Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da var oktober ferdig, og her er horrorfilmene jeg så i løpet av måneden. Kjørte på med et par ekstra de siste dagene:

1. John Carpenter's Cigarette Burns (9/10)
2. Event Horizon (7/10)
3. Stage Fright (2014) (7/10)
4. The Howling (9/10)
5. Ringu (9/10)
6. Ringu 2 (5/10)
7. Blood Feast (8/10)
8. Tremors (9/10)
9. Opera (8/10)
10. A Nightmare on Elm Street (10/10)
11. The Quiet Ones (2014) (7/10)
12. Deliver Us from Evil (6/10)
13. Poltergeist (8/10)
14. The Cat o' Nine Tails (8/10)
15. The Strange Colour of Your Body's Tears (8/10)
16. The ABCs of Death (6/10)
17. V/H/S (8/10)
18. Oculus (4/10)
19. Shutter (8/10)
20. V/H/S/2 (8/10)
21. Witching & Bitching (6/10)
22. The Legend of Hell House (8/10)
23. The Woman in Black (8/10)
24. Grave Encounters (7/10)
25. Tenebre (9/10)
26. White Zombie (8/10)
27. The Black Sleep (8/10)
28. Witchfinder General (10/10)
29. A Field in England (8/10)
30. Nosferatu, eine Symphonie des Grauens (10/10) / Nosferatu: Phantom der Nacht (9/10)
31. Madhouse (8/10) / The Asphyx (7/10) / Halloween (10/10)

Feiende flott måned med unntak av et par filmer jeg fint kunne klart meg uten. Hadde sett litt over halvparten fra før, og som vanlig blir det svært få bom, flink som jeg er. :D

Lenke til kommentar

En del mer faktisk. En horrorfilm om dagen, samt en 15-20 ikke-horrorfilmer. Men både jeg og samboeren er glad i å se film og serier, så da blir det mye film og serier. Men jeg prøver så godt jeg kan og få kjørt en horroroktober hvert år, hvor det går i 1+ horrorfilm om dagen. Dette er jo noe som passer meg ypperlig. Er jo i overkant glad i horror.

Lenke til kommentar

Vurderer faktisk å se hele Sopranos om igjen. Så serien på TV og det var mange episoder jeg gikk glipp av. Kanskje sjekke ut bluray-boksen.

 

Hvis den er så god som folk sier så er det iallefall mye underholdning til relativt lite penger. Jeg bestilte boksen selv igår. Bare å glede seg til den ankommer postkassa. :)

 

Følger man med på tilbudene CDON kjører, så kan man stikke av med noen gode kjøp.

Lenke til kommentar

Fury var bra. Føler jeg har likt mye David Ayer har reigssert eller skrevet, spesielt Traning Day, Harsh Times, Dark Blue og End of Watch.

Litt mer brutal enn de fleste WW2-filmer, var så brutal at jenta ved siden av meg og vennina mi nesten under hele filmen hadde henda forbi øya (virka enda mer upassende når det virka som jenta i tillegg var på første date med en fyr).

 

Spent på hvordan Ayer skal tolke Suicide Squad til storskjermen.

Endret av Maury
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er fin film som Saving Private Ryan, men som sagt mer brutal film. Du ser ganske mye blod, døde mennesker og kroppsdeler i filmen. Er ikke for pyser. Får et par 5`ere på terningskast, og ganske enig med den karakteren som gjør den vel verdt en film å se. Og kanskje se flere ganger igjen i årene som kommer som nettopp Saving Private Ryan eller miniseriene du nevner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...