Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skeptisk. Virker litt vel urealistisk og det er dermed litt dumt at den tar seg selv for seriøst. En fyr skal liksom kunne hacke seg inn overalt og styre alt han vil. Right.... Og hvorfor må hemsworth reise rundt i verden? Hvorfor er det KUN han som kan stoppe han? Eh...

Endret av PgUp
Lenke til kommentar

Så hvilke filmer skal dere se på kino de kommende månedene?

 

Gone Girl (I dag)

Interstellar

Fury

Hobbitten (Tredje)

The Imitation Game

 

Nightcrawler, Inherent Vice og Whiplash får ikke premiere på kino i Norge før neste år. Hvis jeg drar til Toronto i november-desember skiftet som det ser ut som så ser jeg kanskje noen av dem på en kino der hvis jeg får tid.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Så akkurat ]X-Men: Days of Future Past. Dette er ikke bare den desidert beste X-Menfilmen til nå, men den beste superheltfilmen siden Batman (1989). Jeg finner veldig lite å sette fingeren på her. Alt var så jævlig fett, men det aller beste med hele filmen er actionsekvensene. En oppvisning i fet (Hollywood)action. DEN scena med Quicksilver vant alt. Hngh!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Gone Girl var bedre enn forventa, nå hadde jeg ikke lest boka på forhånd, men dette var en god thriller i min bok. Beste fra David Fincher siden Zodiac i min bok. Castingen av Rosamund Pike er perfekt, det mest prisverdige i filmen etter min mening. Ben Affleck er ganske grei, Tyler Perry fucker ikke opp noe, Kim Dickens gjør en grei rolle og Carrie Coon er fantastisk her og.

 

Boyhood er nok min favorittfilm i år, men Gone Girl kommer noen hakk etter hos meg.

Lenke til kommentar

Jeg er drittlei de seine norske premierene på filmer ut året. En laber kinohøst som kunne vært så mye bedre om vi ikke hadde hatt filmer som Inherent Vice, Birdman, Nightcrawler, Whiplash, American Sniper og sånt før neste år. De fleste får ikke premiere før februar-mars. De fleste har premiere denne måneden og i november i USA (pluss de 2 siste i desember).

 

Vi er faen ikke Uganda.

Endret av Maury
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg er drittlei de seine norske premierene på filmer ut året. En laber kinohøst som kunne vært så mye bedre om vi ikke hadde hatt filmer som Inherent Vice, Birdman, Nightcrawler, Whiplash, American Sniper og sånt før neste år. De fleste får ikke premiere før februar-mars.

 

Vi er faen ikke Uganda.

Siden alle kinoer er digitale også er det virkelig ingen unnskyldning. De taper masse da folk laster ned filmene før de kommer på kino her.

Lenke til kommentar

Yellow_poster.jpg

 

 

Etter en relativt lang ventetid på at denne skal bli tilgjengelig for oss døedelige har den endelig blitt sluppet på DVD. Jeg mottok min pakke i dag, og har akkurat sett den. 26 minutter med stilfull og intents (neo-)giallo av høy, høy kvalitet, og dette er toppet av et fenomenalt soundtrack av Antoni Maiovvi. Vel verdt ventetiden og den noget høye prisen på fan-utgivelsen. Jeg er: imponert og fornøyd.

 

 

Endret av Jack Burton
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...