Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

 

 

Ser frem til denne, men må selvfølgelig vente til neste år for å se den på kino her til lands..

"On demand 7 november". Burde jo kunne utnytte det på et eller annet vis. Vil jo da bli tilgjengelig igjennom den demand tjenesten og på nettbukta i god kvalitet.

 

Jaja, men film er best på kino.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Ser frem til denne, men må selvfølgelig vente til neste år for å se den på kino her til lands..

"On demand 7 november". Burde jo kunne utnytte det på et eller annet vis. Vil jo da bli tilgjengelig igjennom den demand tjenesten og på nettbukta i god kvalitet.

 

Jaja, men film er best på kino.

 

 

Det kommer helt an på hvilke andre folk som er i salen med deg. De siste gangene jeg har vært på kino har opplevelsen i stor grad blitt ødelagt av folk som prater, bråker og oppfører seg om mongiser. Dette slippe man hjemme, og det er digg.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Ser frem til denne, men må selvfølgelig vente til neste år for å se den på kino her til lands..

"On demand 7 november". Burde jo kunne utnytte det på et eller annet vis. Vil jo da bli tilgjengelig igjennom den demand tjenesten og på nettbukta i god kvalitet.

 

Jaja, men film er best på kino.

 

 

Det kommer helt an på hvilke andre folk som er i salen med deg. De siste gangene jeg har vært på kino har opplevelsen i stor grad blitt ødelagt av folk som prater, bråker og oppfører seg om mongiser. Dette slippe man hjemme, og det er digg.

 

Kommer helt an på filmen. En solid CGI-hore av en film gjør seg kanskje best på kino. Oblivion f.eks, eller Guardians of the Galaxy. Alt annet, og kanskje da spesielt drama, synes jeg passer best in the comfort of my own home.

I sum: film er best i ei mørk stue, en god stol, en passe stor TV, og et godt lydanlegg. Alene. Film er best alene.

 

In other news: sjekk ut In Bloom (Grzeli nateli dgeebi) http://www.imdb.com/title/tt2741806/?ref_=nv_sr_1

Fantastisk drama fra Georgia. Her snakker vi om en hovedperson som spilles av en jente født i 1999, som overbeviser noe så helt enormt.

Lenke til kommentar

Jeg er jo ikke helt enig der. Jeg synes generelt at alt er bedre på kino, også dramafilmer, men da må de andre i salen være folk med et snev av folkeskikk og respekt. Jeg blir helt satt ut av voksne som prater og bråker under en film på kino, og om mulig enda mer satt ut av voksne som tar med seg ungene på kino, men som ikke bryr seg om at barna prater og bråker som noen jævler. De må da skjønner såpass at prating og bråking på kino er fy-fy, og lære barna sine dette og si ifra at dette faktisk ikke er OK. Ugh!

Lenke til kommentar

Det respekterer jeg. :)

Men HATER lyden og lukten av popcorn, pføy!

Jeg var å så Black Swan på kino. Da satt det en gjeng tenåringsjenter bak meg hvor hun ene hadde sett den en gang før. Hun kommenterte ALT like før det hendte. Til slutt reiste jeg meg og ba henne til helvette holde kjeft. Hun var sånn typ fjorten, så hun ble rimelig satt ut. Tror ikke noen har sagt i fra til henne før. Ex-Kjæresten min ble flau og sa at jeg var urimelig. Idioter the lot of them. Film=hjemme.

Lenke til kommentar

Jeg satt ved siden av en sukkerhypet 10-åring på siste transformers filmen. Han ropte OIIIIO SÅ DU DET WOWWWW SJEKK DEN ROBOTEN A helt til jeg passiv-aggressivt ba han og bestemoren om å være stille og ta hensyn. Da turte han knapt puste resten av filmen xD

 

Hun så ut som hun ville krype under stolen og bli der

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Folk som skravler på kino er noe herk, så jeg går også sjelden på kino egentlig, det begrenser seg stort sett til et knippe storfilmer jeg føler veldig for å se så snart som mulig.

På barnefilmer kan jeg godta at det kan være litt støy, det er tross alt ofte små barn i salen. På filmer med 11-årsgrense forventer jeg at alle som er til stede er modne nok til å forstå at man skal holde kjeft. På 15-årsgrense og høyere ser jeg på det som et minstekrav at alle er inneforstått med dette. Voksne folk som ikke har forstått at man ikke skal bråke på kino, fortjener å få tilsnakk.

Lenke til kommentar

Saga Kino er alltid mye kids og sånt som bare prater. Er nok noe av det på Klingenberg også, men bare merket det betydelig på Saga etter at Eldorado (som var helt forjævlig når jeg så Expendables 2). Aldri opplevd det på Ringen Kino etter å ha vært på kinoen 1-3 ganger i måneden de siste 2-3 åra.

Lenke til kommentar

 

Skal se The Maze Runner på kino i morgen. Noen som har sett den? Hvordan var den?

Jeg synes det var veldig bra! Liker hovedrolleinnhaveren godt. Divergent var ok, liker ikke Hunger Games noe særlig. Er i samme sjangeren. Kommer oppfølgere, den har gjort det bra.

 

 

Nå har jeg sett filmen og vil si at jeg likte den utrolig godt! Den var veldig spennende! Slutten kunne vært litt annerledes, men det er klart at det blir oppfølgere :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...