Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Grunnen til at de ligger så høyt, tror jeg kommer av at de bare blir sett av folk som er spesielt interessert i slike filmer, og er derfor også mer trolig til å gi dem høye karakterer. De som vanligvis ville gitt lave karakterer, ser dem ikke, og derfor blir karakterutdelingen kunstig høy. (Tror jeg.)

 

Nei, det er bare gode filmer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817324

Spent på hvordan de takler Blofeld, om ryktene stemmer. Nesten alt ved ham er jo blitt spionfilmklisjé nå, men dersom han er for annerledes vil det ikke være noe vits. Jeg tror det kan funke sålenge han ikke ligner for mye på Dr. Evil utseendemessig. Katten kan han gjerne beholde, men kanskje ikke ha den på fanget i alle scenene.

Hvis de skal forandre Blofeld så til de grader så ser jeg liksom ikke vitsen , da blir det Blofeld "in name only".......

Lenke til kommentar

Helt utrolig at noen kan se en liste med tre Nolan-filmer og tre Ringenes Herre-filmer inne på topp 20, og så konkludere med at det er 8 1/2, La Strada, Persona og Det sjunde inseglet som har kunstige høye karakterer.

Du mener i fullt alvor at Bergman og Fellini når et bredere publikum enn Nolan og Jackson?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Hva er et bedre publikum? Betaler de mer for kinobilettene? Kurere de kreft mens de ser film?

 

Uavhengig av hva enkelte idioter har stemt uten å se filmen, hvis du hadde samlet sammen 1000 tilfeldige personer på gaten, vist dem Interstellar og 8 1/2 og bedt dem sette karakter, hvilken film tror du hadde fått høyest snittkarakter?

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Interstellar. Derav kunstig høye karakterer, fordi Ola Dunk ikke har peiling.

 

Vanskelig dette.

 

Hva er det Ola dunk ikke har peiling på egentlig? bare fordi at mesteparten foretrekker en film fra 2014 fremfor en fra 1963 betyr ikke det at de ikke har peiling.

 

Nå har ikke jeg sett 8 1/2 så den kan ikke jeg uttale meg om men jeg synes heller ikke Interstellar var så fantastisk egentlig, joda det var en helt grei film for all del men jeg har sett bedre, sånn visuellt sett så var den jo veldig bra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Interstellar. Derav kunstig høye karakterer, fordi Ola Dunk ikke har peiling.

 

Vanskelig dette.

 

Hva er det Ola dunk ikke har peiling på egentlig? bare fordi at mesteparten foretrekker en film fra 2014 fremfor en fra 1963 betyr ikke det at de ikke har peiling.

 

Nå har ikke jeg sett 8 1/2 så den kan ikke jeg uttale meg om men jeg synes heller ikke Interstellar var så fantastisk egentlig, joda det var en helt grei film for all del men jeg har sett bedre, sånn visuellt sett så var den jo veldig bra.

 

Hvis du er min backup. takker jeg nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...