Buddy Dakota Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Fikk sett "De ubestikkelige" her om dagen, litt blanda drops etter min mening. Stort sett bra film, men det var noen merkelige scener der og et svakt lydspor. Satt hele tiden og tenkte på at Gangster Squad må ha blitt inspirert av denne, og jeg vet egentlig om den er så mye dårligere. De Niro som Al Capone var helt forferdelig, det ble altfor mye av De Niro i rolletolkningen. Synes scenen i trappa på togstasjonen var intens og sikkert filmens beste. Endret 22. november 2014 av Buddy Dacote 1 Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 22. november 2014 Del Skrevet 22. november 2014 (endret) Hva syns dere om Gravity? Bra film. Så kan det bli spennende å se hvor neste generasjons Sci Fi filmer tar veien. Litt som Nolan tok oss vekk fra Burtons tolkning av Batman universet. Han viste oss en annen versjon av mørkt og dystert. Jeg tror realisme og troverdighet blir viktig en periode nå, hvis vi tar med Interstellar i regningen. Jeg kan plusse på at jeg ikke helt kjøpte den at Sandra Bullock sin karakter berget seg gjennom alle problemene hun gjordet. I retrospekt fremstår filmen som litt twofaced. Endret 22. november 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
JacEr Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Jeg syns Gravity i 3D på kino var en fantastisk opplevelse. Satt med følelsen av at dette er det nærmeste jeg noengang kommer til å være astronaut, noe som gjør den værdt bilettpengene i seg selv. Den ramler litt utenfor sjangerdefinering, og det virker som om folk er delt i to leire, en som geniforklarer den, og en som misliker den sterkt. Jeg syns ikke den fortjener noen av delene, ser den gjerne igjen i 3D hvis jeg får muligheten. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Noen tips til en eller flere filmer basert på rundt år 1850 eller tidligere som er verdt å se? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Adam West er visst alvorlig syk nå Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Noen tips til en eller flere filmer basert på rundt år 1850 eller tidligere som er verdt å se? Trenger bare å se en; Barry Lyndon (1975) 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Barry Lyndon er nok den av beste filmene satt til 1700-tallet. Andre er Dangerous Liasons (1988), Rob Roy (1995) og Les Miserables (1998). 1 Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Takk for forslag, skal sjekkes ut nærmere. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 (endret) Edge of tomorrow starter ikke bra for Tom Cruise. Med lånte rekvisiter fra Elysium, eller noe. Får håpe han har sett Groundhog Day. Fikk veldig Matrix Revolutions Feeling mot slutten. Beste film, i sin sjanger, som jeg kommer på i farta. Endret 23. november 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Noen tips til en eller flere filmer basert på rundt år 1850 eller tidligere som er verdt å se? The Proposition. Lenke til kommentar
Extraterrestrial Skrevet 23. november 2014 Del Skrevet 23. november 2014 Takk, takk. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) En annen spennende regissør derimot er Brian De Palma, så akkurat hans Body Double. Herlig sleazy 80-talls thriller med akkurat passe mye homage til Hitchcock. Min favoritt av han så langt. Ble fristet nok til å prøve den. Bra film. Veldig mye 80 tall i den. Litt Rocky Horror Picture Show der å. Endret 24. november 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) Nok en film som ikke kommer på kino i Norge. Oh boi. Endret 24. november 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Ser du ikke skriften under tittelen? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Jeg forveksla med Nightcrawler av en eller annen grunn. Gleder meg uansett til Inherent Vice. Nightcawler blir nok årets film dette året for meg, mens Inherent Vice blir nok en av neste års favoritter. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Er det bekreftet av Nightcrawler ikke kommer på kino her hjemme? Hva er greia? Bør være en no-brainer.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 (endret) SF Film har ikke "bestemt seg" enda. Sist gang de røpte noe slags oppdatering 18. november var det enda ikke "bestemt". Unless Nightcrawler ender opp med å bli Oscar-nominert (seriøst, Jake Gyllenhaal burde virkelig få en nominasjon for rollen), så kommer dem neppe til å stresse med å skaffe filmen her til lands, om i hele tatt skaffe den for kino. Endret 24. november 2014 av Maury Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. november 2014 Del Skrevet 24. november 2014 Kult, Oscar Issac skal spille Apocalypse i X-Men: Apocalypse. Spent på hvordan utførelsen blir i filmen ifra den lille rollen den yngre utgaven av karakteren hadde i X-Men: Days of Future Past. . Issac har hatt en veldig god runde med filmer allerede etter Drive. Denne og Star Wars neste år vil sette han mer på kartet. Inside Llewyn Davies var en fin film. A Most Violent Year med han og Jessica Chastain får veldig god kritikk flere steder. Håper at Mojave slippes og snart, for den virker som å være en kul film og. Har også miniserie fra David Simon (The Wire) på HBO i 2015/2016. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå