Spartapus Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Jeg spekulerer i at Ringen kino har et mer voksent (i alle betydninger av ordet) publikum da den er vanskeligere tilgjengelig (og kanskje mindre kjent?) enn mange av kinoene i sentrum. Kommer man utenfra må man først komme seg til sentrum og så trikken videre til Birkelunden. Der tror jeg mange av barnefamiliene fra utenfor Oslo faller fra. Ellers har filmen mye å si. Jeg regnet med det ville bli mye fjas under Guardians of the Galaxy, og det ble det. Jeg har ikke noe imot at folk spiser snacks - det er en behørig del av den klassiske, amerikanske kinoopplevelsen å ha en kartong med popcorn - men prating er unødvendig. Det mest irriterende for min del er egentlig folk som ler veldig mye uavhengig av 1. om det faktisk skjer noe på skjermen som er ment å være morsomt eller 2. det skjer noe på skjermen som er ment å være morsomt, men overhodet ikke er det. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Saga Kino er alltid mye kids og sånt som bare prater. Er nok noe av det på Klingenberg også, men bare merket det betydelig på Saga etter at Eldorado (som var helt forjævlig når jeg så Expendables 2). Aldri opplevd det på Ringen Kino etter å ha vært på kinoen 1-3 ganger i måneden de siste 2-3 åra. Så Gone Girl på ringen, og det var mye bedre enn Saga hvertfall. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Errrmerrgerrd! All my dreams come true!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 10 år siden Superman gikk bort Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 That's what people do, they die.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Ferdig med Harry Potter. Ble rimelig imponert, gitt. Fra lystig barneeventyr preget av dårlig skuespill (av de yngre) og grusom CGI til mørkt tennårings-/vokseneventyr med glimende skuespill (av de yngre) og ålreite effekter og kremkinematografi. Helt topp! 1. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 2 (9/10) 2. Harry Potter and the Half-Blood Prince (8+/10) 3. Harry Potter and the Prisoner of Azkaban (8/10) 4. Harry Potter and the Order of the Phoenix (8/10) 5. Harry Potter and the Deathly Hallows: Part 1 (8/10) 6. Harry Potter and the Goblet of Fire (8-/10) 7. Harry Potter and the Chamber of Secrets (7/10) 8. Harry Potter and the Sorcerer's Stone (5/10) Meget gode greier. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 (endret) Synd det aldri ble noe "Superman V" med Reeve , kanskje den kunne blitt ålreit i motsetning til III og IV........ Var bra den filmen hvor han satt i rullestol og blir vitne til et mord , en av de siste før Reeve døde. Endret 10. oktober 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 9mm på hodet og jeg ligner på Derek Vinyard nå. Yeah! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2014 Del Skrevet 10. oktober 2014 Fury får slakt/lunken kritikk, mens Nightcrawler og Birdman får svært god kritikk og samme måned i USA og UK. Selvfølgelig er det Fury som får premiere først i Norge, og eneste av de i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=gixuQFXpJWI&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA 50 år nå ! Endret 13. oktober 2014 av Slettet+9817324 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. oktober 2014 Del Skrevet 14. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=XE5j6_WVfwg Tro det eller ei : Don Johnson som Elvis Lenke til kommentar
Myst Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Ser at The Expendables 3 slippes 26/11 på Blu-Ray. Noen som vet om det er kun som single eller kan vi forvente forskjellige collectors edition av alle filmene samme tid? Vet at CE kommer jo, men er usikker om alt slippes på samme dato eller kommer senere. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Collector's Edition på bluray kommer garantert, så jeg avventer uansett til jeg ser den. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Hva faen, jeg så akkurat Danny Trejo i en reklamefilm for tacoskjell de selger på Rimi..har han dårlig råd for tiden, tro? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Dårlig råd fordi han gjør norsk reklame? Haha. Neida, det er easy money. Men den reklamefilmen er vel spilt inn i utlandet, sikkert i statene. Er jo ikke akkurat som Danny Trejo er en A-skuespiller, eller noen gang vært det. Tror han tjener greit nok sum for sikkert noe som kan være bare 1 dags jobb. Trejo har hatt nok å ting å gjøre, og hvis han ikke er en utrolig big spender så burde han ikke ha noe økonomiske problemer akkurat bare fordi han gjør mye dårlige filmer som ender opp direkte på VoD og DVD. Clooney, Pitt, ScarJo, o.s.v. har jo gjort utenlandske reklamefilmer, ikke akkurat som de har noe dårlig råd bare fordi de gjør reklamer utenfor USA. Easy money, Lenke til kommentar
MKej Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 https://www.youtube.com/watch?v=j2vmzw9GjEo Jezz, det verste Haley Joel Osment kunne gjøre var å bli voksen.. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Men han må jo være bra skuespiller? Han var jo bra i ung alder. Men han kan vel ikke spille på de samme tingene nå lenger. Endret 15. oktober 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
""" Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 Fikk sett The Strange Colour of Your Body's Tears i dag, og etter og ha sett både den og Amer kan jeg fint fastslå at Hélène Cattet og Bruno Forzani er blant de mest spennende regissørene på markedet i dag. Utrolig fete neo-giallos som er noe langt mer enn bare et par hyllester til sjangeren, men dette er nok ikke filmer for mannen i gata. Småsært og surrealistisk, men jeg liker begge filmene veldig godt. Veldig, veldig godt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Kanskje Trejo er "norgesvenn". Her er filmen. Regner med Old El Paso selges andre steder også da.. https://www.youtube.com/watch?v=0D6QcjVrpM8 Endret 15. oktober 2014 av Bytex Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. oktober 2014 Del Skrevet 15. oktober 2014 (endret) Vel, der besvarte du ditt eget spørsmål i grunn. Old El Paso har alltid vært et verdensomspennende som selger produktene sine nærmest overalt i verden de ikke har et marked eller utkonkurrert (om de er). Selskapet er amerikansk originalt, så han har blitt betalt i amerikanske.Dessuten kan jo et stort nok norsk selskap betale for at en skuespiller gjør en norsk reklamefilm. Ikke sikkert at det gunstig, men det har ikke aldri reklamerfilmer vært noe særlig før det har gått en stund uansett. Så lenge det betales ut i dollar, no problemo. Endret 15. oktober 2014 av Maury Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå