Gjest Slettet+9817324 Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Kan han se på film i fengslene ? Bjarte Fagerlid er ikke i fengsel , nei......han kunne skrevet en bok kalt "Folk og røvere i Audnedal" , kunne blitt DEN skrekkfilmen ja Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Noen som har sett divergent? Isåfall.. Verdt tiden på å bruke å se den? Holder på å se den nå. Var liksom ingen krise å ta en pause når eg såg den i går kveld, og skal fortsette senere i dag. Så kan ikke si det var en filmfest. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 "Guardians of the Galaxy will feature Thanos and connections to Avengers 3" Var ikke Thanos også duden som er på slutten (midt i credits) av Avengers 1? Jo, en av mine favorittkarakterer fra Marvel-universet. Dessverre en det nok vil være vanskelig å fremstille godt på film. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Hvis de klarer å fremstille Rocket Raccoon, Nebula, Gamorra, Ronan The Accuser og Groot så bra som de gjør for Guardians of The Galaxy så klarer de Thanos. Er dessuten ikke så mye Thanos med i filmen, da han jo er en stor puppet master for hele film-universet til Marvel som vil komme mer i spill senere. Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Gleder meg til denne. Virker som om Neill Blomkamp er på rett spor igjen etter den mildt sagt katastrofalt dårlige Elysium. Virker som om det blir en merkelig film, og rollelista er veldig spennende med navn som Sharlto Copley, Hugh Jackman, Dev Patel, Sigourney Weaver og Die Antwoord (Yolandi Visser og Ninja!!!). Håper på noe sært og fett! 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Var en av de tullingene som likte Elysium litt jeg.... 1 Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 (endret) Problemet med Elysium var feil casting. Foster er helt forferdelig, hadde lyst og like filmen men satte bare og irriterte meg.. Endret 23. juli 2014 av MKej Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 "...etter den mildt sagt katastrofalt dårlige Elysium"Filmen tjente gode penger, fikk ok reviews, jeg synes den var helt grei. Katastrofalt dårlig var den hvertfall ikke Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juli 2014 Del Skrevet 23. juli 2014 Folk forstår virkelig ikke at folk har egne meninger. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Elysium var en kul film, likte spesielt hvordan de sosiale forskjellene ble fremstilt. Jeg likte også District 9 og ser frem til neste film fra disse skaperne. Det er en type sci-fi med litt spissere albuer enn det meste som kommer fra Hollywood. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 (endret) Endret 24. juli 2014 av Maury Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 24. juli 2014 Del Skrevet 24. juli 2014 Ser faktisk veldig bra ut! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Så den nye versjonen av The Thing (2011) i går og likte den langt bedre enn jeg trodde jeg ville. Jeg var redd for at de skulle gjøre noe helt nytt med konseptet, men tvert imot synes jeg de tok den beste avgjørelsen ved å gjøre filmen til en prequel som forklarer hvordan den norske forskningsstasjonen ble ødelagt. At den sluttet akkurat der Kurt Russel-versjonen begynner var et stort pluss i boka. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Begynner å glede meg sykt til Fifty Shades of Grey. Litt gross av Aaron Johnson å gifte seg med regissøren av Fifty Shades som er 23 år eldre, karen ser jo ut som en 18 åring i Kick-Ass filmene og hun er ikke særlig pen. Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Jeg er allerede sykt LEI av hele Fifty Shades of Twilight Fan Fiction på grunn av kåte husmødre som poster på Facebook hele dagen lang. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Produsentene bak Expendables 3 er nok pisst i dag. http://torrentfreak.com/expendables-3-leaks-online-100k-copies-down-in-hours-140725/ Lenke til kommentar
Sectoid Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 (endret) Oh snap... øh.. kremt... må gå og... gjøre noe...EDIT: Næh, var snakk om en veldig dårlig screener. Like greit å vente. Endret 25. juli 2014 av Sectoid Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Produsentene bak Expendables 3 er nok pisst i dag. http://torrentfreak.com/expendables-3-leaks-online-100k-copies-down-in-hours-140725/ EX3 i dårlig dvd kvalitet? Er nok waste av en rå action film. Jeg er allerede sykt LEI av hele Fifty Shades of Twilight Fan Fiction på grunn av kåte husmødre som poster på Facebook hele dagen lang. Satser på den blir noe ala Shame, ikke lest boka eller noen ting. Godt mulig den skuffer også. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Hva man velger å gjøre med den er opp til enhver, selv kommer jeg til å vente til kino. Selv om jeg prioriterer Boyhood den helga. Men å si det er en dårlig screener er feil. Da har dere virkelig ikke aning om hva en dårlig screener er, fordi den screeneren er bedre enn det meste jeg får av TV-screenere fra HBO, Netflix o.s.v.. Bedre enn det meste som kommer under tiden før Oscar`ene o.s.v. Screener er en en screener, de har aldri HD-kvalitet eller noe sånt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå