Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Ellers er jeg ferdig med gratisperioden til Netflix. Utvalget der er vel sånn midt på treet. Kommer vel an på hvor ofte det oppdateres med nytt innhold.

 

Hvis du bytter mellom norsk og amerikansk vil du få et langt større utvalg. Jævlig bra i mine øyne. Jeg har sett en del horror og forskjelig exploitation, allikevel er det lass på lass med usett horror og exploitation jeg gjerne vil se der, både nytt og gammelt. Helt topp!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

 

I natt blir klokka skrudd ei time tilbake.

Men skulle nå heller likt å skrudd tia tredve år tilbake, kun for å få et lite glimt av reaksjonene til publikum i det denne klassikeren dukket opp på storskjermen for første gang:

http://www.youtube.com/watch?v=LTs8YnKfSsU

 

https://www.youtube.com/watch?v=-UuFhWriKXw&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA

 

Signert av begge !

Lenke til kommentar

Hva? Jeg så han da på Getting Doug With High for bare et par uker siden. Og da var han feit med skjegg.

 

Kanskje slankinga ikke syntes så godt under hockeytrøye og helskjegg?

Haha, skulle til å kommentere det samme selv. Så mye tynnere ut på det bildet enn da han var på showet til Doug.

Endret av Nopros
Lenke til kommentar

Ser den har vært requested på en av trackerne jeg bruker siden 2008. :hm:

 

 


I saw it in a film fest in Paris a couple years ago, so it does exist smile1.gif
crazy flick ! bananadance.gif
IIRC the copy for the screening was Lagrange's own copy, and the guy who introduced the film said that Lagrange was currently working on getting some funds to re-master & re-release his films on DVD smile1.gif
...and yes, the Magma score is amazing bow.gif

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Da har vi fått annonsert hele Phase 3 fra Marvel også. Kommer til å bli knallbra! :D Her er alle titlene: http://imgur.com/a/sJuGa

 

Ganske tydelig hvilken retning de velger å gå, og hvordan handlingsforeløpet fremover kommer til å bli. Og jeg digger det! Liker veldig godt at russo-brødrene skal regissere Captain America: Civil War, og at Iron Man er bekreftet for den. Håper det blir bra. Venter bare på en bekreftelse på at Cumberbatch er Dr Strange nå.

Lenke til kommentar

Jeg ble veldig glad når jeg de nye filmene ble annonsert, i tillegg til Dr. Strange som var ganske klart at ville komme uansett. Chadwick Boseman som T'Challa/Black Panther allerede i Captain America: Civil War før egen film er lovende, og svært passende med muligheten for Klaw spilles av Andy Serkis i Age of Ultron (før karakteren trolig får en større rolle i Black Panther).

 

Boseman er en skuespiller som fortjener noe store filmer rundt seg. Han gjorde en god rolle i 42, og jeg hører gode ting om James Brown-biofilmen.

 

Civil War-storyen medfører noe nytt, og den har allerede før vi har sett noe av filmen eller filmen har blitt spilt inn fått nærmest bekreftelser fra Marvel-sjefen Kevin Feige om at de kommer til å gjøre plottet mer troverdig enn i tegneseriene. Og kjenner jeg Marvel rett gjør de det.

 

Inhumans vet jeg ikke så mye om, bortsett Medusa og Black Bolt som noen spesielle karakterer. Men gud at Carol Danvers får en egen film er bra så bra. DC Comics/WB med Wonder Woman har bare castet en så feil skuespiller synes jeg for Wonder Woman og manuset rundt filmen virker å være skrevet rundt kildemateriale på en så dårlig måte. Men Carol, Carol eller Captain Marvel er en film jeg ser fram til, spesielt når Marvel gjorde verdensrommet så bra i Guardians of The Galaxy til å ha fokuset retta mot.

 

tumblr_ne64w6FIXO1qah4epo1_500.jpg

Lenke til kommentar

For de i Trondheimsområdet så setter Nosferatu, eine Symphonie des Grauens og Nosferatu: Phantom der Nacht opp på kino i kveld. Jeg stiller selvfølgelig på begge. Blir dritbra!

 

Og:

 

Motorsagmassakren (The Texas Chain Saw Massacre) har 40-års jubileum og vises på 47 norske kinoer i restaurert utgave denne Halloween-helga.

 

 

Oh yes! Møter selvfølgelig opp der au. Blir fett!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...