Need44speed Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Tenkte å se american hustle i kveld Er den fet? Den var det Endret 13. september 2014 av General Bork Laser 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Så denne med dama i kveld. Falt jævlig godt i smak for min del. Kan nok anbefales til fans av f.eks The Cabin in the Woods, men denne er langt bedre utført på ale måter IMO, i tillegg til at den til tider er genuint creepy. Ligger på Netflix. Endret 13. september 2014 av Jack Burton Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Skal se den i kveld, faktisk. Si ifra hva du synes da! Mulig jeg bare hadde feile forventninger. Grei underholdning var det i alle fall. Gikk inn helt uten forventninger (dama som var gira på kino og i mangel på alternativer ble det visst denne), og jeg syns den var helt ok. Har ikke sett cube-serien, hvilken er det? Må muligens sjekke ut. Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Lucy er tidenes makkverk, forresten. Anbefales ikke videre. Men noen ganger må en vel se en dårlig film bare for å beholde litt perspektiv. 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Du har Cube, Cube Zero og Cube 2/3. Zero har ingenting med de andre å gjøre, de to resterende hører sammen. Anbefaler sterkt alle tre egentlig. Og jo mindre du vet noe om de, jo bedre. Helst burde man ikke vite noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Lucy er tidenes makkverk, forresten. Anbefales ikke videre. Men noen ganger må en vel se en dårlig film bare for å beholde litt perspektiv. Typisk Luc Besson film altså? Og det er kjipt å innrømme da Leon er en av mine aller favoritt filmer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Synes Lucy var en grei film jeg. Makkverk nei. En må se film, så absolutt ikke. Dette er en helt grei søndagsfilm du ser når du er fyllesjuk og er klar for kald pizza fra i går og en lettbeint actionfilm. Besson sin beste regi på mange år synes jeg, fordi han nailer med mye av det visuelle i Lucy. Skal si jeg likte første delen av filmen bedre, for slutten ble et hakk mer bob-bob. Endret 14. september 2014 av Maury 1 Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg nekter å tro at Lucy er bedre enn The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Ikke sett den, men tenker hovedsakelig på engelsk-språklige Besson-filmer siden Taken. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Jeg nekter å tro at Lucy er bedre enn The Extraordinary Adventures of Adèle Blanc-Sec. Den skuffet meg enormt. TEAoABS altså. Lenke til kommentar
""" Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Tja. Den er ikke et mesterverk, men jeg koste meg, jeg. Det som ødelegger en del for min del er CGIen som virkelig ikke er bra, men ellers var'n veldig ålreit. Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Denne her ser kul ut. Ses i kveld eller i morgen. http://www.youtube.com/watch?v=Bg65TbeHtCE Endret 14. september 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Den har stor WTF faktor! Kom gjerne med din tolkning når du har sett den Lenke til kommentar
ClarkGable Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 (endret) Likte Borgman. Fikk lyst til å kikke på flere filmer fra han Warmerdam.( Obs:Liten Rosemarys Baby spoiler) Men det var jo tydlig at den ikke skulle gi klare svar. Det med presten i starten, kunne jo spille på det forutinntatte. Om det skulle gi oss en indikasjon på at det var noe Evil, type djevelen etc. eller om det bare var prestens oppfattelse.Så syntes jeg det ble tydelig at kona ventet at han skulle komme. Den klassiske "solgt sjela for rikdom. Så ofres familien" Type Rosemarys Baby.Litt samme følelse jeg hadde etter å ha sett Det Hvite Båndet. Det motstykket til amerikanske filmer, da vi får servert en konklusjon på slutten.Mange detaljer som vi ikke fikk noe svar på. Endret 14. september 2014 av ClarkGable Lenke til kommentar
MKej Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Den har noen likhetstrekk med Pasolini's Teorema (1968) 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Fant akkurat ut at det finnes en estisk Kill Bill-parodi som heter Kill Koll. Mtp Kill Buljo lurer jeg på hvor mange av disse filmene som finnes rundt omkring. Lenke til kommentar
random_sauce Skrevet 15. september 2014 Del Skrevet 15. september 2014 Så denne med dama i kveld. Falt jævlig godt i smak for min del. Kan nok anbefales til fans av f.eks The Cabin in the Woods, men denne er langt bedre utført på ale måter IMO, i tillegg til at den til tider er genuint creepy. Ligger på Netflix. Jeg trodde "the cabin in the woods" var en "kunstnerisk" kult-parodi, bevisst lagd for å gjøre narr av alle de klassiske klisjé komponentene til en tenåringsskrekkfilm, bare for å introdusere oss til tidenes mest bullshit (som i jækla morsomt) plot-tvisten Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Luc Besson er ofte hit eller miss. For min del var Lucy begge deler. Til tider interessant, til tider komplett idiotisk. Men cinematografien var fin, da. 1 Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 16. september 2014 Del Skrevet 16. september 2014 Her om dagen tenkte jeg på Weronika/Veronique fra The Double Life of Veronique.Hva betyr det? Jo, et gjensyn må til. I kveld er jeg forfengelig og sier at dette er en av de vakreste filmene jeg har sett. Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 17. september 2014 Del Skrevet 17. september 2014 Ikke sett. Lagt til Watchlist. Kanskje til helga. Vakre filmer er vakre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå