Nopros Skrevet 1. desember 2014 Del Skrevet 1. desember 2014 Grunnen til at de ligger så høyt, tror jeg kommer av at de bare blir sett av folk som er spesielt interessert i slike filmer, og er derfor også mer trolig til å gi dem høye karakterer. De som vanligvis ville gitt lave karakterer, ser dem ikke, og derfor blir karakterutdelingen kunstig høy. (Tror jeg.) Nei, det er bare gode filmer. Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Helt utrolig at noen kan se en liste med tre Nolan-filmer og tre Ringenes Herre-filmer inne på topp 20, og så konkludere med at det er 8 1/2, La Strada, Persona og Det sjunde inseglet som har kunstige høye karakterer. 4 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Spent på hvordan de takler Blofeld, om ryktene stemmer. Nesten alt ved ham er jo blitt spionfilmklisjé nå, men dersom han er for annerledes vil det ikke være noe vits. Jeg tror det kan funke sålenge han ikke ligner for mye på Dr. Evil utseendemessig. Katten kan han gjerne beholde, men kanskje ikke ha den på fanget i alle scenene. Hvis de skal forandre Blofeld så til de grader så ser jeg liksom ikke vitsen , da blir det Blofeld "in name only"....... Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Helt utrolig at noen kan se en liste med tre Nolan-filmer og tre Ringenes Herre-filmer inne på topp 20, og så konkludere med at det er 8 1/2, La Strada, Persona og Det sjunde inseglet som har kunstige høye karakterer. Du mener i fullt alvor at Bergman og Fellini når et bredere publikum enn Nolan og Jackson? 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Det er vel akkurat stikk motsatt av det han sier. 2 Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 De når et bedre publikum. Og det er uansett ingen tvil om at de mest kunstige karakteren tilhører Nolan. Interstellar hadde jo fem tusen stemmer og et snitt på 9.6 før premieren. Innen film finner du ingen fandom mer ukritisk og fanatisk enn noldusene. 5 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Hva er et bedre publikum? Betaler de mer for kinobilettene? Kurere de kreft mens de ser film? Uavhengig av hva enkelte idioter har stemt uten å se filmen, hvis du hadde samlet sammen 1000 tilfeldige personer på gaten, vist dem Interstellar og 8 1/2 og bedt dem sette karakter, hvilken film tror du hadde fått høyest snittkarakter? 3 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Interstellar. Derav kunstig høye karakterer, fordi Ola Dunk ikke har peiling. Vanskelig dette. Endret 2. desember 2014 av Lycantrophe 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 "Et bedre publikum". Det må være det mest elitiske svaret jeg har sett 1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Tenk at folk flest ikke velger bort film fordi den har farger og et plott. Faens dyr. Endret 2. desember 2014 av JacEr 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 "Et bedre publikum". Det må være det mest elitiske svaret jeg har sett Forventer du annet av Lord Britishface? 5 Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Tenk at folk flest ikke velger bort film fordi den har farger og et plott. Faens dyr. Tenk at folk flest velger bort film fordi den ikke har farger /er lagd for mer enn ti år siden. Faens dyr. 1 Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Hvor tar du det i fra? Av de ti øverste plasseringene på top 250 er ni over ti år gamle og to av dem er sort/hvitt. Alle ti sannsynligvis stemt frem av folk som ikke definerer seg selv og selvbildet sitt ut ifra hvilke filmer dem ser. Endret 2. desember 2014 av JacEr 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Det argumentet med å like svart/hvit eller ikke, er gått ut på dato. Er vel ikke noen som er fan av sort/hvit generelt? Nei, jeg liker best svart/hvit jeg. Er ikke fan av Hollywood filmer, men elsker film noir? 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 (endret) Superman 2 er på Netflix. Med selveste C. Reeve. Nest beste Superman film som er laget, rett etter Superman3. Å Superman 3 har 4.9 på IMDB. For noe søppel. Endret 2. desember 2014 av ClarkGable 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Denne biten alene er bedre enn alt i Man of Steel, etter min mening. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Denne biten alene er bedre enn alt i Man of Steel, etter min mening. Den gifen har jeg hatt lyst til å legge ut en stund. Å den er ganske oppsummerende, da vi snakker om Superman sin dualitet i de tidligere filmene. 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Kan avslutte den lille superman blippen med denne fra Kill Bill 2. Hvorfor superman velger å fremstå som en redd nervøs reporter som skalkesjul. At det er superman sitt syn på mennesket. som feige folk. Han ser egentlig ned på oss. http://www.youtube.com/watch?v=eWTJIBGNId0 1 Lenke til kommentar
Dragonlove Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Interstellar. Derav kunstig høye karakterer, fordi Ola Dunk ikke har peiling. Vanskelig dette. Hva er det Ola dunk ikke har peiling på egentlig? bare fordi at mesteparten foretrekker en film fra 2014 fremfor en fra 1963 betyr ikke det at de ikke har peiling. Nå har ikke jeg sett 8 1/2 så den kan ikke jeg uttale meg om men jeg synes heller ikke Interstellar var så fantastisk egentlig, joda det var en helt grei film for all del men jeg har sett bedre, sånn visuellt sett så var den jo veldig bra. 2 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 2. desember 2014 Del Skrevet 2. desember 2014 Interstellar. Derav kunstig høye karakterer, fordi Ola Dunk ikke har peiling. Vanskelig dette. Hva er det Ola dunk ikke har peiling på egentlig? bare fordi at mesteparten foretrekker en film fra 2014 fremfor en fra 1963 betyr ikke det at de ikke har peiling. Nå har ikke jeg sett 8 1/2 så den kan ikke jeg uttale meg om men jeg synes heller ikke Interstellar var så fantastisk egentlig, joda det var en helt grei film for all del men jeg har sett bedre, sånn visuellt sett så var den jo veldig bra. Hvis du er min backup. takker jeg nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå