Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817324

Kan han se på film i fengslene ?

Bjarte Fagerlid er ikke i fengsel , nei......han kunne skrevet en bok kalt "Folk og røvere i Audnedal" , kunne blitt DEN skrekkfilmen ja ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis de klarer å fremstille Rocket Raccoon, Nebula, Gamorra, Ronan The Accuser og Groot så bra som de gjør for Guardians of The Galaxy så klarer de Thanos. Er dessuten ikke så mye Thanos med i filmen, da han jo er en stor puppet master for hele film-universet til Marvel som vil komme mer i spill senere.

Lenke til kommentar

p2nNLBn.jpg

 

Gleder meg til denne. Virker som om Neill Blomkamp er på rett spor igjen etter den mildt sagt katastrofalt dårlige Elysium. Virker som om det blir en merkelig film, og rollelista er veldig spennende med navn som Sharlto Copley, Hugh Jackman, Dev Patel, Sigourney Weaver og Die Antwoord (Yolandi Visser og Ninja!!!). Håper på noe sært og fett!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så den nye versjonen av The Thing (2011) i går og likte den langt bedre enn jeg trodde jeg ville. Jeg var redd for at de skulle gjøre noe helt nytt med konseptet, men tvert imot synes jeg de tok den beste avgjørelsen ved å gjøre filmen til en prequel som forklarer hvordan den norske forskningsstasjonen ble ødelagt. At den sluttet akkurat der Kurt Russel-versjonen begynner var et stort pluss i boka.

Lenke til kommentar

Produsentene bak Expendables 3 er nok pisst i dag.

 

http://torrentfreak.com/expendables-3-leaks-online-100k-copies-down-in-hours-140725/

 

EX3 i dårlig dvd kvalitet? Er nok waste av en rå action film.

 

Jeg er allerede sykt LEI av hele Fifty Shades of Twilight Fan Fiction på grunn av kåte husmødre som poster på Facebook hele dagen lang.

Satser på den blir noe ala Shame, ikke lest boka eller noen ting. Godt mulig den skuffer også.

Lenke til kommentar

Hva man velger å gjøre med den er opp til enhver, selv kommer jeg til å vente til kino. Selv om jeg prioriterer Boyhood den helga.

 

Men å si det er en dårlig screener er feil. Da har dere virkelig ikke aning om hva en dårlig screener er, fordi den screeneren er bedre enn det meste jeg får av TV-screenere fra HBO, Netflix o.s.v.. Bedre enn det meste som kommer under tiden før Oscar`ene o.s.v. Screener er en en screener, de har aldri HD-kvalitet eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   1 medlem

×
×
  • Opprett ny...