Gjest Slettet+9817324 Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Goldfinger 50 år ! Lenke til kommentar
""" Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Hva tror folket om Nightcrawler? Jeg har trua. Dritkul poster, og jeg får en skikkelig 80-talls neo-noir feeling av den. Gleder meg! Endret 18. september 2014 av Jack Burton 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 (endret) Årets høydepunkt Robert Elswit på foto, kan ikke bli dårlig det Endret 18. september 2014 av MKej Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. september 2014 Del Skrevet 18. september 2014 Håper Nightcrawler får en snar premiere, ikke sånn jævla ventepølse-dato hvor den slippes et halvt år etterpå i Norge på kino som Argo og sånt. Deadpool film annonsert nå for februar 2016. Deadpoolyo bitches. Tror kanskje det er påtide at Fox gjør noe annet enn bare deres syn av hva X-Men er og Wolverine. https://www.youtube.com/watch?v=LoXGsv9nsNs Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hva tror folket om Nightcrawler? Jeg har trua. Dritkul poster, og jeg får en skikkelig 80-talls neo-noir feeling av den. Gleder meg! Har jævlig trua! Gyldenhaal fungerer utrolig godt i roller som passer ham. Tror dette kan bli bra! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Har jævlig trua! Gyldenhaal fungerer utrolig godt i roller som passer ham. Tror dette kan bli bra! Hehehe..... Men i roller som ikke passer han fungerer han ikke godt? Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Hehehe! Fin den.. Full og fæl da jeg skrev det innlegget. Det jeg mener er at jeg synes kanskje registeret er litt smalt. Så i filmer som Zodiac og Donnie Darko er han i sitt ess og bidrar til å løfte filmen.. Kanskje mye til å løfte dritten The Day after Tomorrow, men i en sånn type film virker han veldig mistilpass.. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Synes han er strålende i både Prisoners og Enemy Lenke til kommentar
Bone Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 (endret) Nå har jeg igjen 11 filmer av Top 250! I hvert fall i følge denne siden, som jeg bruker (i tillegg til iCheckMovies) I morgen skal jeg se Rope! Også må jeg se Trope de Elite 1 før 2-ern.. Edit: Det samme gjelder jo The Raid (1) .. Endret 20. september 2014 av Bone 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Så Enemy med Gyllenhaal tidligere idag, skjønte ikke dritten før jeg fikk en grei forklaring/teori servert på sølvfat. Sikkert bedre på en rewatch eller om man er 100% fokusert (noe jeg ikke var.) Neste på lista blir Prisoners. Sett veldig mye av James Mcavoy i det siste og, må si Filth fort ble en av mine favorittfilmer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 20. september 2014 Del Skrevet 20. september 2014 Sophia Loren 80 år...... Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Requiem For a Dream er passende film i dag. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Noen som har sett Dreyer's Ordet (1955) ? Han er et stort hull i min filmografi, tenkte det var greit å starte på den. Er fan av både Bergman og Von Trier så tenker det er naturlig å sjekke ut Dreyer sine filmer. Endret 21. september 2014 av MKej Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 The Help (2011) og Rope (1948) var to skikkelig gode filmer! Anbefales! Den første hvis du har 2 timer og 30 minutter til overs, den andre hvis du har 1 time og 20.. Lenke til kommentar
""" Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 Rope er latterlig bra. Superb regi fra A til Å Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. september 2014 Del Skrevet 21. september 2014 (endret) Personlig skal jeg The French Connection på nytt i kveld. Har ikke sett den på noen år. Skulle ønske å se Gene Hackman i en ny og siste bra rolle. Welcome to Mooseport er virkelig ikke en film skuespiller av hans kaliber burde avslutte karrieren med. Endret 21. september 2014 av Maury Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 24. september 2014 Del Skrevet 24. september 2014 Til noe annet. Jeg så Wim Wenders' nydelige "Himmelen over Berlin" i går, og har tidligere sett "Paris, Texas", som jeg rangerer blant de aller beste filmene jeg har sett. Er det noen som har noen forslag til hvilke Wenders-filmer jeg bør få sett? Himmelen over Berlin er virkelig helt fantastisk. Ellers burde du ta en titt på Alice in den Städten.Der Himmel über Berlin har jeg lenge hatt i backlogen. La til Alice in der Städten nå. Takk. Ja, jeg har fått med meg kontroversen rundt Peter Handke. Men for å se Der Himmel über Berlin er jeg nødt til å fortrenge mannen. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. september 2014 Del Skrevet 25. september 2014 Noen som vet når Automata kommer på norske kinoer? Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 26. september 2014 Del Skrevet 26. september 2014 Noen som vet når Automata kommer på norske kinoer? Stod ikke på denne lista iallefall. Er ikke sikker på hva det betyr. Fant ikke annen info. på nettet. http://www.filmweb.no/kino/kommer/?page=all Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 29. september 2014 Del Skrevet 29. september 2014 https://www.youtube.com/watch?v=3eZ9ZBCWZ38&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA https://www.youtube.com/watch?v=pigNu3lED8Q&list=UUReABscl9mYkIDkoPYkvAIA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå