Sectoid Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det stod type 700x300 oppløsning. 700 kan jeg leve med, men 300 vertical? Det er vel dårligere enn VHS Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 (endret) Hmm. Hva tycks? Endret 26. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Hvorfor skal det være så jævla "dark" og "brooding"? Wonderwoman har jo knallfargete klær i tegneseriene..her skal det være svart, grått, svart og mere lakk og lær. 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Enig. Føler at WB vil prøve å etterligne The Dark Knight altfor mye med Man of Steel og sånt, som ikke er bra når det skal være en reboot. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 http://s.mlkshk.com/r/4Y4H Fra supermodell til superhelt........makes sence Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 26. juli 2014 Del Skrevet 26. juli 2014 Det er i det minste riktige farger. Ikke svart,svart, grått, svart, lakk, lær. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Enig. Føler at WB vil prøve å etterligne The Dark Knight altfor mye med Man of Steel og sånt, som ikke er bra når det skal være en reboot.La oss heller lage en komedie av alt. Liker stilen til DC og tror filmen kommer til å skille seg godt fra dark knight. Teaseren så ganske bra ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva er galt med noe pusterom med humor i drama? Mye av de beste dramafilmene og TV-seriene har pusterom med humor. The Dark Knight-trilogien hadde det. Man kan skille Man of Steel og resten av DC Universet framover nå fra The Dark Knight selv med å holde en seriøs tone. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Sex Tape var utrolig morsom! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Det Wonder Woman bildet ser mere ut som en photoshoot for Vogue med Kim Kardashian. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 (endret) Ikke så gira på Skull Island i grunn etter Peter Jackson sin affære, men ettersom Legendary er produksjonselskapet bak er jeg mer interessert. Godzilla 2 ser jeg mer fram til, spesielt med Gareth Edwards tilbake på regi etter han har gjort Star Wars-spinoffen hans. Endret 27. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Tror egentlig det kan bli greit. I Max Max så er det visuelle viktig, og med dagens filmteknologi så kan det bli en solid opplevelse, med drøye kostymer, rå bilscener og flotte bilder. Et pluss at George Miller fortsatt styrer skuta. Men traileren var røv, det synes jeg. Så vi får se. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Jeg likte det ihvertfall, vet ikke om jeg elsket det. Men likte det. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Hva har skjedd med Interstellar egentlig? Trodde den skulle komme nå i sommer, men ser den har blitt utsatt. Oscar hype eller? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Interstellar har alltid vært en november-film. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 27. juli 2014 Del Skrevet 27. juli 2014 Aha, jeg som har missforstått da. Var sikker på at det var en sommerblockbuster Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 (endret) Jeg tror en superheltfilm fort kan falle pladask hvis man prøver å ta det for seriøst. The Avengers uten humor ville blitt en sær affære. Ellers kult med en ny Mad Max-film. Sist jeg sjekket var eneren fortsatt forbudt i Tyskland. Endret 28. juli 2014 av Spartapus Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. juli 2014 Del Skrevet 28. juli 2014 Jeg tror en superheltfilm fort kan falle pladask hvis man prøver å ta det for seriøst. Det er jo litt dette som er utfordringen til superhelter som ikke bruker så mye humor i originalform. Superman f.eks.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå