Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så nå har casten for Suicide Sqaud blitt kjent. Superhelt-filmen til David Ayer (Fury, Training Day) rundt badguys som må gjøre tilsynelatende gode ting.

 

Jared Leto skal spille Joker, Margot Robbie skal spille Harley Quinn, Tom Hardy skal spille Rick Flagg, Will Smith skal spille Deadshot, Jai Courtney skal spille Captain Boomerang og Cara Delvigne som Enchantress.

Spent på resulatet og om Jesse Eisenberg blir med i filmen som Lex Luthor.

 

 

Den mest lovende superhelt-filmen fra DC Comics og Warner Brothers.

 

Men skal si at castingen av Courtney var svak. Og budsjettet kunne vel vært bedre brukt til andre ting enn den skyhøye og overprisa lønninga til Smith, og en planke har mer karisma og skuespillerferdigheter enn Courtney. Forhåpentligvis fungerer Smith i likhet med hvordan Brad Pitt eller Shia LaBlouf gjorde noen av deres beste roller de siste åra i Fury.

 

EDIT: Kom igjen, gi Andy Serkis rollen som King Shark.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har det ikke blitt spydd ut nok superhelt-filmer fra Hollywood nå?

Nja, ser ikke poenget med å slutte med det så lenge folk vil se det?

 

DU trenger jo heldigvis ikke se disse filmene......

 

Og den siste tiden har det kommet mye som er brukende. Ting som blir "spydd ut" er ikke drit lenger av denne sorten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Oh man!?!

 

Jackie Chan har vært en del av oppveksten min fra midten av 80-tallet og utover. Digger den mannen!

 

 

Kan vel begynne hvor som helst, de henger ikke mye sammen. De tidlige filmene elsker jeg, med Armour of God som en favoritt. Hvordan den er nå, vet jeg ikke.

 

http://www.imdb.com/title/tt0091431/?ref_=nm_flmg_act_61

 

Shanghai-filmene er nå morsomme også.

 

Rush Hour 3 synes jeg var bedriten, men ingen regel uten unntak!

 

 

Mine favoritter er uansett de som ikke er "Hollywood", selv om jeg liker alle så godt som.. Mulig det mest er nostalgi..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Slå på subtitles på den videoen så ser du filmtitlene på alle filmene det er klipp fra. Start med 80 tallsfilmene, f.eks. Police Story serien. De er laget i Hong Kong, før han begynte med amerikanske regissører, så filmene er klippet på HK-måten som han forklarer i dokumentaren over.

Det er vanlig å få en blooper reel under credits på slutten der vi får se alle skadene han pådro seg under innspillingen :) i armor of God feilberegnet han et hopp mellom to bygninger og ble liggende på sykehus i 6 mnd pga en hodeskade.

 

I Rumble in the Bronx brakk han foten og måtte ha på gips, men for å kunne fortsette innspillingen malte de en joggesko utpå gipsen så han kunne gjøre non-action scener med gipsen på.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Har det ikke blitt spydd ut nok superhelt-filmer fra Hollywood nå?

Nja, ser ikke poenget med å slutte med det så lenge folk vil se det?

 

DU trenger jo heldigvis ikke se disse filmene......

 

Og den siste tiden har det kommet mye som er brukende. Ting som blir "spydd ut" er ikke drit lenger av denne sorten.

 

Ja, de tjener vel penger på de så samlebåndet fortsetter..

Er bare synd å se at det er så få regissører i Hollywood som kommer med filmer med orginalmanus.

Vi ender vel opp med et samfunn som i Idiocracy etterhvert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...