Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Tja, vi får se. Jeg la ikke merke til noe sånt i det hele tatt under kinovisningen av filmen, og det burde jo i følge x-nobbit ha vært ganske åpenbart. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 LOTR1 ble også ødelagt av den blooperen som noen mente de så. (Den bilen i bakgrunnen.) Hver gang jeg ser LOTR nå sitter jeg å ser etter biler i bakgrunnen. 8781756[/snapback] Lite vits i å gjøre det nå, den ble fjernet i DVD-versjonen. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det bare meg eller så var Apocolypto ikke så fæl så alle har sagt? jeg mener det er jo Zombiefilmer som nesten er 10 ganger verre.Men helt ok film da men et minus var jo de dårlige dyrene, som du kunne se var 3d på en mils avstand. 8779601[/snapback] Den er ikke så ille som folk skal ha det til, nei. Syns heller ikke at dyrene var noe å rykke på nesen av. Får se filmen igjen for å se om jeg kan se om det er 3D fra en mils avstand. 8781719[/snapback] Klart du kommer til å se det nå. Jeg hater når folk peker ut sånne småting med filmen. Husker Mission Impossible 2 ble ødelagt av en kompis som sa et det ble byttet dekk under mc-scenen. Jeg satt jo å venta på det. LOTR1 ble også ødelagt av den blooperen som noen mente de så. (Den bilen i bakgrunnen.) Hver gang jeg ser LOTR nå sitter jeg å ser etter biler i bakgrunnen. 8781756[/snapback] Incorrectly regarded as goofs: Many viewers reported that they spotted a car in the background of the theatrical version when Sam says that he is now the furthest he has ever been from home. In a 1 December 2003 Newsweek article, director Peter Jackson confirms the presence of a car, seen in the theatrical release of the movie. The DVD versions reveal no such car, because it was subsequently removed digitally. Jackson says: "We actually didn't know about the car until we were cutting the movie. The smoke and dust wasn't so bad because there was already lots of it around, but the bloody windshield was reflecting the sun back into the camera lens. So we erased it for the DVD. I think some people were upset because they tried to show it to their friends and it was gone." Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Jeg syntes at jeg ser den bilen hver gang jeg Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Men du syns dyrene i Apocalypto ser dataanimerte ut også ^^ Jeg så scenene med tapiren og jaguaren igjen nå. Kan ikke si meg enig med deg. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Det jeg liker med POTC er at all CGIen ser så ekte ut at det er vanskelig å skille det som er ekte fra det som er CGI. Bortsett fra noe av animasjonen av Davy Jones, den er litt dårlig av og til. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Cun: Syntes det var noe med øynene som gjorde slik at de så veldig Fake ut, men det kan jo være at det er bare meg da Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Å kritisere en du jobber med hadde tatt seg ut. Og for å presisere: Stort flertall av "filmentuiaster verden over" består i stor del av selvopptatte idioter. Men ikke at jeg liker Michael Bay. 8779273[/snapback] Det er en ting å kritisere (slik f eks Kevin Smith gjorde med Andersons Magnolia^^), men begge de to har enten forsvart eller uoppfordret sagt noe om ham. De er to regissører som drives av underholdning mer enn noe annet, og jeg tror kanskje Spielberg ser Bay som avtager til sommer-blockbuster-rollen han hadde tidlig i karrieren. Jeg er spent på Transformers nå. Jævla spent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Nå har jeg nettop sett fjortis the movie filmene av tommyrbo på jutub. SYkt bra :!: 8780128[/snapback] Argh, nei, de er så latterlige. Han treffer av og til, men ødelegger det med eviglange rants som stort sett bare er banneord og hvor mye han vil skyte seg selv. Hvis han bare hadde hatt snuttene uten snakking før og etter, hadde det vært småfunny. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Transformers vant jo "Beste sommerfilm du ikke har sett" på MTV Movie Awards. Som kjent rangerer MTV langt over Oscar Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Spør her jeg. High Sierra går på TV i kveld. Noen som har sett denne, er den verdt å sitte oppe for? Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Her er en sketsj som Shia LaBeouf var med på i SNL: RrvsNe5q-2o Den er en parodi på sesongavslutningen til 2. sesongen av The O.C. Han har skuespillertalent i allfall. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det ingen som har sett High Sierra? Begynner om tre kvarter... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 En film hvor Bogart er "Mad Dog"? Jeg er skeptisk. ^^ Lenke til kommentar
Njål Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er det ingen som har sett High Sierra? Begynner om tre kvarter... 8784134[/snapback] Lenge siden jeg har sett den, men hvis du liker film noir er den vel verdt å få med seg. Er ikke sikker på om det er den noir'en jeg ville brukt for å teste sjangeren. Er vel den filmen som i stor grad gjorde Bogart til et headliner-navn i Hollywood. Lenke til kommentar
NyttVisningsnavn Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Har vel vært innom den sjangeren før, gir den et forsøk. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Forbereder meg på å se The shining igjen. MÅTTE bare se den etter å ha lest en "tolkning" av den, noe som bare viste hvor ekstremt mye det er å se i Kubricks filmer foruten det åpenbare. Først 2001, nå Shining og senere clockwork orange. Blir liksom en Kubrick revival etter å ha bare sett dem som barn. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 The Shining er kanskje den filmen fra Kubrick som tjener mest på en visning nummer to. Det er så lett å se på den som en standard skrekkfilm første gang, og tenke "god film, men ikke det jeg forbinder med Kubrick". Som du sier så er det mulig å se mye dypere på filmen enn det åpenbare. Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 5. juni 2007 Del Skrevet 5. juni 2007 Forbereder meg på å se The shining igjen. MÅTTE bare se den etter å ha lest en "tolkning" av den, noe som bare viste hvor ekstremt mye det er å se i Kubricks filmer foruten det åpenbare. 8787430[/snapback] Hvem/hva/hvor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå