toskefilm. Hva er poenget med å ha klipp fra House of the Deadspillene midt i filmen? 8801318[/snapback] Nyskapende og banebrytende stilistiske valg. Slike klipp gjør sikkert fansen strålende fornøyd, tenkte Boll. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Av en eller annen rar grunn har jeg på følelsen at det ikke stemmer helt :-O Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Fra et filmteoretisk perspektiv, kan innlemmelsen av levende bilder fra dataspill symbolisere en parallell mellom menneskenes påtatte voldsbruk og vold fra dataspill. Deres plutselige glede i å skyte løs på flere titalls zombier kan muligens spores opp fra tendenser i samtidig populærkultur, hvor arven fra dataspillvold har begynt å bli fremtredende. Det merkelige med dette, er at flere av våre menneskelige venner antakelig er litt for gamle for den aldersgruppen det er normalt å påstå har blitt påvirket av vold innen dataspill. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 House of the Dead er en knallfilm. Uwe Boll er et geni. Tipper han vil bli pensum på diverse filmlinjer på universitetet i fremtiden. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Som du ser, er det fullt mulig å behandle filmene hans seriøst Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Er All The Kings Men en god film? Hvis to svarer ja, setter jeg den på nå. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 6. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2007 Seriøst? Du taler jo bare tøv, mann! Jeg takler ikke filmnerder som hele tiden skal overanalysere filmer og tilegne de skjulte meninger. "Vi ser her at Hal Warren har brukt spesielle lysfiltre for å fremheve den indre lengselen til Torgo. Bruken av polsk taktinoisme sammen med blant annet ungarsk korpsübung sørger for trekke linjer mellom det spirituelle- og det transfinite planet." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå