Bytex Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Alle vet jo at skikkelige meksikanere spiser pulver-taco og kjøttdeig Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Hva faen, jeg så akkurat Danny Trejo i en reklamefilm for tacoskjell de selger på Rimi..har han dårlig råd for tiden, tro? Nordin fikk 500k for Kiwi-reklamen , ikke verst for 2-3 dgrs jobb. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 (endret) Men han må jo være bra skuespiller? Han var jo bra i ung alder. Men han kan vel ikke spille på de samme tingene nå lenger.Problemet er jo litt at han fremdeles ser ut som han "sees dead people..." Endret 16. oktober 2014 av Jotun Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Så får han en hovedrolle i en typisk tenåringskomedie. Gi han en litt perifer rolle, i en film med litt tyngde. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Danny Trejo er en skuespiller som utseendemessig bare egner seg til å spille helt spesifikke karaktertyper, da gjerne av typen meksikansk gangster #3, så jeg tviler på at det regner store roller på ham. Selv hadde jeg likt å se ham spille i noe helt annerledes, som i en komedie eller en kjærlighetsfilm, der han ikke først og fremst skal fremstilles som en hardbarket fysak. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Han spilte jo i Spy Kids. Ræva filmer men kan sees for kun hans scener. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Fortsatt ræva, ikke verd å se. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Danny Trejo er jo en typisk karakterskuespiller, han kommer alltid til å spill en tøffing. Kunne kanskje passet i en dramarolle som eks-kriminell avdanka gangster. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja, men nettopp derfor hadde det vært morsomt å ta ham ut av sitt element, ala hva Schwarzenegger gjorde med Jingle Bells. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=Xs-JfPjgiA4 Visuell maktdemonstrasjon i fersk trailer til Ron Howards Heart of the Sea Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Ja, men nettopp derfor hadde det vært morsomt å ta ham ut av sitt element, ala hva Schwarzenegger gjorde med Jingle Bells. Hehe, kanskje det ja. Tror det hadde blitt dårlig da. Har ikke set Jingle Bells, men jeg husker å ha sett Schwarzenegger film der han var undercover som lærer eller noe. Der var det en romanse mellom ham og en dame, og det var helt jævlig å se dem sammen. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 16. oktober 2014 Del Skrevet 16. oktober 2014 Jeg likte veldig godt Stallone i Oscar-filmen.. Ønsker å se den opp igjen, men ikke funnet den noe sted! Morsom film, mener jeg å huske! Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja, men nettopp derfor hadde det vært morsomt å ta ham ut av sitt element, ala hva Schwarzenegger gjorde med Jingle Bells. Hehe, kanskje det ja. Tror det hadde blitt dårlig da. Har ikke set Jingle Bells, men jeg husker å ha sett Schwarzenegger film der han var undercover som lærer eller noe. Der var det en romanse mellom ham og en dame, og det var helt jævlig å se dem samme. høres ut som Kindergarten Cop. Syntes den var kul da jeg så den første gang. Bunn nivået til Arnold, er nok da han lar seg inseminere, å fullføre graviditet. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=Xs-JfPjgiA4 Visuell maktdemonstrasjon i fersk trailer til Ron Howards Heart of the Sea Historien som inspirerte Herman Melville til å skrive Moby Dick! Dette kan bli tøft. Endret 19. oktober 2014 av Onyx Media i spoiler-tag. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 Ja, men nettopp derfor hadde det vært morsomt å ta ham ut av sitt element, ala hva Schwarzenegger gjorde med Jingle Bells. Hehe, kanskje det ja. Tror det hadde blitt dårlig da. Har ikke set Jingle Bells, men jeg husker å ha sett Schwarzenegger film der han var undercover som lærer eller noe. Der var det en romanse mellom ham og en dame, og det var helt jævlig å se dem samme. høres ut som Kindergarten Cop. Syntes den var kul da jeg så den første gang. Bunn nivået til Arnold, er nok da han lar seg inseminere, å fullføre graviditet. Hva med en oppfølger med en gravid Danny Trejo? Jeg hadde gått for å se den. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 jeg ser for meg en skrekk film. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Arnolds verste er Hercules i NY eller Batman & Robin.....pick your poison. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Vellykket kinobesøk i dag med Snowpiercer. 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=8361stZ8n0w Lukter det Oscar-nominasjon til Steve Carell her? Ville vært jævlig kult Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Jeg sa det lukta Oscar-materiale av den i vår. Har fremdeles feeelinga på det, og at det er en bra film. Spesiell historie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå