Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Haha, helt fram til nå har jeg trudd Nightcrawler var en superhelt. Høres ut som en Marvel-figur. Vell, så feil kan man ta. Traileren så litt fet ut, må nok se den.

 

Og det stemmer au. Best kjent fra X-Men.

 

 

 

Og som jeg sa før: Nightcrawler blir garantert blant årets tre beste filmer. Garantert et mesterverk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har aldri forstått hvorfor folk liker han så godt. Føler han er som en enda tørrere utgave av Shia LaBløf som prøver å fremstå som hipp og morsom. Likte han i Brick, men det er det liksom.

 

Kontroversiell mening nok, men Shia overrasket meg i Fury, uforventet "comeback".

 

Looper likte jeg konseptet og sånt til, pluss Emily Blunt. Men rollen til JGL kunne praktisk talt bli spilt av hvem som helst like givende, eller mer.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Ikke sett Nymphomanic enda, men ja likte han i Lawless også. Men generelt føler jeg folk hater Shia p.g.a. Transformers og på grunn av alle tinga han har gjort utenfor film. Ikke det at han er en person som fortjener kred for å være drita og sånt, men det hatet mot han på grunn av det har tatt litt overhånd.

 

Men fordi jeg ikke har sett Nymphomanic (og tror ikke jeg kommer til å gjøre det i nærmest framtid), så anser jeg litt Lawless og Fury som en ny utgave av Shia LaBeouf. Han har gjort om karrieren sin, og jeg mener han gjør nesten (les nesten) en verdig birolle Oscar-nominasjon i Fury. Han har en veldig interessant energi mellom seg og Brad Pitt i Fury.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

Original :

 

http://clothesonfilm.com/wp-content/uploads/2011/06/OHMSS_Diana-Rigg-George-Lazenby_wedding-ensemble-front_publicity-image_shoot.jpg

 

Kopi :

 

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23333307/kjaeresten-om-tone-damli-mer-sexy-enn-noensinne

 

Damli i samme hvite kjolen som Rigg i OHMSS......moter kommer og går som dem sier.

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Matthew McConaughey har på kort tid gått fra å være bare enda en prettyboy som man bare ser i kjærlighetskomedier til å bli en av mine favorittskuespillere. Han har vært kanonbra i rollene sine i True Detective, Wolf of Wall Street, Dallas Buyers Club, og nå Interstellar.

 

Så Interstellar på kino i går og må si den virkelig falt i smak. Visuelt sett var den fantastisk, og jeg liker hvordan Nolan klarer å levere gode tankeeksperiment/teorier på lerretet (både denne, og Inception). Anbefales!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...